Höh, osakesalkku 8000euroa tänään miinuksella, mitäs siihen sanotte? vinkkejä?
Kommentit (27)
Vasemmistologiikalla joku köyhä on tänään rikastunut 8000 eurolla. Pakko olla näin, sillä osakkeiden arvojen noustessa toverit aina rähisevät, että se on kaikki köyhiltä pois.
Rysähtäisi kunnolla. Haluan ostoksille..
Ei kannata salkkuun mitään osakkeita laittaa. Nuhraantuvat ja arvo laskee. Vie tallelokeroon äläkä edes käpäile.
Mikä menee alas se nousee...Talvivaara, biotie, Terveystalo jne. Takkiin tuuli 10 000 ekee, mutta harrastukset maksavat. Lotossa tuli 200 000, muttä eukko otti eron ja vei osan. Enää ei uskalla käydä naisissakaan, kuin vieraissa kaupungeissa, kun haastavat oikeuteen hyväksikäytöstä.
Ajan varmuuden vuoksi ruosteisella autolla, että naapuri ovat suopeampia...hotelleissa voi sitten vähän irrotella...
Mulla on edelleen plussalla, aamulla tuli Koneen osingot.
Vierailija kirjoitti:
Myy heti, myy heti, myy heti! Walter Buffet ennustaa osakekurssien tippuvan 2019 rajusti. Myy heti, myy heti!
nim. keittiöpiika
Se on Warren. ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on edelleen plussalla, aamulla tuli Koneen osingot.
on mullakin toki salkku voitolla, mutta tuon verran alempana kuin all time high arvo
Odottelen parin sadan tonnin rahoja sijoituskämpän myynnistä. Mitä mieltä, onko edelleen kesäkuu paras aika hässätä osakkeisiin? Monena vuonna ollut.
Odottaisin Trumpin vaikutusta. Nyt osakkeet nousevat, mutta jos Obaman leiri alkaa sekoittaa pakkaa, niin tulee aikamoinen tiputus. Realiarvothan osakkeilla ovat totaalisen pielessä. Meno on samanlaista kuin juuri ennen IT-kuplaa.
Sanon että lopeta se salkun tuijottaminen päivittäin. Tännekin harva se päivä postaat avauksia. Sinulle sopisi paremmin että unohtaisit salkun ja katsoisit jonkun kuukauden päästä uudestaan tai sitten sinun kannattaa luopua osakkeista kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanon että lopeta se salkun tuijottaminen päivittäin. Tännekin harva se päivä postaat avauksia. Sinulle sopisi paremmin että unohtaisit salkun ja katsoisit jonkun kuukauden päästä uudestaan tai sitten sinun kannattaa luopua osakkeista kokonaan.
Kuin niin? Vaikka seuraankin, pystyn kyllä seuraamaaan katseella enkä hötkyile. Haluan haistella hiuan muiden tunnelmia aiheeseen liittyen
Vierailija kirjoitti:
Odottaisin Trumpin vaikutusta. Nyt osakkeet nousevat, mutta jos Obaman leiri alkaa sekoittaa pakkaa, niin tulee aikamoinen tiputus. Realiarvothan osakkeilla ovat totaalisen pielessä. Meno on samanlaista kuin juuri ennen IT-kuplaa.
Monet osakkeet on pe-luvulla ihan edullisia myös. Riippuu ihan miten asiaa tarkastelee.
Lahjoitin Nepalin lapsille tämän viikon tuotot.
Vierailija kirjoitti:
Lahjoitin Nepalin lapsille tämän viikon tuotot.
Hienoa, aika vaikea on tällä viikolla tosin tuottoa ollut tehdä
Nyt on ollut pari viikkoa mollivoittoista itsellä. Tosin puhutaan vain satasista, ei tonneista.
Ostin puolitoista vuotta sitten rahastoja 100.000€:lla. Vuosi sitten helmikuussa olin 20.000€ miinuksella ja tänään olen 13.000€ plussalla. Kun viime helmikuun notkahdus oli jo tapahtunut, Kauppalehti julkaisi talousviisaiden neuvoja myydä kaikki. Kukaan ei neuvonut myymään vielä kuukautta aiemmin, kun olisi kannattanut. Että se niistä kovapalkkaisista ekonmoisteista ja heidän neuvoistaan.
Minä uskon, että kurssit nousevat niin pitkään, kunnes korot nousevat. Korkeat korot kertovat talouden ylikuumenemisesta ja tulevasta kurssien laskusta. Siitä ollaan vielä kaukana.
Myy heti, myy heti, myy heti! Walter Buffet ennustaa osakekurssien tippuvan 2019 rajusti. Myy heti, myy heti!
nim. keittiöpiika