ÄLKÄÄ heittäkö koirienne paskapusseja kerrostalojen pikkuroskiksiin!
HYI HELVATA mikä haju leviää suoraan meidän parvekkeellemme, kun asumme ensimmäisessä kerroksessa. Koiranomistajat siis viskaavat koiriensa paskapussit sellaiseen rapun oven lähellä olevaan pikkuroskikseen.
Noita ei tyhjennetä tarpeeksi usein!! Viekää omaan roskikseenne tai roskakatokseen!
Kommentit (56)
Ei kai kukaan oikeasti ole niin tyhmä että heittää paskapusseja noihin paperiroskiksiin?
Pyydä huoltomiehiä liinaamaan siihen sen tarran missä paskova koira on peitetty ruksilla. Ihmiset ei osaa nykyään ajatella omilla aivoilla, siksi pitää asettaa ohjeistuskylttejä joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti ole niin tyhmä että heittää paskapusseja noihin paperiroskiksiin?
Ihan ovat roskiksia, eivät mitään paperiroskiksia. Mutta ei kukaan täysjärkinen sinne ongelmajätettä ala tunkea.
Koiranpaska ei ole ongelmajäte. Mutta itse olen sen verran huomaavainen, etten laita. Ajattelen pullonkerääjiä ja kesällä hajua.
Irrallaanko ne laittaa pökäleet sinne?
Ei ne haise jos pas*ka niissä kakkapusseissa on jollainen käteen laitettuna niitä lämpiminä ja höyryävinä omistajat kahmivat maasta. Saakohan ne jotain kiksejä tuosta touhusta. En ymmärrä minkäälaisen "eläintarhan" tai kennelin pitämistä jossakin kerrostaloasunnossa.
Toisekseen ainahan kaupungissa haisee joku pilaantunut, mädäntynyt tai muuten vaan vastenmielinen.
Nih, että älkää laittako roskia roskikseen. Jättäkää suosilla ne paskatkin poluille. Ei oo kohden koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä huoltomiehiä liinaamaan siihen sen tarran missä paskova koira on peitetty ruksilla. Ihmiset ei osaa nykyään ajatella omilla aivoilla, siksi pitää asettaa ohjeistuskylttejä joka paikkaan.
Ei se huoltomies voi liimailla mitään tarroja jonkun yksittäisen asukkaan vaatimuksesta kaikkien asukkaitten yhteiseen roskikseen. Pitää tuollainen minkä tahansa tarran kiinnittämien asunto-yhtiön omaisuuteen ratkaista yhteisellä päätöksellä, eikä yhden asukkaan mielipiteen mukaan. Joku toinen asukas ei välttämättä voi sietää kyseisiä tarroja ja on asiasta aivan eri mieltä. Ehkä enemmistö.
Tiedätkö, mä ajattelin ihan vittuillessani jatkaa pieneen roskikseen kakkapussien tunkemista. On se kumma, että ensin valitetaan ettei kakkoja kerätä ja sitten valitetaan että ne haisee roskiksessa. Muuta maalle jos on noin vaikeaa.
Oletko tietoinen että tällähetkellä se maaperäkin tuottaa koiran kakan hajua välillä? Ollut ihan uutisissakin ja meillä ainakin haisi parina leudompana päivänä ihan pska ja johtui vaan perus keväisestä ilmiöstä.
Mutta siis joo en sitten kerää enää pskoja jos olen siinä vaiheessa lenkkiä että ainut jäljellä oleva roskis olisi tuo ovien läheisyydessä oleva. Se lienee sitten parempi vaikka itse en tuosta roskiksesta mitään hajuja ole koskaan huomannut vaikka moni siihen niitä pusseja näyttää heittelevän. Mutta parempi lapsen suussa (kuten toisessa topicissa oli) tai kengän pohjassa :)
Olen kakat kakkapusseihin aina keräävä koiranomistaja ja kyllä ne pussit HAISEE vaikka kuinka olisivat ehjiä ja kiinni. Ei tulisi mieleenikään laittaa niitä ovien vieressä oleviin roskiksiin.
Ensin valitetaan kun jätöksiä ei korjata, ja sitten kun ne tunnollisesti korjataan teiden varsilta roskikseen niin siitäkin valitetaan! Tämmöisestä asiasta valittavat ihmiset taitavat olla juuri näitä koiranmyrkyttäjiä. Mielelläni heittäisin kauempaan pönttöön paskat, mutta roskiksia ei ole kuin asutuksien yhteydessä. Menkää ystävällisesti itseenne arvon valittajat.
Terv. Kerrostalon roskapönttöön paskan viskaaja
Huoltoon yhteys. Saavat tiuhentaa tyhjentämistä tai laittaa ohjeistuksen ja kyltit asukkaille.
Sama koskee bussipysäkkien roskiksia. Niihin meillä päim Moni pistää kakkapussin vaikka roskis on pieni, usein täpötäysi ja haiseva. Mieluummin nakatkaa jonkun talon suureen biojäteastiaan.
Sopiiko, että työnnän pussin jatkossa roskiksen sijasta suuhusi? Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Ei tarvi kuunnella enää mäkätystä.
Minä nakkaan kakkapussin siihen pikkuroskiin.. Ehdotapa että roskis tyhjennetään useammin jos häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Nih, että älkää laittako roskia roskikseen. Jättäkää suosilla ne paskatkin poluille. Ei oo kohden koskaan.
Sittenhän te voitte viedä sen omaan keittiön roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee bussipysäkkien roskiksia. Niihin meillä päim Moni pistää kakkapussin vaikka roskis on pieni, usein täpötäysi ja haiseva. Mieluummin nakatkaa jonkun talon suureen biojäteastiaan.
Ei ei ei! Koirankakkaa ei saa laittaa biojäteastiaan!
Vierailija kirjoitti:
Minä nakkaan kakkapussin siihen pikkuroskiin.. Ehdotapa että roskis tyhjennetään useammin jos häiritsee.
Ai jos sinä teet väärin, niin siitä pitäs muiden muuttaa toimintaa? Kyllä se olet sinä, joka sen muutoksen tekee.
Kissankakka on biojätettä, mutta koirankakka on seka/ongelmajätettä. Koirankakassa oli jotain vaarallisia bakteereja jotka säilyvät jopa vuosikymmeniä.
Auttaisi varmaan paremmin jos laittaisit vaikka lapun roskikseen kiinni. Vai meinaatko että teidän talon koiranomistajat lukevat tätä palstaa?