Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka käytät kaunistaja-appsia omiin kuviisi! Noloa!

Vierailija
10.03.2017 |

Kai älyät, että kuvasta näkee heti, jos siihen on käytetty kaunistajaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lopettakaa naiset niiden typerien snapchat-koirafiltterien käyttäminen jumalauta!

Vierailija
2/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyän. Käytän silti, koska vaan tykkään kuvista enemmän sellaisena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun kuvista ainakaan näe, koska muutos on niin pieni ja mitätön alkuperäiseen kuvaan nähden.

Vierailija
4/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mitä sitten? Kuvasta näkee myös että se on otettu edustavasta kulmasta, edustavalla ilmeellä jne. Kaikkihan omasta mielestä hyvissä kuvissa on ns. feikkiä.

Vierailija
5/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä luulekaan etteikö sitä huomaisi, hassu!

Vierailija
6/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihminen on idiootti.

Vierailija
7/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä semmosen appin saa?

t. ruma

Vierailija
8/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan enää laita käsittelemättömiä kuvia someen kun se vasta onkin noloa. Filtterit ovat hauskoja.

Vierailija
9/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ok jos miehet käyttäisi esim tinderkuvissa isommat lihakset muokkaavaa appia?

Vierailija
10/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätte oikeasti vain rumemmilta sen kanssa, koska se epävarmuus  mikä niistä kuvista huokuu on iso turn off.

T: Valkoihoinen heteromies

Vierailija
11/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytätte oikeasti vain rumemmilta sen kanssa, koska se epävarmuus  mikä niistä kuvista huokuu on iso turn off.

Kylläpä kiinnostaa ihan helvetisti.

-Valkoihonen bi-seksuaali nainen.

Vierailija
12/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kännykässä on sellainen tyhmä kamera, että siihen tulee automaattisesti kaunistusasetus päälle kun ottaa selfien. En aina muista ottaa asetusta pois. En kyllä kuvia julkaisekaan.

Vierailija
13/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ruma ja epävarma. Mahtava kombo.

Vierailija
14/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko ok jos miehet käyttäisi esim tinderkuvissa isommat lihakset muokkaavaa appia?

Eipä tuo mun app muuta tee kuin tekee eri sävyisiä filtereitä ja pehmentää ihon tekstuuria. Ei siis hoikenna, lisää boobseja tai muutakaan verrattavaa.

Vierailija
15/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa vieläkin ihan helvetisti. ;) Mun ei tosin tarvitse mistään seuraa hakeakaan, ei ole tarvinnut vuosikymmeniin. Silti tykkään leikkiä pikkufilttereillä, gamalaa.

Vierailija
16/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa vieläkin ihan helvetisti. ;) Mun ei tosin tarvitse mistään seuraa hakeakaan, ei ole tarvinnut vuosikymmeniin. Silti tykkään leikkiä pikkufilttereillä, gamalaa.

Ei tässä mistään seuranhausta ole puhuttukaan, vaan että näytät tyhmältä sen filtterisi kanssa. Yhtä tyylikästä kuin se sigamagee tribaalitatska jonka otit 90-luvulla.

Vierailija
17/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Musta ne kaikki kaunistukset ja filtterit on hauskoja.

Itse en moisia käytä, kun en selfieitä harrasta. Se on kiva kattella, kun keski-ikäinenkin innostuu kuin pieni lapsi käyttämään filttereitä ja sitten hulluttelevat. Eräs kaveriporukka löysi just snapchatin ilot. Meinasin itsekin heittäytyä heidän imussaan selfieiden ottajaksi.

Älkää ottako niin tosissanne näitä juttuja. Antakaa ihmisten hassutella.

Vierailija
18/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mistään seuranhausta ole puhuttukaan, vaan että näytät tyhmältä sen filtterisi kanssa. Yhtä tyylikästä kuin se sigamagee tribaalitatska jonka otit 90-luvulla.

Ja miksi tuota ylläkirjoittavaa pitäisi kiinnostaa jos näyttää SINUN mielestäsi tyhmältä??? Miksi SINUN mielipiteesi on niiiiiin tärkeä?

Vierailija
19/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oo tatskoja. 

Jos minusta ja joistakin muista ne on hauskoja niin mitä se sun persettä kutittelee? Hauska toisinaan käyttää mustavalkoa, toisinaan sinertävää sävyä jne. Ihan samalla tavalla sun vaatteesi tai tukkasi näyttää tyhmältä jonkun muun mielestä. En elä miellyttääkseni kaikkia.

Vierailija
20/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä semmosen appin saa?

t. ruma

Esim FaceTunella saa ihon tasaisemmaksi, punoittavat silmät valkoiseksi, hampaat valkoisemmiksi. Esim. tällaisia muutoksia saa hyvin helposti:

https://assets.entrepreneur.com/article/1439404796_japanese-demo-photo-…

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqx0Dk9im-IJM2jnz…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi