Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeneuvoja kaipaisin. Miltä liittomme kuulostaa?

Vierailija
10.03.2017 |

Minä olen avoimesti tunteeni näyttävä ja miehelläni on tunne-elämän kylmyyttä, vaikea tuntea empatiaa eikä esim. pysty/halua pyytää anteeksi ikinä keneltäkään.

Toisaalta, mies pitää mielellään pienestä perheestämme taloudellisesti huolta, eli maksaa kaikki kulumme omasta tahdostaan. Tosin se tarkoittaa myös sitä, että mies livistää kaikesta lapsenhoidosta ym. kotielämästä, on työnarkomaanin vikaa.

Mies ei käy viihteellä, mutta katsoo häiritsevän paljon muita naisia ja nuoria tyttöjä. Paljon noloja tapauksia, vahtaa naapurin naista kieli pitkällä mun ollessa miehen vieressä. En ole välittänyt noista ja haluaisin seksiä monta kertaa viikossa. Mies 1-2 kertaa jos aina sitäkään. Nyt viimeisimmän "kuolauksen" jälkeen mietin, että alanko pihtaamaan vai mitä? Lapsellista, mutta mies ärsyttää. Ei tule muuttumaan eikä koe tekevänsä mitään väärää. Puhumisella ei vaikutusta, eikä sillä jos itse katselen muita miehiä.

Olenko siis minä mustasukkainen sekopää jos mies ei (oletettavasti) kuitenkaan petä?

Kaikki aloitteet esim. läheisyyteen ja seksiin teen minä, sekin alkanut pänniä. Mies ei edes kysy mitä minulle kuuluu eikä muutenkaan huomioi. Toisaalta, yritän ajatella, että mies kuitenkin välittää kun ostaa laadukasta ruokaa ja huolehtii, ettei puutu mitään arjessamme.

Mistään syvällisestä ei voi puhua, koska miestä kiinnostaa vain käytännön asiat. Huomaan, että minä sensuelli ja kiihkeä nainen, en oikein tunne itseäni enää kohta edes naiseksi kun mies ei huomioi minua millään tavalla. Seksi on miehen puolelta paineiden purkamista, mitään hellyyttä ei heru arjessa eikä juhlassa.

Eroaminen ei tunnu hyvältä lapsen takia ja muutenkin se on ns. luovuttamista. Mietin vain kuinka kauan jaksan suhdetta, jossa kaikki koskettaminen ja muukin suhteen hoitaminen on vain minun varassani. Jos en kosketa kuukausiin, niin eipä kosketa mieskään. Sitten saattaa lähestyä kun haluaa purkaa paineet, tosi reilua.

Miehellä ei juuri ole kavereita ja on kaikkia ihmisiä kohtaan hyvin viileä. Paitsi kun näkee jotain misuja niin johan silmät tuikkii, tulee eloa jääkaappimiehen katseeseen.

Mä olen hyvännäköinen ja seksikäs kroppa, ei ole siitä kiinni.

Kokemuksia vastaavista suhteista?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaisi neuvoa miten tulisi suhtautua tunnekylmyyteen? Jatkaako yksipuolista aloitteen tekemistä? Vaikka tekeekin mieli antaa potut pottuina ja kylmäillä itsekin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme