Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä söitte tänään lounasta ja mitä silloin söitte? Paljonko maksoi?

Vierailija
10.03.2017 |

Oliko paikkana lounasravintola työpaikalla, vai söitkö koulussa, vai kävitkö kenties Hesessä. Vai söitkö omia eväitä. Riittikö kymppi jos maksoit jotain?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, olen kotona ja olen unohtanut syödä lounaan. Olen leiponut ruisleipää ja pullaa.

No syödään sitten, kun mieheni palaverit loppuvat. Teen ison salaatin ja lämmitän eiliseltä jääneen Burgundin padan.

Vierailija
62/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kun hammasta särkee. Ehkä ensi viikolla taas. Odotan tuntuvaa painonlaskua mikä on ihan plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin työpaikalla itse tehtyä broiskupastasalaattia + join 0.5l novellen.

En jaksa laskea hintaa.

Vierailija
64/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin kotona. Keitin oman maan perunoita ja  lisäkkeenä porkkanaraastetta yhdestä porkkanasta, itse poimittua puolukkaa sekä jauhelihakastiketta, jälkiruokana mustikkakiisseliä itse poimituista mustikoista ja vaniljakastiketta, oliskona honta joain parin euron luokkaa

Vierailija
65/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amurilaisessa roskakaoksessa leipää ja itsenäsyysleivoksia. Ei maksanut mitään.

Vierailija
66/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamaani salaattia söin töissä, eli nolla euroa itselleni.

Vierailija
67/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtyä pyttipannua. Hävikkikassista aineet + omia aineita voita n 30g, 2 kananmunaa 1 siivu pekonia makua antamaan. N.3 annosta alle 2€ sähköinen.

Vierailija
68/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin työpaikalla puolikkaan maksalaatikon ja 0,5 litran askista tuoretta kurkkua. Olisko ollut 1,40 hinnaltaan. En voi syödä lounasravintolassa, koska ruoka on heikkolaatuista ja kallista. HUS sairaala.

Vierailija
69/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään syömässä Savoyssa lounaan. Alkuun oli sianliha-annos, sitten pääruokana lohta ja jälkkärinä vadelmakiisseliä :) Kaikki oli todella hyvää ja jotain kuudenkympin tienoilla oli hinta. Voin suositella kyllä lounaspaikkana, jos Helsingin keskustassa on töissä tai muuten liikkuu.

Miten usein käyt siellä ja jouduitko ite maksamaan? Aika tyyristä, mut sehän onkin Savoy, ja Kari A:n loihtimaa herkkua.

Onkohan Aihinenhyvä noissa parasiitti  jutuissa mitä liittyy ruokiin . Pitääkö ottaa parasiitti lääkkeet . Koulutettu tietää mikä missäkin on vaarana . 

Vierailija
70/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin työpaikalla puolikkaan maksalaatikon ja 0,5 litran askista tuoretta kurkkua. Olisko ollut 1,40 hinnaltaan. En voi syödä lounasravintolassa, koska ruoka on heikkolaatuista ja kallista. HUS sairaala.

No se sianveri kananmaksa siirappi sotku onkin vallan hyvä laatuista . Olisit syönyt omenan. 

Vierailija
71/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona syötiin. Valkosipulikermaperunoita ja miehellä oli kanafilettä, mulla kasvispyöryköitä. Ei varmaan montaa euroa maksanut.

Eilen ravintolassa, huomenna varmaan myös ravintolassa, ja torstaina mennään joululounaalle. 

Vierailija
72/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on turvallista olla syömättä kuin että syö jätteitä. 

Vierailija
73/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kahvilassa riisipiirakan munavoilla ja teetä. Oli pakko päästä lataamaan läppäriä kesken työreissun, eikä mitään muuta kohtuuhintaista suolsista ollut tarjolla.

Vierailija
74/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttulaatikko puolukkahillo vichy mustikkapiirakka kahvi lähikaupasta . Jotain suklaata. 

Vierailija
75/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistolla kahvinkeittimessä lirutettu kuuma vesi sotkettuna tomaattikeittopussiin  (1,5 dl)  x 2 ja puolikas itse tehty kinkkuvoileipä. 

Olisikohan hintaa 1,5 e

asianajaja N54

Vierailija
76/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasviswrap: tumma wrap, hummusta, kikherneitä, papuja, chia-siemeniä, salaattia, tomaattia sekä 3 kasvispullaa. Pitänyt nälkää nyt 5.5 tuntia, hinta 4e. Ei Suomessa.

Ihanalta kuulostaa, missä jos saan kysyä? T: Matkakuumeinen

Prahassa. Ruoka ja juoma on hyvää ja halpaa täällä. Lounaat 4-5e, pääruoat 5-6e, olut 1-2e/0.5l, viini 2e/2dl. Tervetuloa vaan tänne :).

Bulgariassa on salaatti fetaa edullinen kuin olut on. Paras salaatti ikinä. 

Vierailija
77/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa, hinta 13,70€ ja söin tomaattikeittoa, salaattia, kasvisruokaa ja luumurahkaa, soodavettä ja teetä.

Vierailija
78/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän tiedätte pääseekö jäänmurtajille katsomaan turistina . Me ei syöty mitään Ibizan viikolla kuin valkoviiniä ja olutta . Koska ei ehditty . 

Vierailija
79/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se sianveri kananmaksa siirappi sotku onkin vallan hyvä laatuista . Olisit syönyt omenan. 

Omenaa syön kotona. Samoin teen maksalaatikkoa itse, kunhan ehdin. Siihen tulee vain naudanmaksaa. Nyt en ole ehtinyt. Ainakaan tuossa ei ollut kanannahkaa.

Vierailija
80/86 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Suomeen tuotiin hyviä tomaatteja Espanjasta nyt ne on purkissa tai suomitomaatteja kovia kasvihuone. Ruokien ihmemaa on kyllä Kenia !  Ja liköörin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä