Miksi myyjä pakkasi mulle ostokset ostamaani muovipussiin?
Helvetti, miksi yhteiskunta olettaa että käytän muovipussin siinä hetkessä niihin ostoksiin? Holhousta!
Kommentit (15)
joskus asiakas näyttää paskalta räpeltäjältä jolloin helpotan seuraavien asiakkaiden päivää.
T:liddelin mainososasto
Miksi kukaan ostaisi kaupasta muovipussia muuten kuin kantaakseen siinä ostokset kotiin? Mua aina harmittaa, kun käyn kaupassa, jossa on tuollainen pakkaava kassamies, että käyttäessäni kestokassia joudun pakkaamaan tavarani itse.
Uusavuttomia on pakko auttaa, muuten ne jää nysväämään ja tukkimaan asiakasvirran sujuvuutta.
Mulla ei olis ollu ku kaks ostosta. En olis tukkinu mitään. Ja just ne ostokset olisin voinu kantaa käsissänikin. En tietenkään tällä kertaa olisi, mutta ajattelin että jos niin haluaisi tehdä (jolloin muovipussi tulisi muihin tarkoituksiin), myyjä vain vaikeuttaisi asioita.
Jos se loukkas, niin aina on vaihtoehto mielenosoituksellisesti nostella ne tavarat pois pussista. Samalla tietenkin murhaavasti kassaa tuijottaen.
Ei vaan, ite ainakin joskus jos ns joudan asiakkaan maksaessa tai muuten vaan pakkaan asiakkaan ostokset jouduttaakseni ja ihan vaan hyvän palvelun hengessä. Mutta totta että joskus olettaessa jotain voi myös tehdä erilailla kuin toinen oletti asian tapahtuvan. Ei sitä tehdä vittuillakseen. Haloo.
T. aspa
Tuo on ihan yleinen tapa ulkomailla ja oli myös Suomessa, oliko vielä 80-luvun alkuun saakka.
Nykyään Suomessa ei juuri palvelua saa, odotan, milloin asiakkaat joutuvat siivoamaan kuran jäljet lattialta tai täyttämään hyllyjä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan yleinen tapa ulkomailla ja oli myös Suomessa, oliko vielä 80-luvun alkuun saakka.
Nykyään Suomessa ei juuri palvelua saa, odotan, milloin asiakkaat joutuvat siivoamaan kuran jäljet lattialta tai täyttämään hyllyjä.
Miksi odotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi odotat.
Tietenkin se helpottaa ostosten tekemistä ja olen huomannut, kassan pakkaavan paremmin ja nopeammin. Yleensä kassat tekevät sen ammattirutiinilla. Ja hyvin usein ihastelen sitä nopeutta, mitä ulkomailla näkee ja erityisesti sitä ystävällistä palvelua.
Näin toimitaan ulkomailla maissa jossa saa vielä hyvää palvelua. Ostin terveyssiteitä ja ne pakattiin vielä eri pussiin kuin elintarvikkeet, ilmeisesti elintarvikkeet olisivat pilaantuneet jos olisi naisten intiimihygieniatuotteen kanssa joutuneet samaan pussiin.