Uhkasin miestäni erolla viineisenä keinona ja hän sanoi että erotaan vaan!
Mies ei ollut siivonnut autotallia ja pannuhuonetta vieläkään, vaikka lupasi siivota ne jo hiihtolomalla.
Toissapäivänä hermostuin hänen saamattomuuteensa ihan tosissaan ja sanoin että mikäli autotallia ei ole siivottu perjantaihin mennessä niin erotaan sitten. Tämä on miehelle viimeinen mahdollisuus ja aion toteuttaa uhkaukseni mikäli hän ei ryhdistäydy.
Mies ei sanonut mitään eikä ole myöskään siivonnut. Tänään hän laittoi mulle tekstarin: No erotaan sitten. Oon kuunnellut sun komentelua ja nurinaa ihan tarpeeksi. Muutan hotelliin väliaikaisesti viikonlopulla, ala säkin etsiä uutta kämppää, koska talo on mun. Helvetin hyvää loppuelämää.
Mitä mä nyt teen? Kaikki on miehen nimissä ja avioehto on? Mihin mun lapset joutuu, eivät ole miehen lapsia?
Voinko saada hänet julistettua holhouksen alaiseksi?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi draamakuningatar muiden joukossa. En näe järkeä ehdotat erolla noin vähäpätöstä syyllä kun mies ei ole robootti joka tottelee käskyjäsi. Kyllä olisin tossa samanlaisessa asemalla kuin miehesi. EROTKAA SITTEN kun et löydä itsestäsi syytä vaa etsit viat miehestä... Ei kukaan tollasta hitlerin kaa halua olla erkkikään...
Elkee sotkeko miua tähän, jotain rajjaa...
T: Erkki
Lasten parhaaksi kirjoitti:
Kysy mieheltä, voisitko muuttaa sinne autotalliin, jos lupaat siivota sen? Asuisitte molemmat lähellä lapsia.
Muuten hyvä, mutta ne lapset ei ole miehen!
En voi kuin onnitella ap:n miestä, jos näin helpolla pääsee ap:sta ja vieraista lapsista eroon! Ei tule edes elareita maksettavaksi, kun pummi lähtee kiitämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi draamakuningatar muiden joukossa. En näe järkeä ehdotat erolla noin vähäpätöstä syyllä kun mies ei ole robootti joka tottelee käskyjäsi. Kyllä olisin tossa samanlaisessa asemalla kuin miehesi. EROTKAA SITTEN kun et löydä itsestäsi syytä vaa etsit viat miehestä... Ei kukaan tollasta hitlerin kaa halua olla erkkikään...
Elkee sotkeko miua tähän, jotain rajjaa...
T: Erkki
😂 Haha
Toivottavasti mies pitää päänsä. Tuollainen käytös naiselta edustaa hirveintä mitä voi olla. Henkistä väkivaltaa. Ja olen mies.
Tyypillinen nainen. Nalkuttaa, uhkailee erolla, ja onkin sitten ihan hädissään, kun ero sopii miehelle.
Vierailija kirjoitti:
No niin, johan tuli taas täyslaidallinen paskaa niskaan ja provohuutelut päälle! Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä!
Miten muuten mä saisin miehen ruotuun kuin maanittelemalla ja uhkailemalla? Minä hoidan meidän kodin ja lapset kun mies käy työssä ja mun mielestä miehelle kuuluu miesten työt, kuten työdä leipä pöytään, hoitaa tekniset ja vaikeat asiat, kuten autojen huollot ja rakennustyöt ja leikata nurmikko. Autotalli ja pannuhuone on miehen työsarkaa. Ette kai ole ikinä kuullut että kukaan vaimo siivoaisi miehensä autotallin?
Vaikka ollaankin oltu vasta alle vuosi naimisissa, niin kyllä minä saan sanoa miehelle miten pitää olla ja mitä tehdä. Miehet on isoja lapsia useimmiten. Mulla on kokemusta miehistä, mun lasten isätkin on ihan kelvottomia hunsvotteja.
Näyttää siltä et ainoa joka on minun puolellani on minun äiti. Hän neuvoikin mua uhkaamaan itsemurhalla tai syyttämään miestä pedofiiliksi jos se oikeasti meinaa toteuttaa uhkauksensa ja jättää mut.
Olen niin raivoa täynnä et varmaan käyn miehen kimppuun ja revin silmät päästä jos se kehtaa vielä tulla kotiin.
Ap
Ihan oikeesti. Koita hakee itsellesi jotain apua. Mielenterveystoimistosta aikaa varaamaan.
Se olis ihan sinun ja lapsiesi parhaaksi.
Ja nyt etsit miestä... Ihan toivoton oot...