Mitä hakkeri näkee sinun läppärisi kamerasta?
Mun kamerasta näkyy tylsistynyt nainen, tällä hetkellä suihkusta tulleena pyyhe turbiinina päässä, ikivanhat kakkulat ja au naturel.
Harvoinpa täällä mitään muutakaan näkyy, päivisin pelkkää pimeyttä ja illalla sitten vähän telkkariakin voin vilauttaa. Ei käsittääkseni aineksia sen suurempaan vakoiluun, se nyt olisi sama vaikka yhden päivän seuraisi, sitä samaa se on aina. Joskus syön myös koneen ääressä, olisiko se sitten bonus.
Kommentit (43)
Onpas täällä vainoharhaista porukkaa.
Kai teillä on myös kaapissa joditabletteja ydinsotaan varalta?
Vierailija kirjoitti:
Kai teillä on myös kaapissa joditabletteja ydinsotaan varalta?
Tottakai.
Onko muka oikeesti noin monella joku teipinpala kameran edessä XD Ketä luulette että kiinnostaa teidän elämän vakoilu?
Sinitarraa. Ja kyllä, olen vainoharhainen :D
Ei mittään koska tarra. Mut se kattelee TV:n kameran kautta, iik!
Miksi vain läppärit? kyllä kännykät ja tabletit ovat enemmän haavoittuvia, koska moniin ei tehdä enää päivityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain läppärit? kyllä kännykät ja tabletit ovat enemmän haavoittuvia, koska moniin ei tehdä enää päivityksiä.
Mitä väliä? Ei mulla ole etukameraa vanhassa kännykässä joten mua ei voi nähdä. Läppäristä poistin kamera ja mikrofoniajurit ja päällä on 3 tarraa... Mahtaa olla kiintoisaa katseltavaa..
Vierailija kirjoitti:
Resuisen ukon joka lämmittää saunaa ja keittää parsa-parsakaali-keittoa.
Ihana! :D
Minä IT-alalla toimiva nainen oon hankkinut sellaisen pienen luukun läppärin kameran päälle. Se on helppo liu'uttaa auki, jos kameraa käyttäisikin.
Jos luukku unohtuisi auki, etätyöpäivinä näkyisi nelikymppinen punapää ties missä aamutakissa, tukka sykeröllä ja rillit päässä.
Toisinaan kuuden vanha poika katsomassa Pikku Kakkosta.
No hard core.
Mun huonosti pyyhytin persreiän...
Vierailija kirjoitti:
Mallinmitoissa olevan henkilön yläruumis paljaana kirjoittelemassa av:lle.
😂 päivän naurut 😂😂
Ei mitään. Minullakin on sellainen härpäke josta voi liuttaa sivuun luukun. Näppärää. 😜
No yleensä mun naaman, miehen naaman, kumpiki keski-ikäisiä läskejä joita kukaan ei todellakaan halua nähdä alasti, ei toki ollakaan tässä olohuoneen sohvalla alasti. Ja takana ei näy kuin sohva ja tyhjä seinä, joten jos tätä jaksaisi joku hakkeri vahdata, niin sillä olis jo paljo pahempia ongelmia kuin meillä siitä että joku meitä hakkeroi. En käsitä miten joku edes kuvitelee että joku haluaa niiden kamerasta niitä vakoilla, mitä ihmettä te teette siellä tietokoneen ääressä??? Ja miten se tietokone on huoneessa niin että siitä näkee kaiken mahdollisen koko kämpässä?
50 pennin kolikon (vuodelta 1986) klaavapuolen.
Teippiä löytyy täältäkin. Mikrofonista kuuluisi varmaan ankaraa näpyttelyääntä kun tämä palstatrolli hakkaa menemään.