Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnallisvaaliehdokkaille ei MITÄÄN "laatuvaatimuksia"?

Vierailija
09.03.2017 |

Voi olla vaikka millainen ihminen, ollut vankilassa, on naistenhakkaaja, joutuu vähän väliä putkaan alkoholisekoilujen, ihmisten häiritsemisen takia yms. eli on oikeastaan sellainen kliseinen puliukko, plus erittäin epämiellyttävä persoona, ellei satu näkemään häntä selvin päin, kun teeskentelytaidot ja puheenlahjat pääsevät huippuunsa.

Oon jotenkin järkyttynyt, koska naiivisti ja tietämättömästi kuvittelin, että ne ehdokkaat on aina edes jossain mielessä ns. kunnon ihmisiä... mutta jos sinne oikeasti pääsee tuollainen ihminen, niin ne muutkin (tuntemattomat) voivat olla oikeastaan ihan millaisia tahansa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tosiaan näin, että kuka tahansa pääsee ehdokkaaksi?

Vierailija
2/15 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis ihan sairaan noloja tyyppejä näkyy :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Önhan Eduskunnasakin Arhinmäkejä ja Andersoneja niin että miksi ei?

Vierailija
4/15 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän pitää olla otos kansasta eikä mikään snobeilukerho. Ei sillä, että vaimonhakkaajat menestyisivät vaaleissa.

Vierailija
5/15 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ainakaan eduskuntapuolueet päästävät tuollaisia ehdokkaaksi. Paitsi ehkä jos eivät tiedä taustasta.

Vierailija
6/15 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ. Look at persut

Vierailija
7/15 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa pääsee ehdokkaaksi, jos vain on sen hetken selvinpäin että täyttää paperit ja joku kannattaa

Vierailija
8/15 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laatuvaatimuksia? Pitääkö sun puolesta pyyhkiä persekin? Se laatuvaatimus on sinun ja muiden tekemä äänestyspäätös. Älä äänestä ihmistä, jonka et koe sopivan valtuustoon.

Vierailija
9/15 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laatuvaatimuksia? Pitääkö sun puolesta pyyhkiä persekin? Se laatuvaatimus on sinun ja muiden tekemä äänestyspäätös. Älä äänestä ihmistä, jonka et koe sopivan valtuustoon.

Jos en tätä ihmistä tuntisi, en voisi tietää millainen hän oikeasti on. Netissä sillä ei lukenut kuin muutama perusjärkevältä kuulostava lause (joku muu varmasti ne sinne kirjoittaa, koska hyvistä puheenlahjoista huolimatta hän on huono kirjoittamaan) ja hän on lisäksi puolueessa, jota en itse kannata, joten en muutenkaan äänestäisi, mutta joku tietämätön, jonka mielestä ne muutamat lauseet siellä netissä kuulostaa fiksuilta, saattaa häntä äänestää.

Onni on kai siinä, että yleensä täysin tuntemattomat eivät saa paljon ääniä, etenkään kun eivät ole kovin pitkästi kirjoittaneet mielipiteitään.

gu kirjoitti:

Önhan Eduskunnasakin Arhinmäkejä ja Andersoneja niin että miksi ei?

Nämä sentään vielä lasken niihin "edes jossakin mielessä kunnon ihmisiin". (Enempää en kehu, koska en tunne heitä, mutta jos olisivat ihan hirviöitä, niin eiköhän tieto olisi minullekin kantautunut.)

Trumpkin on kunnon ihminen verrattuna tähän kuvailemaani henkilöön.

ap.

Vierailija
10/15 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senhän pitää olla otos kansasta eikä mikään snobeilukerho. Ei sillä, että vaimonhakkaajat menestyisivät vaaleissa.

En minä halua, että asioistani päättävät ovat otos kansasta vaan kansaa kykenevämpiä päättämään. En minä itsekään äänestä ehdokasta, joka on samantasoinen kanssani vaan äänestän sellaista, jonka koen olevan vielä parempi. Jos joku päättää minun asioistani hänen on syytä olla helkkarin taitava siinä. Vielä itseänikin taitavampi, vaikka en itsekään ihan ummikko politiikassa ole. Äänestävätkö ihmiset oikeasti itsensä tasoisia ihmisiä? Sehän selittääkin eduskunnan heikon tason...

Vierailija
11/15 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä halua, että asioistani päättävät ovat otos kansasta vaan kansaa kykenevämpiä päättämään. En minä itsekään äänestä ehdokasta, joka on samantasoinen kanssani vaan äänestän sellaista, jonka koen olevan vielä parempi. Jos joku päättää minun asioistani hänen on syytä olla helkkarin taitava siinä. Vielä itseänikin taitavampi, vaikka en itsekään ihan ummikko politiikassa ole. Äänestävätkö ihmiset oikeasti itsensä tasoisia ihmisiä? Sehän selittääkin eduskunnan heikon tason...

Sama täällä. En luottaisi päättäjänä edes itseeni, koska monet tietävät asioista paremmin ja osaavat tehdä päätökset laajemmasta näkökulmasta.

Vierailija
12/15 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuslaki. Sen ideana on, että kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia ja kaikilla on yleinen ja yhtäläinen äänioikeus. Perustuslaissa on taattu myös mielipiteen vapaus. Tähän kaikkeen liittyen meillä kaikilla on oikeus äänestää edustajiksemme mielestämme parhaiten soveltuva henkilö, ilman, että sitä kukaan voi estää. (Puolueet toki voivat haluamallaan tavalla valita ehdokkaansa, mutta ehdokkaaksi voi asettua ilman puoluettakin tai perustaa uuden puolueen.

Vierailija
13/15 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ. Look at persut

Kokoomuksen ehdokkaaksi pääsee kuka tahansa julkkis. Ihan sama, millä tavoin on julkisuutensa hankkinut. Missit ja lätkänpelaajat on kyllä suosituimpia.

Vierailija
14/15 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä moraalittomia ministereitäkin aina ollut ja on nytkin. Sipilä, Stubb, Soini, Arhinmäki, Orpo, Jäätteenmäki...

Vierailija
15/15 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueilla oli nyt vaikeuksia ehdokasasettelussa. Heitä on 5000 vähemmän kuin viime kuntavaaleissa. 😐

On täytynyt kelpuuttaa weirdotkin.