Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkätehoisen auton omistat?

Vierailija
11.03.2017 |

150hv. Bensa sedan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kun reisistä tehoja lähtee. Eli ei autoa, pyörällä kuljen :)

Vierailija
2/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöautoissa on 350 hv ja 170 hv, harrasteautossa 350 vanhaa hv (mittaustapa on muuttunut 1970-luvulla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 hv. 2.5 TDI

Vierailija
4/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

260hv, 70hv ja 103hv, ainakin netin mukaan. En tiedä autoista juuri mitään. :D

Vierailija
5/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

125 hv

Vierailija
6/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MB A200Turbo, 192hv. Olen niin hyvilläni tästä ajettuani 20 vuotta 75hv:n autolla, jolla sai jokaisessa liittymärampissa pelätä tulevansa kolaroitavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 hv/250nm. 0-100 km/h 8.4 sek. ja huiput 220 km/h.

Vierailija
8/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton hevosvoimilla ei ole juurikaan mitään virkaa, jos auton vääntö on olematon, esim. japanilaiset vapaastihengittävät moottorit. Ei liikahda vaikka heppoja olisi tuo n. 150. Toista se on näissä saksalaisissa turbokoneissa. Esim. tojo n. 150 hv 0-100 n. 10 sekkaa volkkarit, audit jen n. 150 hv vähän päälle 8 sekkaa, mutta kun väännöt ovat tojo n. 165 nm ja sakut 250-300 nm, niin niillä sitten myös pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 heppaa, vääntö 205. Riittää hyvin, koska autossa yleensä vain yksi hlö. 

Vierailija
10/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

313 maasturissa, kesäautoissa 200,215, 270 ja 370. Perheautossa 174. Kaikki hv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

203 hv, 262 Nm. 0-100km/h 9,3 s. Ihan kivasti kulkee, vaikka tehokkaampikin kelpaisi.

Vierailija
12/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

150hp Flexifuel Ford Focus farmari vm 2014 ajettu 77.000km. Haluutko tietää muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton hevosvoimilla ei ole juurikaan mitään virkaa, jos auton vääntö on olematon, esim. japanilaiset vapaastihengittävät moottorit. Ei liikahda vaikka heppoja olisi tuo n. 150. Toista se on näissä saksalaisissa turbokoneissa. Esim. tojo n. 150 hv 0-100 n. 10 sekkaa volkkarit, audit jen n. 150 hv vähän päälle 8 sekkaa, mutta kun väännöt ovat tojo n. 165 nm ja sakut 250-300 nm, niin niillä sitten myös pääsee.

Ja pian kuuluukin saksalaisesta autosta: prrrrrtrrrrrrr.... , kun jakopään ketju räpsyttää iloisesti konepeltiin, kaksoisturbo sanoo: Pufff lykätessään samalla mustaa savua kaksoiskytkin-vaihteiston nytkiessä iloisen rytmikkäästi.

Vierailija
14/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton hevosvoimilla ei ole juurikaan mitään virkaa, jos auton vääntö on olematon, esim. japanilaiset vapaastihengittävät moottorit. Ei liikahda vaikka heppoja olisi tuo n. 150. Toista se on näissä saksalaisissa turbokoneissa. Esim. tojo n. 150 hv 0-100 n. 10 sekkaa volkkarit, audit jen n. 150 hv vähän päälle 8 sekkaa, mutta kun väännöt ovat tojo n. 165 nm ja sakut 250-300 nm, niin niillä sitten myös pääsee.

Ja pian kuuluukin saksalaisesta autosta: prrrrrtrrrrrrr.... , kun jakopään ketju räpsyttää iloisesti konepeltiin, kaksoisturbo sanoo: Pufff lykätessään samalla mustaa savua kaksoiskytkin-vaihteiston nytkiessä iloisen rytmikkäästi.

Painupa Tojo-Tero takaisin sinne Suoli24 -palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

333hv ja n:350hv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan