Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko piiskan saaminen pettämistä?

Vierailija
11.03.2017 |

Mies ei suostu alistamaan eikä antamaan piiskaa. Olemme asiasta puhuneet ja hän kyllä tietää, että sellaista kaipaisin. Nyt olen muutamia kertoja käynyt erään henkilön luona (naisen kaiken lisäksi) tekemässä "kotitiöitä" ja saamassa piiskaa yms. kurittamiseen liittyvää. Toisin sanoen olen hänen piikansa.

Silloin tällöin menen siis hänen luokseen, puen esiliinan ja puukengät (ei mitään hienompaa piika-asua), teen mitä käsketään, eli kotitöitä (imuroin ja konttaan lattiat, laitan pyykkejä, teen ruokaa, tarjoilen). Tämän lisäksi hän kurittaa esim. antamalla piiskaa ja seisottamalla nurkassa. Miehelle kerron, että olen kaverin kanssa, joka siis tavallaan totta.

Petänkö miestäni vai en? Mitään muuta seksuaalista tähän ei siis liity.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiihottuneessa tilassa tuolloin?

Vierailija
2/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksuaalisen mielihyvän saaminen pettämistä? Ei, jos asia on sovittu yhteisymmärryksessä, mutta pettäminen on harhaanjohtamista ja valehtelua ja siihen olet syyllistynyt. Itse painin saman ongelman kanssa, mutta en ole vielä etsinyt ulkopuolista helpotusta juuri tästä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaistetusti: jos se pitää salata mieheltä, se on pettämistä.

Vierailija
4/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän, jos kertoisit miehellesi tästä?

Vierailija
5/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story, sis. Vai miten pehmoisesti sua läpsytellään, kun ei jälkiä jää?

Vierailija
6/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cool story, sis. Vai miten pehmoisesti sua läpsytellään, kun ei jälkiä jää?

Kyllä minä ainakin saisin jälkiä muutaman päivän peiteltyä. Ei se ukko nyt yhtenään mun takapuolta vahtaa.

Vierailija
7/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiihottuneessa tilassa tuolloin?

En tavallaan kiihottuneessa. Tottakai nautin tilanteesta, en siihen muuten olisi hakeutunut, mutta kiihottuminen on ehkä väärä sana.

Vierailija
8/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt minusta kovin pahalta kuulosta. Hieman oudolta kylläkin, mutta mieltymyksensä kullakin. Jonkun tiukkapipon mielestä tuo saattaa olla pettämistä, mutta toisaalta niiden tiukkapipojen määritelmän mukaan ei luultavasti kukaan ole oikeasti uskollinen.

Silti neuvoisin keskustelemaan miehesi kanssa, koska avoimuus on hyvä asia ja miehesi voisi silloin paremmin ymmärtää kuinka tärkeää tämän tarpeen tyydyttäminen on sinulle.

Vierailija
9/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kuulostaa oudolta ihmisestä, jolla ei vastaa tarvetta tai mieltymystä ole

Vierailija
10/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petät

Vierailija
11/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun normipäivätä kotona piiskaa lukuunottamatta

Vierailija
12/16 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko se pettämistä jos halluaa tietää, miltä selkäsauna tuntuu ja pyytää jotakuta sellaisen antamaan. Lopputulosko se sen silloin määrittää, onko se pettämistä vai ei?

Itse en kokenut pettäväni silloista miesystävääni, kun olin tässä tilanteessa.

Vierailija
13/16 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minusta pettämistä.

Vierailija
14/16 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Mielestä ei ole pettämistä jos ei kotoa saa haitaan kylästä itse saan harvoin mieheltäni Ystävätär Auttaa minua olen Nakuna Hänen paljaittenreisien päällä ottamassa Vitsaa,remmiä Kiihotun Reitetkastuu pimppaan ei kosketa suukottelemme,Hyväilemme Toisiamma Pitkäänkin.

Vierailija
15/16 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on pariskuntakohtaista. Mitä olette sopineet teidän rajoista. Eikä minusta pettämisen tarvitse olla mitään seksuaalista. Toisen luottamuksen voi pettää monin tavoin.

Tuttavapariskunta harrastaa yhdessä elokuvia. Katsovat trailereita, odottavat uutuuksia ja käyvät niitä yhdessä katsomassa. Uskoisin toisen kokevan tulleensa petetyksi, jos kumppani kävisikin salaa katsomassa jonkin yhdessä odotetun elokuvan. 

Kuvauksesi perusteella rinnastaisin tapahtuman hierojalla käymiseen, mutta jos koet tarvetta salata asiaa mieheltäsi et itsekään oikein koe asiaa oikeaksi.

Vierailija
16/16 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisiko sinua jos mies kävisi thaihierojalla? Siis jos kotona ei saa hierontaa.