"Pliis, yks työntö vaan, jooko" - älyttömät vonkaukset ketju
"Pliis, yks työntö vaan, jooko?"
Tuota lausetta exäni jaksoi aina hokea, kun oli seksiä vailla, vaikka olin jo sanonut, etten nyt halua. Ajatteli, että jos suostuisin yhteen työntöön niin siitä voisi seksiä sitten kätevästi jatkaa pitempäänkin. Taisin kerran tuohon pyyntöön suostua ja eihän se siihen yhteen työntöön lopettanut. Kun asiasta huomautin niin tokaisi "no eikö voitais jatkaa ku tää on musta niin kivaa". Joo, susta varmaan on kivaa, mutta tunnen itseni rukkaseksi. Ei kiitos.
Millaisiin vonkauskommentteihin muut olette törmänneet? Ketjuun ovat tervetulleita sekä miesten että naisten kokemukset, suuntautumisesta riippumatta.
Kommentit (54)
Sellaista miesvihan lietsontaa tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten niin et muka halua seksiä, sullahan seisoo?" Erektio ei vielä tarkoita että olisi kiihottunut.
Eikö? Miksi se sitten seisoo?
Se huoltaa itseään, eli yöllä jäykistelee ilman kiihottumista ja saattaa juuri aamulla kun herää olla kovana kuin anttiristuksen kärrinaisa, muttei se tarkoita että mies olisi valmis yhdyntään just tuolla seisokilla.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista miesvihan lietsontaa tällä kertaa.
Saihan täällä kertoa kokemuksia naisistakin. Jos sulla sellaisia siis olisi.
Kun halusin erota. "Pliis, vielä viimeisen kerran, seksi sun kaa on niin parasta. Joo en antanu ja heräsin aamulla kun tämä sankari pani minua. Vielä ilman kortsua niin että sain kondylooman. Olin tyhmä ja en tehnyt rikosilmoitusta vaikka olisi pitänyt. Ehdimme tapailla kolme kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiattomaksi.
Mistä syystä?
Vierailija kirjoitti:
Joku vonkaava mies alapeukuttaa näitä. :D
P.S. Kasva aikuiseksi.
Sekä femarit yläpeukuttaa, sama teille
Mulla osa asennoista teki kipeää ja silloinen mies tiesi tämän. Aiemmin lopetti, kun näki naamastani että sattuu. Myöhemmin ei tehnyt elettäkään lopettaakseen, kun irvistelin kivusta. Kun pyysin lopettamaan, kyseli, eikö voisi jatkaa vielä hetken.
"Kun harrastit seksiä mun kans, ni haluaisitko harrastaa kimppakivaakin"
Se, että harrastan seksiä miehen kanssa, oli hänelle ilmeisesti oletus, että haluan tehdä niin muidenkin kanssa.
Kuvitteellinen keskustelu kaupan kassalla:
Lapsi: Äiti, haluun karkkia!
Äiti: Ei tällä kertaa.
Lapsi: Haluun, haluun, haluun! Karkkia heti nyt!!
Äiti: Rakas, tänään ei syödä karkkia, vaikka haluaisit.
Lapsi: Mut ku mä haluun! *Itkua!*
Äiti: Itku ei nyt auta, ei ole karkkipäivä.
Lapsi: Oot ihan tyhmä äiti. *teatraalinen itku jatkuu, heittäydytään lattialle potkimaan*
Vaihdetaan tuohon keskusteluun kaksi aikuista ja seksi, niin alkaa kuulostaa tutulta. Miehet ja naiset, lakatkaa vonkaamasta seksiä kuin lapsi vonkaa karkkia. Se on lapsellista.
Eiköhän jokainen nainen oo kuullu jonkun kasseja pakottaa, penis menee kuolioon -selityksen
Joskus baarista lähdin naisen mukaan jatkoille, hän halusikin vain jutella. Vonkasin mutta kun ei tulosta kysyin saako pussata pimppiä. En saanut. No panetus niin kova että kysyin voinko sit masturboida. No nainen näytti pimppiä hameen alta ja katseli kun runkkasin vessan lavuaariin. Sitten käski minut kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Olin kymmenvuotias ja käymässä "isolla kirkolla" siskoni ja serkkuni kanssa. He olivat 17-vuotiaita. Odotellessamme bussia humalainen keski-ikäinen mies tuli kysymään siskoltani ja serkultani, "antaako ne tytöt pilluu?"
En kuullut kunnolla, mitä se mies sanoi, joten kärtin siskoani kertomaan. Ensin hän ei suostunut kertomaan mutta sanoi lopulta.
Lisäys: Poistuessaan tuo vonkaajamies oli kuulemma vielä jupissut humalaisella äänellään: "Jo on nykynuoriso kummalliseks menny!"
Niin, kumma kun eivät antaneet!
Mammat lietsoo miesvihaansa jopa seksi-osiossa ; )
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteellinen keskustelu kaupan kassalla:
Lapsi: Äiti, haluun karkkia!
Äiti: Ei tällä kertaa.
Lapsi: Haluun, haluun, haluun! Karkkia heti nyt!!
Äiti: Rakas, tänään ei syödä karkkia, vaikka haluaisit.
Lapsi: Mut ku mä haluun! *Itkua!*
Äiti: Itku ei nyt auta, ei ole karkkipäivä.
Lapsi: Oot ihan tyhmä äiti. *teatraalinen itku jatkuu, heittäydytään lattialle potkimaan*
Vaihdetaan tuohon keskusteluun kaksi aikuista ja seksi, niin alkaa kuulostaa tutulta. Miehet ja naiset, lakatkaa vonkaamasta seksiä kuin lapsi vonkaa karkkia. Se on lapsellista.
Huono rinnastus.
Karkki nimittäin maksaa jotain ja jos joka kauppareissulla sitä lapselle ostettaisiin, niin siitä kertyisi kuukaudessa jo melkoisen huomattava rahasumma joka siihen menisi.
Kumppanille seksin antaminen ei puolestaan maksa mitään, vaan antaa iloisen mielen juuri sillä hetkellä seksiä haluavalle, ellei peräti tarvitsevalle. Lisää myös parisuhteessa yhteenkuuluvaisuutta sekä vähentää vieraissakäymisen tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
"Miten niin et muka halua seksiä, sullahan seisoo?" Erektio ei vielä tarkoita että olisi kiihottunut.
Jaa ei tarkoita vai? Ainoa hetki josta ei voi varmasti sanoa on aamulla, jolloin muna jöpöttää, mut silmät on vielä kiinni. Välittömästi kun aukaisee silmät, kusistondis selittelyt voi heittää romukoppaan ja siitä eteenpäin voidaan puhua vain kiihottumisen aikaansaamasta teltan pystytyksestä.
Eihän sitä seksiä vongata. Etenkään parisuhteessa eläessä. Minä otan vaimoni kun siltä tuntuu, hän saa aina kieltäytyä. Jos kieltäytyy en vonkaa enempää. Sama toisinkinpäin sitten, tosin on ollut ehkä yksi kerta, kun en ole seksiin jaksanut vaimon niin halutessa.
Mutta on minulla tarinakin, naisen suorittamasta vonkaamisesta. Nuorena miehenä olin sammahtanut jossain random bileissä sänkyyn, ja aamulla siinä oli joku random muija vieressä. Illalla ei siis mitään meidän välillä tapahtunut, mutta aamulla tämä muija alkoi kättään housuihini työntää ja hipelöidä muutenkin. Kun sanoin, ettei kiinnosta (seurustelin tuolloin) niin yritti sitkeästi uudestaan ja uudestaa, viimeinen veto oli, se kun sanoi "Nuole edes mua, maksan vaikka pari kymppiä".... juu ei kiitos, sorry ja heippa.
Täällä akat naureskelee puutteessa elävien miehien epätoivoisille yrityksille saada halunsa tyydytettyä parisuhteessa, toisessa langassa sitten valitellaan kun mies pettää. Onko tämä sitä naisen logiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö voitais?
*5 min myöhemmin*
Joko nyt?
*5 min myöhemmin*
Sanoit sillon et saattaisit haluta illalla...
Entisessä suhteessani mietin usein, miksi tunsin haluttomuutta miestäni kohtaan. Eron jälkeen tajusin, että tunsin tuollaisen seksistä kitisemisen vastenmielisenä. Olisin halunnut nähdä exäni miehekkäänä, mutta muutenkin vässykkä mies oli myös seksin suhteen samanlainen kitisijä. Paljon enemmän mua olisi houkutellut se, että kieltäydyttyäni mies olisi kunnioittanut päätöstäni. Kun kerran sanon ei, niin ei se siitä viidessä minuutissa muutu. Jos olisin nähnyt, että rajojani kunnioitetaan, niin olisin pitänyt miestä paljon jämäkämpänä.
Olisit kai myös itse kunnioittanut miehesi päätöstä usemman kieltäytymisen jälkeen käydä thaihieronnassa?
Ostin kerran vaimoltani pillua pikkujoulun jälkeen. Nussin sitä varmaan 45 minuuttia kovalla kyrvällä, koska en laukea helposti kännissä. Vaimo valitteli jälkeen päin ja sanoi, että ei enää koskaan myy mulle pillua. Ajatus oli kiihoittava, mutta lopputulos vaimon kannalta huono. Minä poika se vain panin niin perkeleesti ja olen tosi tyytyväinen hyvästä ja pitkästä panosta. Saipahan kerrankin naitua pitempään! Avioseksi päättyy yleensä aina muutamaan minuuttiin ja maksimi on noin 15 minuuttia, koska vaimo ei kestä pitempään. Minä haluaisin naida aina noin puoli tuntia minimissä, mutta ei onnistu vaimon kanssa. Lähdenkin vieraisiin. Luvaton seksi pillu nauttii jopa yli puoli tuntia mun ihanasta mulkusta. Oletko sinä seuraava?
Tuntematon nuori mies avautui baarissa, ettei ole koskaan saanut naista. Kysyi, josko minua kiinnostaisi "auttaa häntä hänen ongelmassaan". Kun kieltäydyin kunniasta hän kysyi saisiko edes puristella rintojani. Siinä vaiheessa alkoi jo ällöttää niin pahasti, että käskin hänen suksia sudaniin. Tämän jälkeen sainkin sitten kuulla kuinka "läskit ämmätkin" on nykyisin ihan "sairaita pihtarihoroja".
Juu, olen ylipainoinen ja nelikymppinen nainen. En silti ole niin epätoivoinen, että tarvitsisi mihin tahansa suostua ja mitä tahansa sietää. Normaaleja käytöstapoja edellytän kaikilta, myös "naisettomilta" miehiltä.