Mikä on tämä hirveä Radio Suomen uusi soitteluohjelma sekä la että su?
MIksi ihmeessä mä haluaisin kuunnella joidenkin ihmisten soittelua ja turhia mielipiteitä sekä lauantaina että sunnuntaina?
Ja en tarkoita kansanradiota, sen tunnin just ja just kesti, mutta nyt näitä tulee koko ajan ja ihmiset puuhuu liian pitkiä ja ihan tyhjänpäiväisiä juttuja. Onko tämä joku uusi halpa tapa tuottaa ohjelmia, ei tarvita toimitettua sisältöä vaan vanhukset ja känniläiset soittelemaan. Otan osaa toimittajien puolesta, kun tällaiseen sontaan joutuvat.
Ennen oli paremmin ja useita toimitetttuja ohjelmia viikonlopun aikana.
Kommentit (18)
Radio suomen saa soittaa radioon ja verovaroin tuotetaan tätä älykästä ohjelmaa. Uskomatonta paskaa mitä suoltaa radio suomi.
Pakko olla samaa mieltä! Mun lempikanava on pilattu
Olisit soittanut tuonne radio suomeen. Nyt ois mahdollisuus kun linjat on auki.
Linjat tuntuu olevan koko ajan auki nykyään
Minulla on ikävä Kadonneiden levyjen metsästäjiä. Se alkaisi vartin päästä, jos mentäisiin viime vuoden ohjelmakaaviolla.
Mua käy sääliksi tuo toimittaja, kun selvästi yrittää pitää tunnelmaa yllä, mutta kuulostaa siltä, että mieluummin olisi missä tahansa muualla, kun kuuntelemassa ihmisten jorinoita
Musiikin soittaminen vaatii tekijänoikeusrahaa. Mielenkiintoisen asiaohjelman tekeminen vaatii osaamista, älykkyyttä ja vaivaa.
Säästyy aikaa, rahaa ja älynkäyttöä.
Hahaa, muutkin on huomanneet. Ensimmäistä kertaa elämässä laitoin palauttetta Ylelle näistä uusista ohejelmista.
Eikä voi kääntää edes Puheelle, koska sitä ei enää ole.
Luulin olevani melkein ainoa joka ei tykkää tästä sunnuntai-iltapäivän fiksuille ihmisille suunnatusta puhelinsoitto-ohjelmasta. Verovaroin tosiaan. Lauantain "kahvitunti" ohjelman pelastaa hyvä juontaja.
Lauantain kahvitunti on kamala ja sen ainoa hyvä asia on tosiaan juontaja, hän on välillä ihan pinteessä ihmisten pitkittyvien juttujen kanssa. Olisiko juontaja itse voinut toimittaa ohjelman, olisi tullut sata kertaa parempi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä Kadonneiden levyjen metsästäjiä. Se alkaisi vartin päästä, jos mentäisiin viime vuoden ohjelmakaaviolla.
Eikö lähes kaikki kadonneet levyt löydy nykyisin netistä, kun hakee? Ei sitä varten radio-ohjelmaa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö lähes kaikki kadonneet levyt löydy nykyisin netistä, kun hakee? Ei sitä varten radio-ohjelmaa tarvita.
Moni ohjelmassa soitetusta tallenteesta oli sellainen, jota on vaikeaa ellei mahdotonta saada kuultavakseen muuta kautta. Ylen levyarkisto on entistä enemmän tyhjänpanttina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ohjelmassa soitetusta tallenteesta oli sellainen, jota on vaikeaa ellei mahdotonta saada kuultavakseen muuta kautta. Ylen levyarkisto on entistä enemmän tyhjänpanttina.
Just tämä ja siinä samalla vankat musiikkitietäjät aina kertoivat kyseisestä kappaleista ja niiden taustoista tarinoita!
Onko sen saksalaisen toimittajan Roman Shatzin ohjelma loppunut kokonaan?
Mieluummin kuuntelisin häntä, kuin sen tilalle tullutta jaarittelua.
SittenTämä kansakunnan kahvitunti hmmjaah. Moni soittaja haluaa päteä ja toimittaja yrittää epätoivoisesti olla positiivinen.
Kuuntelin piruuttani muuten areenasta noin kymmenen vuoden takaisia kansanradioita. Enemmän oli asiallisia ihmisiä kuin nykyään.
Kuulostaa, että jotkut oikein tahallaan maistissa soittavat ja luulevat olevansa huvittavia.
Ette sitten tiedä että radiokanavaa voi vaihtaa?
Vierailija kirjoitti:
Ette sitten tiedä että radiokanavaa voi vaihtaa?
Mihin? ne toimitetut ohjelmakanavat ovat kaikki hävinneet
Nyt just Kalevi soitti koiranpaska asiaa. Siis valtakunnan radiossa.