Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Tunnetteko sen samoin?

Vierailija
09.03.2017 |

Kun naiset aina puhuvat täällä ja muualla kemiasta ja yhteenkuuluvuudentunteesta ja voimakkaasta ihastumisesta ennen kuin mitään suhdetta parin välillä on... Niin tunnetteko te miehet samoin? Tuleeko joskus vastaan nainen joka vain kolahtaa niin pahasti että haaveilette hänestä ennen nukkumaan menoa ja joka saa perhoset vatsaan joka tapaamisella? Ilman seksiä tai tapailua tms.. Enkä siis tarkoita mitään fyysistä viehätystä (toki sitä unohtamattakaan) vaan juurikin kokonaisvaltaista rajua yhteenkuuluvuutta, "rakkautta ensisilmäyksellä"..

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ihastunut ja pakko myöntää että haaveillut eräästä naisesta jo pitempää,on tosin varattu ja on kiusannut mua mm. Tulemalla alasti saunaan mun kanssa,kylpytynnyrissä esitellyt tissejä ym. Vitun ärsyttävää tuollainen pelaaminen ja antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.

Mutta ei pelkästään vastaan kävelevä tai joku juttu kaveri aiheuta mitään ihastumista.

Vierailija
2/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen ihastunut ja pakko myöntää että haaveillut eräästä naisesta jo pitempää,on tosin varattu ja on kiusannut mua mm. Tulemalla alasti saunaan mun kanssa,kylpytynnyrissä esitellyt tissejä ym. Vitun ärsyttävää tuollainen pelaaminen ja antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.

Mutta ei pelkästään vastaan kävelevä tai joku juttu kaveri aiheuta mitään ihastumista.

Mutta tämä ihastuminen siis kohdallasi vaati jo vähän seksivihjailua ja paljasta pintaa? Vai tunsitko tätä naista kohtaan heti alusta voimakasta kemiaa ennen kuin jutut siirtyivät vihjailevamminksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut moista. Olen aina tarvinnut jonkinlaista seksuaalis- tai romanttisviritteistä vastavuoroisuutta, ennen kuin tunteeni ovat roihahtaneet. 

Vierailija
4/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokenut moista. Olen aina tarvinnut jonkinlaista seksuaalis- tai romanttisviritteistä vastavuoroisuutta, ennen kuin tunteeni ovat roihahtaneet. 

Miten tuo vastavuoroisuus on tullut ilmi? Vaistoatko sen jostain vai tarviitko selviä merkkejä?

Vierailija
5/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikkien kauniiden naisten kanssa.

Vierailija
6/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: Kyllä.

Vierailija
7/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haarojen välissä jöllöttää vittu, niin kyllä se saa tosimiehen vatsan täyteen muurahaisia. Baarissa näin todella viehättävän naisen. Sähköä oli ilmassa ihan helvetisti, kuin voimajohtoon olisi koskenut.

Vierailija
8/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun haarojen välissä jöllöttää vittu, niin kyllä se saa tosimiehen vatsan täyteen muurahaisia. Baarissa näin todella viehättävän naisen. Sähköä oli ilmassa ihan helvetisti, kuin voimajohtoon olisi koskenut.

Mutta tämä on kaikki fyysistä vetovoimaa.. Riittääkö se vai oletko tavannut naista jonka kanssa sinulla olisi myös sellainen henkinen yhteys joka olisi niin syvä ettet enää edes näkisi näitä baarin viehättäviä naisia?

Vierailija
9/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti: Kyllä.

Mutta mä taas tykkään että kaikki tehdään pitkän kaavan kautta;)

Eli kerro lisää! Kaikki muut ovat vastanneet että tissit kiinnostaa:)

Vierailija
10/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minua kiinnostaa että miten miehet tuntee kun ihastuvat kunnolla?

Vierailija
11/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen kokenut tuollaista. Se toinen tuntuu jotenkin tutulta ja sille voi ihmeellisesti puhua ihan eri tavalla kuin muille. Ajatukset ja lauseet ikään kuin jo vähän katsovat samaan suuntaan. Se on harvinaista, mutta kuitenkin.

Vierailija
12/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo vastavuoroisuus on tullut ilmi? Vaistoatko sen jostain vai tarviitko selviä merkkejä?

Kyllä se vaatii selviä merkkejä. En minä ainakaan ole mikään ajatustenlukija.

Vierailija
13/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä nuo selvät merkit on?

Vierailija
14/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastun johonkuhun niin siihen naiseen ei oo mitään tsänssejä, sen on aina päässyt kokemaan.

Sitten päinvastaisesti jos pidän naista vastenmielisenä niin se nainen laittaa tekstarin jossa pyytää kahville.

Vierailija
15/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naiset aina puhuvat täällä ja muualla kemiasta ja yhteenkuuluvuudentunteesta ja voimakkaasta ihastumisesta ennen kuin mitään suhdetta parin välillä on... Niin tunnetteko te miehet samoin? Tuleeko joskus vastaan nainen joka vain kolahtaa niin pahasti että haaveilette hänestä ennen nukkumaan menoa ja joka saa perhoset vatsaan joka tapaamisella? Ilman seksiä tai tapailua tms.. Enkä siis tarkoita mitään fyysistä viehätystä (toki sitä unohtamattakaan) vaan juurikin kokonaisvaltaista rajua yhteenkuuluvuutta, "rakkautta ensisilmäyksellä"..

Juu ja ei. Miehissä on muutosvastarintaa eli varovaisuutta. Naisen verbaalisuus on totaalisen ylitsevuotavaa ....sitäpaaitsi ette te naiset keskustele rengaskuvioista, kitkasta ja Kammin-ympyrästä. 

Vierailija
16/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä nuo selvät merkit on?

Nainen hakeutuu seuraani, hymyilee, koskettaa "huomaamattomasti" jne. 

Vaimo oli opiskelukaverini. Minusta se oli kaunis, hauska ja älykäs, mutta en ikinä uskonut rahkeideni riittävän moiseen. En siis ollut ihastunut niin kuin minä sen miellän. Ei hän saanut perhosia pyörimään vatsassani ja menettämään yöuniani. Mutta kun hän rohkaistui pyytämään minua treffeille, kaikki tapahtui välittömästi ja se oli sitten menoa.

Vierailija
17/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se rakkaus on ihana tunne mutta samalla pelottava.

Vierailija
18/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jonkunlaista tykästymistä koen. Ei joku vieras nainen minulta päätä saa sekaisin. Vaikka toisaalta, vielä vähemmän päätäni sekoittaa joku tuttu nainen. Hänestähän tietää kurjatkin puolet. Rakastun vasta seksin myötä tai jälkeen. Niin se asia on. Vasta sen jälkeen alkaa tulla perhosia vatsassa -olo ja se, etten saa ajatuksiani irti siitä naisesta.

Vierailija
19/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näit baarissa naisen ja koit sähköä, siihenkö se sitten jäi? Mahtoiko nainen kokea samoin?

Vierailija
20/35 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Me miehet haluamme vain panna. Nainen on meille pelkkä reikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi