Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä ollut muita

Vierailija
11.03.2017 |

Olen tapaillut erästä miestä kolmisen kuukautta ja juttelimme nyt siitä olemmeko olleet kenenkään muun kanssa tapailumme aikana. Itse en ole tehnyt mitään kenenkään kanssa, koska en ole halunnut ketään muuta. Mies sitten kertoi että ensimmäisen tapaamisemme jälkeen oli pannut kahden muun naisen kanssa, mutta sen jälkeen ei ole harrastanut seksiä muiden kun minun kanssani. Kysyin sitten mitä tuo tarkoittaa, niin on baarissa kuitenkin pussailut tapaamisemme aikana.
Mitä tästä nyt sitten ajattelisi? Jos hänellä olisi samallaiset tunteet kun minulla, niin hän ei olisi toiminut noin. Kolme kuukautta aktiivista tapailua on kuitenkin mielestäni pitkä aika. Pitäisikö kipata koko äijä roskiin. Ollaan kuitenkin molemmat kolmekymppisiä, eikä mitään teinejä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi enää tapailua.

Vierailija
2/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on paneskelua ei tapailua. Miksi menet sänkyyn tapailemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mies on rehellinen.Suurin osa miehistä olisi valehdellut.

Vierailija
4/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaanhan me nyt muutakin tehty kuin paneskeltu, siksi olenkin ajatellut meitä vähän vakavammin kuin hän. Sanoi että on jatkossa "uskollinen" mulle, mutta minusta tuon pitäisi olla oma halu, eikä mikään minun esittämä pyyntö.

Vierailija
5/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ollaanhan me nyt muutakin tehty kuin paneskeltu, siksi olenkin ajatellut meitä vähän vakavammin kuin hän. Sanoi että on jatkossa "uskollinen" mulle, mutta minusta tuon pitäisi olla oma halu, eikä mikään minun esittämä pyyntö.

Miksi tapailet et seurustele?

Vierailija
6/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta 3kk ja monta eukkoo, niin hirveä h***rapukki tyyppi. :(

Vierailija
7/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on nyt vain tapailukulttuurin tuote, jonka mielestä on ok tapailla monia samaan aikaan. Nyt hän haluaisi alkaa seurustelemaan kanssasi yksiavioisesti, mutta sekään nyt ei ole mielestäsi ok.

Mies ei välttämättä koe olevansa yhtään pakotettu yksiavioisuuteen, vaan se on hänelle vakavassa suhteessa aivan luonnollista. Älä ap pilaa hyvää suhdetta turhalla mustasukkaisuudella.

Vierailija
8/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua ällöttää se tieto siitä että olemme esim tavanneet ensimmäisen kerran 1.1 ja toisen kerran olemme tavanneet 7.1, niin hän on kerinnyt käydä nussimassa KAHTA naista tuona aikana! Vaikka olimme vasta ensimmäisen kerran tavanneet ja emme ole tunteneet kunnolla, niin silti huhhuh. Kuvottaa ajatus siitä että kun olemme seuraavan kerran harrastaneet seksiä, niin hänen viime kerrastaan ei ole ollut hyvällä lykyllä edes vuorokautta.

Meillä molemmilla on lapsia joten odottelisin mielellään lapsille esittelyt ensin ennen kuin virallistaisin suhteen seurusteluksi asti. Alkaa vaan tuntua, että ehkä hän ei olekaan se mies ketä haluaisin esitellä. Vaikka eihän hän periaatteessa ole mitään väärää tehnyt, kun mistään ei oltu sovittu. En vain tiennyt että tuollaistakin pitää erikseen sopia.

Vierailija
9/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei heti alkuun tiedä, kuka on se oikea. Ja rehellisyydestäkin pitäisi kyllä jo antaa tasoitusta. 

Olen nyt ollut jo reippaat pari vuotta parisuhteessa, mikä alkoi suurin piirtein niin, että kävelin sängystä toiseen. Seksiä ei kuitenkaan ollut hänen kanssaan, jonka sängystä läksin, mutta siellä oli, minne menin. Suhteemme alkoi siitä, mutta heti sen jälkeen tyhjensin kyllä pöydän. Nettideittailun ja kaiken muun lopetin siihen, enkä ole niihin palannut, koska tarvetta ei ole ollut.

Sinun on mielestäni puhuttava miehen kanssa, mitä suhde sinun kanssa vaatii. Jos haluat, että mies on vain ja ainoastaan sinun kanssa, siitä kannattaa puhua. Ole avoin asiasta, ja kerro suoraan, mikä sinua vaivaa. Ei hän mikään ajatuksenlukija ole.

Vierailija
10/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies on aina jännämies.

Vierailija
11/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja sanoinkin että tuo tieto tuntui pahalta kuulla.

Vierailija
12/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole kuin yksi nainen kuukaudessa, kun jakaa koko aikavälille. Ei sullakaan oo näköjään kovin vahvat tunteet, kun noin merkityksettömän jutun takia voisit jättää. Eihän teistä kumpikaan voinut aluksi tietää, miten teidän juttu kehittyy.

Vierailija
13/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minua ällöttää se tieto siitä että olemme esim tavanneet ensimmäisen kerran 1.1 ja toisen kerran olemme tavanneet 7.1, niin hän on kerinnyt käydä nussimassa KAHTA naista tuona aikana! Vaikka olimme vasta ensimmäisen kerran tavanneet ja emme ole tunteneet kunnolla, niin silti huhhuh. Kuvottaa ajatus siitä että kun olemme seuraavan kerran harrastaneet seksiä, niin hänen viime kerrastaan ei ole ollut hyvällä lykyllä edes vuorokautta.

Meillä molemmilla on lapsia joten odottelisin mielellään lapsille esittelyt ensin ennen kuin virallistaisin suhteen seurusteluksi asti. Alkaa vaan tuntua, että ehkä hän ei olekaan se mies ketä haluaisin esitellä. Vaikka eihän hän periaatteessa ole mitään väärää tehnyt, kun mistään ei oltu sovittu. En vain tiennyt että tuollaistakin pitää erikseen sopia.

Sinua ei siis ällötä se, että menet lähes tuntemattoman ihmisen kanssa sänkyyn? Olette tunteneet noin viikon:)

Vierailija
14/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta 3kk ja monta eukkoo, niin hirveä h***rapukki tyyppi. :(

Niinpä! Huomaa että herralla vaikeuksia pitää housut jalassa. Ei jatkoon!

Vierailija
15/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole häntä nyt tällä hetkellä jättämässä, pelottaa vaan että tää oli sellainen asia minkä yli en pääse, enkä voi sille tunteelle mitään. Ja nuo panot vielä jotenkin ymmärrän ja sulatan, koska ei tosiaan tunnettu vielä. Enemmän tuo baareissa muiden pussailu häiritsee. Viime viikollakin voinut imutella siellä jonkun muun kanssa, sitä en enää ymmärrä.

Vierailija
16/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihmisten asiantuntija, mutta kuulostaa joltain teini biletykseltä. Kyllä minä olettaisin tuossa iässä miehen osaavan pidätellä orhia tallissaan. Sinuna harkitsisin nyt pitkään ja hartaasti, pystytkö luottamaan siihen ettei hän eilen, tänään tai huomenna käy taas muissa tammoissa?

Vierailija
17/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole häntä nyt tällä hetkellä jättämässä, pelottaa vaan että tää oli sellainen asia minkä yli en pääse, enkä voi sille tunteelle mitään. Ja nuo panot vielä jotenkin ymmärrän ja sulatan, koska ei tosiaan tunnettu vielä. Enemmän tuo baareissa muiden pussailu häiritsee. Viime viikollakin voinut imutella siellä jonkun muun kanssa, sitä en enää ymmärrä.

Vaihtoon!ei se muita paneskeli tai pussailisi..älä ole tyhmä ja älä ihmeessä esittele lapsillesi.

Vierailija
18/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma valintasi, onnea jatkoon. Jos noin alussa olet noin epävarma kumppanista niin luuletko että hän siitä muuttuu unelmamieheksi? Tuollainen joka naisen haaroissa pyörivä on jatkossakin sellainen.

Vierailija
19/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole kuin yksi nainen kuukaudessa, kun jakaa koko aikavälille. Ei sullakaan oo näköjään kovin vahvat tunteet, kun noin merkityksettömän jutun takia voisit jättää. Eihän teistä kumpikaan voinut aluksi tietää, miten teidän juttu kehittyy.

Mä niin komppaan tätä. Elääkö Ap jossain prinsessaunelmassa, jossa rakastutaan päätä pahkaa ensisilmäyksellä ja kaikki edellinen elämä muuttuu lopullisesti? Mielestäni se kertoo paljon, että muita suhteita ei ihan miehen omasta halusta tällä hetkellä ole. Itse kyllä rakastuin melko lailla ensisilmäyksellä, mutta niinpä vaan silti päädyin ennen toisia treffejä vakipanon luokse (jolle tosin selitin tilanteen). Mielestäni menneet on menneitä ja suhteen alkua aina hieman epävakaata, joten sattuuhan sitä. Hienoa myös, että mies kertoi, hän haluaa olla rehellinen sinulle ja vaikuttaa olevan tosissaan suhteessanne.

Vierailija
20/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa 2-kymppisten teinisekoilulta. Oliko "mies" tosiaan jo kolmekymppinen ja lapsia? Suosittelen aikuisempaa ja vastuullisempaa seuraa tuossa iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi