Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hemmetti miten aikuiset ihmiset voi olla tämmösiä???!!?!!!

Vierailija
09.03.2017 |

Olen ollut kuukauden verran töissä yhdessä metallifirmassa keittiöllä. Työhöni kuuluu päiväkahvien keittäminen ja vieminen halliin. No, päiväkahvit pitäisi olla puoli kaksi katettuna. Tänään mulla hommat venyi enkä päässyt viemään ihan niin aikaisin kun yleensä, aiemmin olen vienyt jo 25 yli 1. Lähdin kuljettamaan kahveja kärryllä halliin niin, että olin n. 13.28 siellä ja siellä odotettiin jo kärsimättömänä ja joku vielä sanoikin ettei ollut paljoa etuajassa. No mitä vittua, jos on sovittu että kahvit siellä puoli kaksi niin mitä kitisee.

Mukit, sokerit, lusikat ym muut pitää nostaa alakaapista pöydälle tarjolle. No, ekaksi laitoin termoskannut pöydälle ja ensimmäinen henkilö hyökkäsi jo ottamaan kahvia, vaikken ollut saanut edes kaikkea vielä katettua. Sitten koko hallin väki parveilee ympärillä niin yritä siinä nyt laittaa muutakin esille. Miten aikuiset ihmiset voi käyttäytyä kuin malttamattomat pikkukakarat?? Odottaisi vittu että saa kaiken laitettua ennen kun tulee ottamaan. Olisi kohteliasta minua ja kaikkia muitakin kohtaan, kun odotettaisiin nätisti että kaiken saa tarjolle ja sitten jonotettaisiin siististi ottamaan sitä kahvia. Toihan opetetaan jo pikkulapsille, miksi ei aikuiset tota tajua?? Teki mieli huutaa että odottakaa että kaikki on pöydässä ennen kimppuun hyökkäämistä.

Anteeks vuodatus eikä ketään varmasti kiinnosta mut helpotti ärsytys :D

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja alle 10 minuutissa olet jo kitisemässä av-palstalla? Ei ole ihme jos sulla hommat venyy.

Kahvinviennin jälkeen ei ole enää kiire aikataulu kun täytyy vaan puolen tunnin päästä hakea kahvit pois. Enpä näe ongelmaa tässä

Oikeasti keittiössä työskentelevä ihminen ei kirjoittele kilometriviestiä työpäivänsä aikana av-palstalle, vaan siivoaa keittiötä ja valmistelee seuraavaa päivää. Mutta 1/5.

Vierailija
22/31 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valita vaan tee hommasi. Jos haluat arvostetumman ammatin niin mene opiskelemaan tai perusta yritys. On turha odottaa jonain keittiötyöntekijänä kunnioitusta ihmisiltä.

No mä alan sylkemään ruokaan ja viemään kahveja oikeesti myöhässä, tekemään kaikki huonosti niin sit alkaisi varmaan arvostus?

Tuossahan arvostus just laskeekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja alle 10 minuutissa olet jo kitisemässä av-palstalla? Ei ole ihme jos sulla hommat venyy.

Kahvinviennin jälkeen ei ole enää kiire aikataulu kun täytyy vaan puolen tunnin päästä hakea kahvit pois. Enpä näe ongelmaa tässä

Oikeasti keittiössä työskentelevä ihminen ei kirjoittele kilometriviestiä työpäivänsä aikana av-palstalle, vaan siivoaa keittiötä ja valmistelee seuraavaa päivää. Mutta 1/5.

Jos kahvinvienti venyi siksi kun nimenomaan siivosin niin mitä ihmettä? Sain tiskikoneet tyhjennettyä, pöydät pyyhittyä ja huomisen juomat ynnä muut kylmään. Sittenpä jäi enää kahvien poiskerääminen ja keittimen ja suodatinpussien siivous. Siinä mulla menee 5min

Vierailija
24/31 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajahan ei ollut myöhässä vaan jälleen etuajassa. Silti saa kuunnella aiheetonta vikinää.

Vierailija
25/31 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kahvinvienti venyi siksi kun nimenomaan siivosin niin mitä ihmettä? Sain tiskikoneet tyhjennettyä, pöydät pyyhittyä ja huomisen juomat ynnä muut kylmään. Sittenpä jäi enää kahvien poiskerääminen ja keittimen ja suodatinpussien siivous. Siinä mulla menee 5min

Enpä ole koskaan kuullutkaan yhdestäkään keittiötyöntekijästä , jolla on aikaa nillittää ja vängätä av-palstalla yli puoli tuntia päivässä. Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
26/31 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse piruuttani seyraavalla kerralla menisin selvästi ajoissa laittan kaiken tarjolle, mutta kahvitermarin hakisin siten, että siitä voi ottaa tasan 13.30.

Vierailija
27/31 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva miesvihasatu, jonka mammat taas nieli karvoineen.

Vierailija
28/31 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan kuullutkaan yhdestäkään keittiötyöntekijästä , jolla on aikaa nillittää ja vängätä av-palstalla yli puoli tuntia päivässä. Uskoo ken tahtoo.

No nytpä kuulit! 😉 saatat kuvitella mun olevan joku keittäjä, jolla tuskin oikeesti olisi mitään ylimääräistä aikaa, mutta en ole mikään suurtalouskokki yms vaan työntekijä keittiössä. Ruoka tonne tulee lähes valmiina, mun ei tarvitse kuin nostaa ne esille. En itse valmista mitään joten mulla ei ole ihan niin hektistä hommaa etten ehtisi pitää taukoja.

Vierailija
29/31 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nytpä kuulit! 😉 saatat kuvitella mun olevan joku keittäjä, jolla tuskin oikeesti olisi mitään ylimääräistä aikaa, mutta en ole mikään suurtalouskokki yms vaan työntekijä keittiössä. Ruoka tonne tulee lähes valmiina, mun ei tarvitse kuin nostaa ne esille. En itse valmista mitään joten mulla ei ole ihan niin hektistä hommaa etten ehtisi pitää taukoja.

Kuten jo totesin, uskoo ken tahtoo.

Vierailija
30/31 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitö jos olisit hoitanut jonkun homman noista sillä aikaa kun juovat niitä kahvejaan, niin kahvit olisivat olleet paikalla hyvissää ajoin eikä sinulle jäisi ylimäräistä odotteluaikaa (aikaa kirjoitella nettipalstoille työajalla) sillä välin?

Vierailija
31/31 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse piruuttani seyraavalla kerralla menisin selvästi ajoissa laittan kaiken tarjolle, mutta kahvitermarin hakisin siten, että siitä voi ottaa tasan 13.30.

Täytyypä koittaa tätä joskus. Nyt en enää tee sitä että kahvitermari ensimmäisenä pöytään. Se tulee varmasti viimeisenä ettei kukaan voi tulla tunkemaan. Kupit sitten ennen termaria niin eivät tenavat pääse odottamatta ottamaan. Tosi ärsyttävää. Sitten vielä jouduin odottelemaan että ensimmäinen oli kahvin ottanut omaan jättikuppiinsa ennekuin itse sain pahvimukit omalle paikalleen. Ihan törkeen raivostuttavaa. En mäkään mee heidän työpisteelleen tunkeilemaan tielle.