Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi metron kääntöraiteille ei saa mennä?

Vierailija
09.03.2017 |

Miksi matkustajia pyydetään poistumaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole palannut kertomaan.

Vierailija
2/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran mennyt ja toista kertaa en mene. Kokemus oli kammottava. Juna jäi odottamaan paikalleen, ovet aukesivat, ja neljä kaasunaamareihin ja valkoisiin laboratoriotakkeihin pukeutunutta hahmoa sitoivat minut käsistä ja jaloista kiinni jonkinlaiselle operointipöydälle. Tämän jälkeen kauttaaltaan mustaan nahkaiseen suomupukuun pukeutunut johtaja (käytti itsestään nimitystä The Chief) asensi sisälleni jonkin seurantalaitteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuskilla on r*nkkutauko silloin. Tekee sitä niillä penkeillä millä me matkustajat istutaan, jolloin oma rauha on tärkeä.

Vierailija
4/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
5/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa leffa Midnight Meat Train. Saat selityksen.

Vierailija
9/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sinne mennä kunhan jää vaan, ite joskus teininä jäätiin sinne hengaamaan, sinne tulee merton siivooja ja kuski saattaa vaihtua.

Vierailija
10/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan, kunhan junassa pysytte. :) joka päivä siellä joku töllöttää kun ajopäätä vaihtaa. Osa tarkoituksella (varsinkin idän asemilla kylmällä) ja osa ihan vahingossakin..

Kääntöraiteiilta jatketaan yleensä heti takaisin laituriin, mutta toisinaan siellä on enemmän odotusaikaa.

Älkää kuitenkaan karatko junasta vaikka kuljettaja ovet avaisikin.

Vierailija
11/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole palannut :D

Vierailija
12/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska metro käännetään ympäri, niin silloin voi satuttaa itsensä, kun tippuu lattiasta kattoon ja takaisin (siellähän ei ole turvavöitä).

Vierailija
13/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinne ei noin periaatteessa ole tarkoitus mennä. Juna menee sinne ja odottaa useamman minuutin. Sillä välin kuljettaja kävelee junan toisen pään ohjaamoon, eli itse juna ei käänny yhtään mihinkään... Olen kerran vahingossa käynyt kääntöraiteella, koska nukahdin, eikä kukaan viitsinyt herättää (Helsinki on ihan paska paikka).

Vierailija
14/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinne ei noin periaatteessa ole tarkoitus mennä. Juna menee sinne ja odottaa useamman minuutin. Sillä välin kuljettaja kävelee junan toisen pään ohjaamoon, eli itse juna ei käänny yhtään mihinkään... Olen kerran vahingossa käynyt kääntöraiteella, koska nukahdin, eikä kukaan viitsinyt herättää (Helsinki on ihan paska paikka).

Etköhän itse ole paska alkkis, jos nukut kääntöraiteelle asti.

Vierailija
15/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntöraiteella teidät käännetään, eli kaikki arvoesineet ja joskus vaatteetkin viedään, jotkut käännetään ihan fyysisestikin vatsalleen. En suosittele, traumatisoiva kokemus.

Vierailija
16/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allan Kurma kokeili Fingerporissa:

http://www.hs.fi/fingerpori/car-2000002465276.html

Vierailija
17/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtenä työaamuna torkahtanut kesken matkan ja  herännyt Mellunmäen kääntöraiteelta. Konnari herätti. Sanoi että no hätä, parin minuutin päästä oltiin taas asemalla ja pääsin pois. 

Vierailija
18/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yhtenä työaamuna torkahtanut kesken matkan ja  herännyt Mellunmäen kääntöraiteelta. Konnari herätti. Sanoi että no hätä, parin minuutin päästä oltiin taas asemalla ja pääsin pois. 

Metroissa ei ole konnareita...

Vierailija
19/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voi selvitä synkkä salaisuus Mellunmäen metron menevän Vantaalle kääntymään.

Vierailija
20/27 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etköhän itse ole paska alkkis, jos nukut kääntöraiteelle asti.

Kiitos diagnoosista. Olen itse alkoholistin lapsi ja minun perheessäni alkoholin käytön suhteen ollaan todella tarkkoja. Olin  menossa metrolla töihin aamulla ja nukahdin, koska olin aivan poikki viikonlopun jäljiltä. Mieheni isä oli tuolloin kuollut syöpään ja olimme ajaneet edellisenä iltana 6 tunnin matkan kotiin sairaalasta. Meillä oli myös puolitoistavuotias allerginen lapsi, joka valvotti.

Mukavaa päivänjatkoa sinullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan