Liioittelevatko naiset?
Olen aika aktiivinen yhden yön hoitojen suhteen. Joka kerta bravuuriini kuuluu tulla takaapäin hoidon ollessa seisaalteen ja nojaten edessä olevaan seinään. Ikinä ei hoito ole ollut huutamatta sarjaorgasmeissaan. Hokevat vain, miten voi olla noin iso ja ikinä ei ole tuntunut näin hyvältä. Kyrpäni ei ole mikään älyttömän iso, kookas kuitenkin, 22 cm pitkä ja ympärysmitaltaan 15,5 cm. Mutta ei kait tuo koko nyt kaikkea kuittaa, yleensä hoidot ovat jo nähdessään kaluni, vaatimassa sitä sisäänsä, joten esileikitkin ovat hyvin olemattomia, silti nuo polvet täristen tuntuvat saavan huippuorgasmeja.
Ps. En ole Pertti peräkammarista, enkä heräämässä juuri unistani, vaan täyttä faktaa on kirjoitukseni.
Kommentit (2)
Itse olen nainen 24v., olen liioitellut orgasmeissa monestikin kun mies on halunnut mutta minua ei ole kiinnostanut sillä hetkellä. Mies ei tunnu huomaavan eroa.
Nainen kiihoittuu juurikin visuaalisessa mielessä, eli kun näkeekin tuollaisen kyrvän, niin ensimmäinen orgasmi on jo tyrkyllä, sitten kun tuollaisen melan työntää hitaasti sisään, niin jalat täristen tulee ensimmäinen orkku. Pidemmän päälle isompi ei anna sen kummallisempia orgasmeja kuin keskikokoinenkaan. Aivan minimunia ei omalle kohdalleni ole edes osunut. N28