Robin-Kesärenkaat -musavideo
Sanonpahan vaan että tää musavideo ja muutki Robbarin videot tulee olemaan nostalgista kamaa 20 vuoden päästä. Söpö poika ja hyväntuulinen video muutenki.
Vaikka nyt tuntuu aika normisetiltä, veikkaan että videoita tullaan suurella haikeudella selaamaan läpi piitkän ajan päästä...
Kommentit (28)
Tämä on kyllä sellaista musavideoiden aikakautta että vain harvat ja valitut niistä jää suuren kansan mieleen tällasesta massasta.
Mut luulen et tämä saattas olla yksi niistä joka muistetaan vielä pitkän aikaa.
Nykyteinit muistelee kuolaten Robinia tulevaisuuden av-palstalla
Mustaki se on kyllä yks eniten mieleenjääneistä häneltä. Letkeä tunnelma ja jonkinlainen tarina mukana. Frontside Ollie ja Boom Kah on toisella tavalla mieleenjääneitä renkutuksia, mutta ei ehkä niinkään videoiden takia. Onnellinen on myös ihan kiva video maisemineen. Miten eskimot suutelee videossa taas tunnelma no..ehkä lähti sillon vähän käsistä..
Eipä oo muuten hetkeen nyt tullutkaan musavideoita Robbarilta. Toki taukoa uusista biiseistä ollut nyt muutenki, mutta jossain kohtaa häneltä tuntu tulevan videoita aina parin kuun välein :D
Vierailija kirjoitti:
Nykypalstallahan ei toki..
Robinin biisit on muutenki sellasia et uskon että ne saattaa vasta myöhemmin avautua paremmin, nyt osa jo alkaa olla jo niin puhkisoitettuja et kukaan ei jaksa pitää niitä kauheen hyvinä. Itse olen vasta lähiaikoina tutustunut hänen tuotantoonsa paremmin, sanotuksiin jne. Musta monissa Robinin biiseissä on ihana ja tsemppaava sanoma. Varmasti nuorille todella voimaannuttavia sanoja.
Onhan niitä eri sitten katella, kun Robinkin alkaa olla harmaahapsi joku päivä.
Onhan se ollu söppänä poju, on toki nykyäänki.
Kyllä saa Turku olla ylpeä omasta pojasta
Aika kultaa muistot, muistetaan se kultainen 2010 luku yhtä iloisena ja positiviisena kuin mämä Robinin videot ja biisit
Aww...vaikka kumeista laulettiin niin jotenkin tämä oli vielä aika viaton tuohon reilun vuoden takaseen videoon :P
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo muuten hetkeen nyt tullutkaan musavideoita Robbarilta. Toki taukoa uusista biiseistä ollut nyt muutenki, mutta jossain kohtaa häneltä tuntu tulevan videoita aina parin kuun välein :D
Joka vuosi tuli levyä aina 2015 asti ja joka sinkusta video.
Robinin biisit on kyllä niin omiaan nuorisolle, hyvin kekseliäitä tarinoita tavallisesta nuoren elämästä. Hiljainen tyttö on mun mielestä ihanan herkkä kuvaus nuoren näkökulmasta. Näitä biisejä tullaan analysoimaan vielä pitkään!
Robinin ekat biisit on kyllä syöpyny mun mieleen kyllä niin hyvin. Olen itse pari vuotta Robinia vanhempi ja mussa nuo ekat musavideot, frontside ollie, puuttuva palanen jne. Herättää niin lämpimiä teinivuosien muistoja et melkeen tekee pahaa katsoa nyt muutama vuosi eteenpäin. En koskaan ole ollut mikään hyper fani mut kyllä puuttuva palanen vaan kuului 15-kesäsen elämään tuolloin :)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sitä nykyäänki kuolataan ahkerasti tälläkin palstalla, ehkä tulevaisuudessa lisää
No tottakai av mammat ainaki pitää huolen siitä että Robin ei pääse unholaan 50 vuiden kuluttuakaan. (Aloin heti kuvittelemaan Robinin 40 vuotiaana) :D
Vierailija kirjoitti:
No tottakai av mammat ainaki pitää huolen siitä että Robin ei pääse unholaan 50 vuiden kuluttuakaan. (Aloin heti kuvittelemaan Robinin 40 vuotiaana) :D
Miltä lie näyttää Robin 40-v. Jotain samaa ku Lauri Tähkässä nyt? :D
Outoa ajatella, että nää menestyksekkäät teinivuodet tulee olemaan vain murto-osa ajallisesti urastaan, jos jatkaa alalla vielä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä lie näyttää Robin 40-v. Jotain samaa ku Lauri Tähkässä nyt? :D
Saattas olla jotai samaa, paitai varmaa naama suorassa ...
Vähä ot mut tuli vastaan aika kiva Robinin haastattelu vuodelta 2008 :D
http://www.ts.fi/viihde/1074316613/Staraskaban+voittaja+rokkasi+jo+turv…
Linkkiä niin voin antaa arvioni