Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Pliis, yks työntö vaan, jooko" - älyttömät vonkaukset ketju

Vierailija
10.03.2017 |

"Pliis, yks työntö vaan, jooko?"

Tuota lausetta exäni jaksoi aina hokea, kun oli seksiä vailla, vaikka olin jo sanonut, etten nyt halua. Ajatteli, että jos suostuisin yhteen työntöön niin siitä voisi seksiä sitten kätevästi jatkaa pitempäänkin. Taisin kerran tuohon pyyntöön suostua ja eihän se siihen yhteen työntöön lopettanut. Kun asiasta huomautin niin tokaisi "no eikö voitais jatkaa ku tää on musta niin kivaa". Joo, susta varmaan on kivaa, mutta tunnen itseni rukkaseksi. Ei kiitos.

Millaisiin vonkauskommentteihin muut olette törmänneet? Ketjuun ovat tervetulleita sekä miesten että naisten kokemukset, suuntautumisesta riippumatta.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi sanaton mökötys, kun edellisestä kerrasta oli riittävän pitkään

(= edellinen kerta oli edellisenä päivänä)

Vierailija
2/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot köyhä, mä oon rikas... mä tiedän miten sulle saatais rahaa, mennään tonne vessaan ja tehdään muksu, mä lupaan maksaa sulle elatusmaksua" 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-aviomieheni oli pitkään todella kylmä muuten, mutta seksiä jaksoi kinuta joka välissä. Jopa siinä vaiheessa, kun oli päättänyt jättää perheensä ja lähteä toisen naisen matkaan. Munaton tyyppi, kun seksi olisi maistunut vielä silloin kun tiesi jättävänsä perheensä.

Vierailija
4/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs älytöntä siinä on, että ensin saadaan vaimo kostumaan (tarvittaessa avustetaanliukkarilla), sitten työnnetään sisään, sitten tuotetaan vaimolle orgasmi ja lopuksi vedetään ulos. Kaikkihan todellakin hoituu helposti sillä yhdellä työnnöllä. Monta kertaa ollaan kokeiltu tätä kun ei oo vaimoa aluksi haluttanut, ja aina on ollut lopussa tyytyväinen toimintaamme. Te ette vaan osaa.

Vierailija
5/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapselliset kitinäversiot on tullut kuultua. Miksei miehet tajua, että on äärimmäisen epämiehekästä kitistä näitä "kamoon, ihan vähän vaan" -juttuja?

Vierailija
6/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten niin et muka halua seksiä, sullahan seisoo?" Erektio ei vielä tarkoita että olisi kiihottunut.

Vierailija
7/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä lassukoita nämä vonkaajat. Kyllä menisi halut kun ukko anelisi että "anna nyt". Hyi olkoon.

Vierailija
8/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vonkaava mies alapeukuttaa näitä. :D

P.S. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
9/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni minulle: Jos ei sun tee mieli niin sä voit vaikka tehdä ristaria tai katsoa telkkaria samalla kun mä hoidan hommat, jookooo??

Vierailija
10/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin yks työntö? Mitä iloa siitä muka on? Kai se on sama, mennäänkö loppuun asti, kun kerran aloitetaan... Oisit noussut ylös sen yhden jälkeen ja alkanut vaikka laittaa ruokaa.

Vierailija
11/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vonkaaminen alkoi heti, kun erehdyin olemaan vähissä vaatteissa tai alasti. Jos tulin pyyhe päällä suihkusta tai vaihdoin vaatteita, heti alkoi vonkaus. "No sä oot jo valmiiks alasti".

Vierailija
12/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hvtti miten vastenmielistä. Noista vonkaajista tulee aina mieleen sellainen kiilusilmäinen pedari, namusetä. Yyyyyyh.

Vierailija
13/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nää tavallisiakin, enpä ole ikinä kuullut?

Vierailija
14/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten niin et muka halua seksiä, sullahan seisoo?" Erektio ei vielä tarkoita että olisi kiihottunut.

Eikö? Miksi se sitten seisoo?

Vierailija
15/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon baarissa: "Lähe ny vessapanolle, mun tekee mieli, lähe ny, ees pikasille" (ei saanut)

Ex-aviomiehellä oli tapana vietellä sängyssä sanattomasti: hän meni sikiöasentoon, kääriytyi peittoonsa ja tuijotti spanielinkatseella 😁 (sai, koska vaihtoehtoni olisi ollut olla ilman).

O tempora, o mores...

Vierailija
16/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
17/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kymmenvuotias ja käymässä "isolla kirkolla" siskoni ja serkkuni kanssa. He olivat 17-vuotiaita. Odotellessamme bussia humalainen keski-ikäinen mies tuli kysymään siskoltani ja serkultani, "antaako ne tytöt pilluu?"

En kuullut kunnolla, mitä se mies sanoi, joten kärtin siskoani kertomaan. Ensin hän ei suostunut kertomaan mutta sanoi lopulta.

Vierailija
18/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks oudoimmista kirjoitti:

Mieheni minulle: Jos ei sun tee mieli niin sä voit vaikka tehdä ristaria tai katsoa telkkaria samalla kun mä hoidan hommat, jookooo??

Olenkohan mä ollut tämän kanssa? Mulle yksi sanoi aikanaan, että "sä voit kyllä nukkua samalla jos väsyttää, ei mua haittaa" :O

Vierailija
19/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voitais?

*5 min myöhemmin*

Joko nyt?

*5 min myöhemmin*

Sanoit sillon et saattaisit haluta illalla...

Entisessä suhteessani mietin usein, miksi tunsin haluttomuutta miestäni kohtaan. Eron jälkeen tajusin,  että tunsin tuollaisen seksistä kitisemisen vastenmielisenä. Olisin halunnut nähdä exäni miehekkäänä, mutta muutenkin vässykkä mies oli myös seksin suhteen samanlainen kitisijä. Paljon enemmän mua olisi houkutellut se, että kieltäydyttyäni mies olisi kunnioittanut päätöstäni. Kun kerran sanon ei, niin ei se siitä viidessä minuutissa muutu. Jos olisin nähnyt, että rajojani kunnioitetaan, niin olisin pitänyt miestä paljon jämäkämpänä.

Vierailija
20/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi.

Mikä tässä on sunnä neitsytsilmille asiatonta? :D