Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 100-kiloisesta joka lenkkeilee?

Vierailija
11.03.2017 |

Haluaisin aloittaa lenkkeilyn, mutta pelkään että ihmiset nauravat minulle "katsokaa, joku läski hikoilee ja puuskuttaa tuolla punaisena" mitä sinä ajattelet lihavasta joka lenkkeilee?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh..et ole kai pitkään aikaan käynyt uimahallissa? Siellä suorastaan parveilee yli satakiloisia naisia ja vielä alasti/uimapuvussa. Jos ne uskaltaa näyttäytyä siellä muiden mielipiteistä välittämättä niin kai sinä uskallat mennä lenkillekin, vai mitä?

Vierailija
22/46 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kiinnitä huomiota muihin lenkkeilijöihin vaikka lenkkeilen itsekkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin ylimielisenä ohi, kuten teen käytännössä jokaisen muunkin kohdalla tässä maassa. 

Vierailija
24/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisen henkilön kohdalla ehkä onkin kunnon kohentamisesta, mutta olen lopen kyllästynyt siihen ajatukseen että jokainen satakiloinen on huonokuntoinen ja pluskokoisen liikunnan ainoa tai ainakin keskeinen pointti on laihduttaminen. Satakiloinen voi olla lenkillä koska nauttii juoksemisesta, koska haluaa pysyä hyvässä kunnossa tai parantaaseen nopeuttaan / kestävyyttään tms ilman että on painonpudotustavoitetta. Sama myös kuntosalilla, satakiloisella voi olla tavoitteena oman painonsa vähentämisen sijaan lisätä nostamaansa painoa. Koko =/= kunto ja koko =/= terveys.

Nuo "hienoa kun tuo tekee jotain asialle" -ajatukset liittyvät siihen harhakuvitelmaan, että heti jos isompi ihminen vähän alkaa harrastamaan liikuntaa hän laihtuu normaalipainoiseksi. Asia kun ei todellakaan ole niin, vaan on olemassa myös satakiloisia maratoonareita.

Vierailija
25/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kangistuu jos ei lenkkeile. Minulla ainakin tulee selkä kipeäksi jos ei liiku.

Vierailija
26/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tosi hieno homma, että lenkkeilee. 

Vierailija
27/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli hymyillä ja nostaa peukkua, mutta pelkäisin, että se tulkitaan alentavaksi eleeksi. Siis pitäisin mölyt mahassa ja ajattelisin, että tsemppii.

Vierailija
28/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse päälle 100-kiloinen eikä tulisi mieleenkään aloittaa liikuntaharrastusta juoksemalla. Aiemmin kun olen tämänpainoisena alkanut liikkua, niin se on ollut crosstrainer, soutulaite, kävely ja uinti. En yksinkertaisesti uskaltaisi edes kokeilla, kestävätkö nivelet juoksua tällä painolla. 

Vierailija
29/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele erityisesti mitään. Täällä missä asun, on lenkkipolut niin täynnä porukkaa, että kaiken huomion vie vastaantulijoiden väistely ja se että miten sinne itse mahtuu sekaan. En muutenkaan erityisesti kiinnitä huomiota toisten painoon tai ulkonäköön.

Vierailija
30/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen ja tuijotan silmät pyöreinä. Ihan kuin niitä salinorsujakin.

Vierailija
31/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hyvä kun on lähtenyt liikkeelle.

Vierailija
32/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten sen polvet kestää. 

Vierailija
33/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aloittanut ylipainoisena liikunnan, ja lenkkeily oli ainut mihin pystyin, salilla oikeasti katsottiin ja jopa kommentoitiin (ei kaikki, todellakaan, mutta riittävästi että jaksaisi kuunnella). Onhan sinulla jokin kuulokkeellinen musiikintoistolaite? Auttaa ihan hirveästi kun kuulee vain mieluisia asioita ja lenkillä keskittyy katsomaan ohikulkijoiden ilmeiden sijaan maisemia. Melkein ketään ei kiinnosta, jollain kaikkitietävällä on tietenkin "huoli" ja jollain, ehkä itsekin laihtuneella, vaan rumat asiat mielessä, mutta ne on niitä jotka päässään pilkkaavat lihavia tai rumia missä tahansa. Siis "hyi miten kukaan noim ruma kehtaa tulla ruuhka-aikaan kauppaan, en haluu nähdä" ja "yyh en oo tota läskiä naapuria tavannut kertaakaan vuoden aikana, ihme ku on niin läski ku on liian laiska poistumaan kotoaan". Ei vaan voi voittaa, siispä pitää elää omaa elämää omilla ehdoilla.

Vierailija
34/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki/yksi spämmääjä nivelistä:

Lenkkeily =/= juokseminen. KÄVELYlenkkeily tai intervalliHÖLKKÄlenkki (ei tod mikään HIIT) on kummatkin lenkkejä, ja jos lihava on ylipainoinen siksi, ettei elämään kuulu paljoa arkiliikuntaa, on lenkkeily hyväksi luustolle ja nivelille.

Vierailija
35/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ajattelen kenestäkään yhtään mitään, korkeintaan tulee huono omatunto kun en itse lenkkeile ja tod. näk. olen huonommassa kunnossa vaikka hoikka olenkin :D.

Vierailija
36/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että mukavaa kun tekee ja suo itselleen jotain hyvää! Toisaalta mietin, miten nivelensä kestää lenkkeilyä reilun ylipainon alla. Ehkä kannattaa aloittaa kävelyllä?

Kävelykö ei ole lenkkeilyä?

Vierailija
37/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että tuota kun jatkaa niin ennemmin tai myöhemmin on enää 90-kiloinen. Hyvä homma että jaksaa yrittää pitää kunnostaan huolta.

Vierailija
38/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään pahaa.

T: 250kg juoksijamies

Vierailija
39/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelisin, että munkin varmaan tarttis aloittaa.

Vierailija
40/46 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että fat but fit. Siitä vaan lenkkipolulle rohkeasti!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi