Onko köyhällä miehellä mitään arvoa?
Kommentit (30)
No jos noin ajattelee niin onko rikkaallakaan? Nainen voi jättää hänetkin kun sitä tässä varmaan tarkoitetaan.
Suosittelen sinulle hoitoon hakeutumista.
Vierailija kirjoitti:
No missä sun rahat on?
Pelattu. Ruksit laitettu taitamattomasti.
Miksi varakas nainen ei ota köyhää miestä elätettäväksi? Vaikka pitäisi luonnollisena jos itsrä elättäisi vielä paljon varakkaampi mies.
Vierailija kirjoitti:
No missä sun rahat on?
Rahat menneet lainanlyhennyksiin ja korkoihin. Seuraavaksi haluat varmaan syyllistää siitäkin, että mitäs olen tyhmä tms. Että jos ei ole miljonääri, niin oma vika ja on idiootti.
Enpä mä oikein käyttöä keksi, kun varakkaat miehet käyvät mun luona siivoamassa, remontoimassa mun porukoiden ostamaan opparikämppää, nuolemassa mun perseen ym palveluksia ja vielä maksavat siitä. En todellakaan antais jonkun köyhän tehdä näitä ilmaiseksi, jos toinen kerta maksaa!
Sanni16kerava
Eutanasia köyhälle miehelle lakiin.
Sulla on just se arvo jonka itse päätät. Voit olla sivistynyt vaikka et olisikaan rikas. Samoin hyvä käytöksinen, ystävällinen, hauskaa seuraa, mukava jne. Et tarvitse rikkauksia jotta voit omata nämä ja muita vastaavia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä sun rahat on?
Rahat menneet lainanlyhennyksiin ja korkoihin. Seuraavaksi haluat varmaan syyllistää siitäkin, että mitäs olen tyhmä tms. Että jos ei ole miljonääri, niin oma vika ja on idiootti.
Eikös lainat lasketa varallisuudeksi? Olet siis hyvinkin varakas.
No onko köyhällä naisella mitään arvoa? Saman verran kuin köyhällä miehellä
Vierailija kirjoitti:
Miksi varakas nainen ei ota köyhää miestä elätettäväksi? Vaikka pitäisi luonnollisena jos itsrä elättäisi vielä paljon varakkaampi mies.
Itse olen seurustellut useita kertoja vaikka olen suht pennitön. Yksikään nainen ei tosin ole "elättänyt" mutta ruokia ym. ovat tarjonneet ja yhden lomamatkan.
Ei voi kuin äimistellä nettitekstejä joissa miehet valittavat ettei ole mitään muuta tarjottavaa naiselle kuin raha. Moni nainen kuitenkin nykyään on jo ihan perintöjenkin myötä rikkaampi kuin valtaosa miehistä.
Yhteiskunta ja muut toimijat myös vastakkainen sukupuoli tuntuu usein arvottavan ihmistä myös taloudellisen hyödyn mukaan. Sitä ei käy kiistäminen ja puheet siitä että raha pyörittäisi maailmaa voi hyvin olla totta vaikka muuta haluaisinkin hyvyyden tähden.
Ei ole. Kukaan nainen ei tuhlaa tulevaisuuttaan elättämällä köyhää miestä. Hyvät tulotkaan ei takaa naiselle ylimääräisiä etuja pitkälle tulevaisuuteen. Tietenkin jos on perinyt ison omaisuuden, niin sitten voi tehdä kuten Ilona Herlin ja alkaa maaailmanparantajaksi syöttämällä rahaa Eloapinoille ja vastaaville. Voisi siten elättää muutaman jalkamiehenkin rahoillaan.
Suomessa arvo tulla kuolluksi rintamalla rikkaiden ja naisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa arvo tulla kuolluksi rintamalla rikkaiden ja naisten puolesta.
Hyvin murjaistu.
Itse oon aina eläny naisten rahoilla ja hyvin! Ei siihen tarvi ku hyvät jutut ja karismaa ja tietenkin ison tykin millä pamputtaa. Sutki meno vaan ni mammelit ei muuta kaipaa. Posket ku punottaa niin mitäs sitä muuta kaipaa, Uujeeh.
Paljonkin jos miehellä on ns asenne kohdallaan , kykyä käyttää korvaväliään a valmis tekemään parhaansa, niin hänestä voi olla monin verroin enemmän iloa ja hyötyä kuin esim jostan uusrikkaasta nousukkaasta, joka luulee kaiken varakkuutensa olevan vain hänen ansiotaan ja voivansa ostaa sillä kaikki puolelleen, samalla kiukutellen siitä, että hän joutuu maksamaan veroja
Pätkätöihin tuomittu maisteri
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kukaan nainen ei tuhlaa tulevaisuuttaan elättämällä köyhää miestä. Hyvät tulotkaan ei takaa naiselle ylimääräisiä etuja pitkälle tulevaisuuteen. Tietenkin jos on perinyt ison omaisuuden, niin sitten voi tehdä kuten Ilona Herlin ja alkaa maaailmanparantajaksi syöttämällä rahaa Eloapinoille ja vastaaville. Voisi siten elättää muutaman jalkamiehenkin rahoillaan.
Höpöhöpö, sisin ratkaisee ja "kemia".
Poistetaan juu talaiset yhteiskunnasta niin rahaa jakautuu vähän reilummin kaikille
No missä sun rahat on?