Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terve.

Huolestunut
10.03.2017 |

Hei! Olen 20vuotias nuorimies joka on todella hoikka joka liittyy myös tähän. Eli siis siis siis, olen huolissani koska tunnen itse kaulassani molemmilla puolilla symmetrisesti ja muutenkin samanlaiset patit korvan alla leukaluun "takana". Imusolmukkeita ne minun mielestä ei ole koska tiedän miltä ne tuntuvat ja olen sairastanut imisolmuke tulehduksen. Pelottaa että tämä on vakavaa ja olen käynyt yksityisellä lääkärillä ja julkisella. 2 lääkäriä yli 5 sairaanhoitajaa on kokeillut kaulani ja todennut ettei tunnu mitään outoa mutta asiat tuntuvat tosi herkästi koska olen todella hoikka. En ole laihtunut(päin vastoin olen saanut painoa), ei ole mitään suurta särkyä missään tai outoa sellaista, en ole väsynyt päivisin mitenkään oudolla tavalla. Patit jotka itse tunnen eivät näy ulospäin mutta tuntuvat ku painaa ihan reilusti kaulan yläosaan. Kattava verikoe on myös otettu ja kaikki on viitearvojen sisäpuolella ja hyvät veriarvot. Mitään yöhikoilua tai muutenkaan epätavallisen paljoa en hikoile. Olen vain todella huolissani omasta terveydestä ja koitan päästä ajatuksesta mutta en vain pääse...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme