Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi metron kääntöraiteille ei saa mennä?

Vierailija
09.03.2017 |

Miksi matkustajia pyydetään poistumaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kuulin jostain, että sieltä saa sähköiskun :D Tämä huhu liikkui kavereiden kesken aina esiteini-ikään asti, minkä jälkeen aloin pikkuhiljaa laskea 1+1, ettei tainnutkaan olla totta. Siitä huolimatta en ole koskaan uskaltautunut (saati nähnyt mitään syytä mennä) kääntöraiteiden syövereihin.

Vierailija
22/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinne ei noin periaatteessa ole tarkoitus mennä. Juna menee sinne ja odottaa useamman minuutin. Sillä välin kuljettaja kävelee junan toisen pään ohjaamoon, eli itse juna ei käänny yhtään mihinkään... Olen kerran vahingossa käynyt kääntöraiteella, koska nukahdin, eikä kukaan viitsinyt herättää (Helsinki on ihan paska paikka).

Etköhän itse ole paska alkkis, jos nukut kääntöraiteelle asti.

Kiitos diagnoosista. Olen itse alkoholistin lapsi ja minun perheessäni alkoholin käytön suhteen ollaan todella tarkkoja. Olin  menossa metrolla töihin aamulla ja nukahdin, koska olin aivan poikki viikonlopun jäljiltä. Mieheni isä oli tuolloin kuollut syöpään ja olimme ajaneet edellisenä iltana 6 tunnin matkan kotiin sairaalasta. Meillä oli myös puolitoistavuotias allerginen lapsi, joka valvotti.

Mukavaa päivänjatkoa sinullekin.

Aika Trollilta kuulostaa. Hyvää päivänjatkoa alkkis trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinne ei noin periaatteessa ole tarkoitus mennä. Juna menee sinne ja odottaa useamman minuutin. Sillä välin kuljettaja kävelee junan toisen pään ohjaamoon, eli itse juna ei käänny yhtään mihinkään... Olen kerran vahingossa käynyt kääntöraiteella, koska nukahdin, eikä kukaan viitsinyt herättää (Helsinki on ihan paska paikka).

Kiitos diagnoosista. Olen itse alkoholistin lapsi ja minun perheessäni alkoholin käytön suhteen ollaan todella tarkkoja. Olin  menossa metrolla töihin aamulla ja nukahdin, koska olin aivan poikki viikonlopun jäljiltä. Mieheni isä oli tuolloin kuollut syöpään ja olimme ajaneet edellisenä iltana 6 tunnin matkan kotiin sairaalasta. Meillä oli myös puolitoistavuotias allerginen lapsi, joka valvotti.

Olisikin ollut. Se oli viides syöpäkuolema lähipiirissäni ja ihan helvetin rankkaa, taas kerran. Jotenkin siinä herättämättä jättämisessä tiivistyi pääkaupunkiseudun henki: ite pitää ittestään pitää huoli. Olen kuitenkin ihan siisti naisihminen ja tuolloinkin toimistotyövaatteissa, eli ei mikään penkin reunalla notkuja, joten pieni kosketus olkapäähän ja "hei, menee kääntöraiteelle" olisi riittänyt. Sen sijaan vaunu ympärilläni tyhjeni. Kun on kyse aamuruuhkasta ja metroreitin päästä, ei ole mitenkään yllättävää että joku saattaa nukahtaa. Olen herätellyt muita ja yleensä saanut lämpimät kiitokset. Jotenkin tuo yksin vaunuun jättäminen kärjisti koko viikonlopun tapahtumat ja töihin päästessä taisin itkeä tirauttaa, vaikka yleensä olen se jolla pokka pitää ja hommat hoidetaan asiallisesti. Joskus tulee vain liikaa kannettavaa yhdelle kerralle.

Vierailija
24/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntöraiteilta kuljetaan FBI.n salaiseen maanalaiseen tyrmään. Tai siellä on jotain kylmään sotaan liittyvää, mikä halutaan salata massoilta.

Vierailija
25/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä sitä kanssamatkustajat tiedä. Kun kerran koko kaupungin paskaksi haukuit niin mitäpä muuta oletat vastaukseksi.

Vierailija
26/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin ollut. Se oli viides syöpäkuolema lähipiirissäni ja ihan helvetin rankkaa, taas kerran. Jotenkin siinä herättämättä jättämisessä tiivistyi pääkaupunkiseudun henki: ite pitää ittestään pitää huoli. Olen kuitenkin ihan siisti naisihminen ja tuolloinkin toimistotyövaatteissa, eli ei mikään penkin reunalla notkuja, joten pieni kosketus olkapäähän ja "hei, menee kääntöraiteelle" olisi riittänyt. Sen sijaan vaunu ympärilläni tyhjeni. Kun on kyse aamuruuhkasta ja metroreitin päästä, ei ole mitenkään yllättävää että joku saattaa nukahtaa. Olen herätellyt muita ja yleensä saanut lämpimät kiitokset. Jotenkin tuo yksin vaunuun jättäminen kärjisti koko viikonlopun tapahtumat ja töihin päästessä taisin itkeä tirauttaa, vaikka yleensä olen se jolla pokka pitää ja hommat hoidetaan asiallisesti. Joskus tulee vain liikaa kannettavaa yhdelle kerralle.

No, en nyt täysin tosissani ollut että vain alkkis ajautuu kääntöraiteelle. Rankka tarina, ilmeisesti et oo alkkis trolli. Ja ei kyllä herätellä kääntöraiteelle menijöitä, jokainen on oman itsensä herra.

Vierailija
27/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrossa ei sais jäädä mut ei välitetä