Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Olemme menossa pääsiäisen aikaan pitkäaikaisen poikaystäväni ja avomieheni kanssa Ruotsiin. Tarkoitus on vierailla myös miehen sedän perheessä, joka asuu eri paikkakunnalla kuin, mihin muuten matkustamme. Pitkän välimatkan vuoksi meillä olisi tarve jäädä yhdeksi yöksi tähän kaupunkiin, missä setä perheineen asuu. Tämä miehen setä sitten ilmoitti, että minä en voi yöpyä heidän luonaan, koska emme ole mieheni kanssa naimisissa. Mies luonnollisesti olisi tervetullut. Minua vituttaa tämä ihan suunnattomasti eikä minua tämän vuoksi suoraan sanottuna kiinnostaisi mennä koko setää edes tapaamaan. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Kommentit (14)
En kyllä menis mihinkään minne en ole tervetullut.
No tietenkin menette molemmat hotelliin yöksi ja käytte siellä sedän luona päiväseltään. Isäntäväen toivetta pitää kunnioittaa vaikka se tuntuisikin epäreilulta. Vanhoilla ihmisillä on vanhoilliset ajatukset, ne ei muutu vaikka miten perustelisit.
Lisättäköön vielä, että mies itse harkitsee, että jäisi kuitenkin setänsä luokse yöksi ja minä menisin yksin hotelliin.
Ap
Äänestä jaloillasi ja pidä vapaa viikonloppu tyttöjen kesken kotona.
No kieltämättä kävi mielessä, että skippasin koko reissun.
Ap
Jos mua huvittaisi mennä Ruotsiin niin menisin. Jos ei niin en menisi. Setä on sulle ihan tuntematon niin päätä itse. Kauhea kiusaus olisi käydä heillä päiväseltään ja sanoa tunnin päästä, että nyt riittää diskuteeraus, minä lähden nyt hotellille vaahtokylpyyn ja kiskomaan skumppaa, Hassan voi jäädä tänne.
Niin kumman setä tää on, poikaystäväsi vai avomiehesi?
En kyllä lähtisi reissuun lainkaan. Minusta ainoa mahdollinen järjestely on se että miehesi yöpyy hotellissa sinun kanssasi ja käytte sitten sedän luona päiväseltään yhdessä.
Tietenkin jokaisella on oikeus päättää, ketä haluaa kotiinsa kutsua, mutta minusta miehesi täytyy tukea sinua ja yöpyä kanssasi hotellissa.
Miksi maksaa hotellihuoneesta, jos vain sinä yöpyisit siellä? Mies on typerä, eikä myöskään arvosta sinua yhtään.
Siis eihän nyt mies voi sua yksin laittaa hotelliin? Tietysti te yövytte yhdessä samassa paikassa!
Vierailija kirjoitti:
Jos mua huvittaisi mennä Ruotsiin niin menisin. Jos ei niin en menisi. Setä on sulle ihan tuntematon niin päätä itse. Kauhea kiusaus olisi käydä heillä päiväseltään ja sanoa tunnin päästä, että nyt riittää diskuteeraus, minä lähden nyt hotellille vaahtokylpyyn ja kiskomaan skumppaa, Hassan voi jäädä tänne.
Hahaha illan naurut! Hassan 😅
Yövytte hotellissa, mies käy tunnin pari kylässä ja sinä shoppailet kaupungilla.