Uhkasin miestäni erolla viineisenä keinona ja hän sanoi että erotaan vaan!
Mies ei ollut siivonnut autotallia ja pannuhuonetta vieläkään, vaikka lupasi siivota ne jo hiihtolomalla.
Toissapäivänä hermostuin hänen saamattomuuteensa ihan tosissaan ja sanoin että mikäli autotallia ei ole siivottu perjantaihin mennessä niin erotaan sitten. Tämä on miehelle viimeinen mahdollisuus ja aion toteuttaa uhkaukseni mikäli hän ei ryhdistäydy.
Mies ei sanonut mitään eikä ole myöskään siivonnut. Tänään hän laittoi mulle tekstarin: No erotaan sitten. Oon kuunnellut sun komentelua ja nurinaa ihan tarpeeksi. Muutan hotelliin väliaikaisesti viikonlopulla, ala säkin etsiä uutta kämppää, koska talo on mun. Helvetin hyvää loppuelämää.
Mitä mä nyt teen? Kaikki on miehen nimissä ja avioehto on? Mihin mun lapset joutuu, eivät ole miehen lapsia?
Voinko saada hänet julistettua holhouksen alaiseksi?
Kommentit (51)
Vaikka aloitus toki on keksitty, niin se muistuttaa jälleen haitallisesta käyttäytymismallista: Suhteessa kiristämisestä. Koskaan ei pitäisi uhata erolla, jos ei ole valmis toteuttamaan sitä. Siinä on todellinen riski, että ei saakaan tahtoaan läpi jossain melko mitättömässä asiassa vaan tulee itse jätetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Soita Porvoon kiinteistövälitykseen.
Ei ole uskottava provo. Mies ei ikinä halua eroa, jos ei ole uutta naista valmiina. Mies ei lähde täysihoitolasta kuin pakolla kannettuna.
Kyllä haluaisin erota apsta jos olisin ap:n mies
Vierailija kirjoitti:
Oletteko oikeasti tyhmiä? Talo on miehen, rahat on miehen, lapset ei ole miehen... Kyllä joku naisvihaaja nyt hykertelee, kun haukutte täällä porukalla keksittyä naista joka uskalsi odottaa mieheltä kotitöiden tekemistä ja nyt saa ansaitsemansa rangaistuksen. Tämähän on sellainen moraalinen opetus joita lapsille kerrotaan. Naisvihaajalta naisille. "Jos vaadit että mies tekee kotiöitä, menetät katon pääsi päältä ja kuolet yksin ojaan."
Kotiöiden vähyys meillä oli kans ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uskottava provo. Mies ei ikinä halua eroa, jos ei ole uutta naista valmiina. Mies ei lähde täysihoitolasta kuin pakolla kannettuna.
Sanoiko ap ettei uutta naista ei ole?
Teet sen saman homman, jonka moni muu on tehnyt ennen sinua, etkä ilmeisesti sinäkään ensimmäistä kertaa: muutat vuokralle.
Ei siivottomuus ole miehen ongelma vaan sinun. Sitä paitsi tämäkin mies on ottanut akan sulostuttamaan elämäänsä eikä pitämään komentoa. Kun siivottomuus häiritsee sinua, sinä siivoat itse ja sillä selvä. Kun et halua siivota miehen sotkuja, sinä muutat sellaiseen paikkaan, jossa niitä ei ole ja mies elää tyytyväisenä sotkuissaan, tai hankkii ahkeramman siivoojan.
Kyllä mies eron haluaa, jos nainen ei edes siivoa!
No olipa provo tai ei, niin sama on sattunut minulle. Nainen uhkasi erolla ja minä erosin. Muutenkin koko suhde oli jatkuvaa kitinää ja nalkutusta ties mistä, paras päätös jonka olen ikinä tehnyt. Yhdenkään miehen ei pitäisi olla suhteessa joka on täynnä henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oo provo, niin miksi helvetissä uhkailet erolla jos et olekaan valmis eroon?
Kiristäminen ja uhkailu on pirun typerää ja lapsellista.
Jos sä jätät jonkun homman tekemättä, niin miten suhtautuisit kun mies huutaa ja raivoo ja uhkaa erolla?
Kiristäminen ja erolla uhkaaminen parisuhteessa on henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oo provo, niin miksi helvetissä uhkailet erolla jos et olekaan valmis eroon?
Kiristäminen ja uhkailu on pirun typerää ja lapsellista.
Jos sä jätät jonkun homman tekemättä, niin miten suhtautuisit kun mies huutaa ja raivoo ja uhkaa erolla?Totta kai on provo! Montako naista tunnet joka asuu miehen talossa ilmaiseksi?
Lukiko jossain, että esim. ap asuu miehen talossa ilmaiseksi? Moni nainen tuntuu osallistuvan esim. miehen lainanmaksuu vaikka ei omista prosenttiakaan talosta.
Vaikka tämä provo onkin tilanne ei ole kuvitteellinen. Tavattoman monella naisella ei ole mitään selustan turvaa eron varalle vaan he ovat taloudellisesti riippuvaisia miehestä.
No niin, johan tuli taas täyslaidallinen paskaa niskaan ja provohuutelut päälle! Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä!
Miten muuten mä saisin miehen ruotuun kuin maanittelemalla ja uhkailemalla? Minä hoidan meidän kodin ja lapset kun mies käy työssä ja mun mielestä miehelle kuuluu miesten työt, kuten työdä leipä pöytään, hoitaa tekniset ja vaikeat asiat, kuten autojen huollot ja rakennustyöt ja leikata nurmikko. Autotalli ja pannuhuone on miehen työsarkaa. Ette kai ole ikinä kuullut että kukaan vaimo siivoaisi miehensä autotallin?
Vaikka ollaankin oltu vasta alle vuosi naimisissa, niin kyllä minä saan sanoa miehelle miten pitää olla ja mitä tehdä. Miehet on isoja lapsia useimmiten. Mulla on kokemusta miehistä, mun lasten isätkin on ihan kelvottomia hunsvotteja.
Näyttää siltä et ainoa joka on minun puolellani on minun äiti. Hän neuvoikin mua uhkaamaan itsemurhalla tai syyttämään miestä pedofiiliksi jos se oikeasti meinaa toteuttaa uhkauksensa ja jättää mut.
Olen niin raivoa täynnä et varmaan käyn miehen kimppuun ja revin silmät päästä jos se kehtaa vielä tulla kotiin.
Ap
Mulla on kuollut yksi suhde seksillä kiristämiseen, nainen aloitti ja siitä tuli sota. Loppujen lopuksi kävi niin, että en edes halunut koskea naiseen vaikka nainen olisi halunut seksiä ja teki aloitteen. Kaikki tunteet kuoli ja lopuksi erottiin, koko homma lähti pienestä ja loppujen lopuksi tappoi koko suhteen.
Vierailija kirjoitti:
No niin, johan tuli taas täyslaidallinen paskaa niskaan ja provohuutelut päälle! Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä!
Miten muuten mä saisin miehen ruotuun kuin maanittelemalla ja uhkailemalla? Minä hoidan meidän kodin ja lapset kun mies käy työssä ja mun mielestä miehelle kuuluu miesten työt, kuten työdä leipä pöytään, hoitaa tekniset ja vaikeat asiat, kuten autojen huollot ja rakennustyöt ja leikata nurmikko. Autotalli ja pannuhuone on miehen työsarkaa. Ette kai ole ikinä kuullut että kukaan vaimo siivoaisi miehensä autotallin?
Vaikka ollaankin oltu vasta alle vuosi naimisissa, niin kyllä minä saan sanoa miehelle miten pitää olla ja mitä tehdä. Miehet on isoja lapsia useimmiten. Mulla on kokemusta miehistä, mun lasten isätkin on ihan kelvottomia hunsvotteja.
Näyttää siltä et ainoa joka on minun puolellani on minun äiti. Hän neuvoikin mua uhkaamaan itsemurhalla tai syyttämään miestä pedofiiliksi jos se oikeasti meinaa toteuttaa uhkauksensa ja jättää mut.
Olen niin raivoa täynnä et varmaan käyn miehen kimppuun ja revin silmät päästä jos se kehtaa vielä tulla kotiin.
Ap
Viet sitten lapsesi äidillesi hoitoon ja etsit itsellesi uuden miehen lähimmästä baarista, jonka luokse voitte muuttaa.
:D aiot toteuttaa uhkauksen, mikäli mies ei ryhdistäydy = olet varautunut, että ero voi tulla. Ja nyt, kun ero tulee, et olekaan varautunut. Miten niin ristiriitaista?
Vierailija kirjoitti:
Höh.
Johan oli lausunto. Mun ex-avopuoliso ilmoitti myös (vuosia sitten), että jäkä jäkä jotain, erotaan.
Luulen, ettei ollut ihan valmistautunut, kun täräytin siihen, että "no, erotaan sitten".
Jäi monttu auki ihmettelemään ja vielä asunnon myynnin ja erilleen muuton jälkeenkin oli kuukausikaupalla haluamassa mua takaisin.
Ei onnistunut, olin jo muutenkin saanut tarpeekseni ja tuollainen uhkailu oli viimeinen pisara.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Kaikki kolme eroani tapahtuivat omasta aloittestani ja kertaakaan ei ollut uutta naista valmiina.
M37
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap, sä oot hullu ja mene hoitoo. Ei sun äidin kasvatus tehnyt susta hyvää puolisoa päin vastoin marttyyrin ja skitsoilevan akan että haukut miehiä. Kato nainen peiliin ja mieti onko sussakin ISOMPI vika?
Ei tullut mies kotiin. Laitan mun lapset autoon ja ajetaan läpi keskustan hotellit ja vaadin respassa saada tavata mun miehen koska lapset itkee isäpuolta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kai sieltä paikkakunnalta joku vuokraluukku löytyy?
Porvoossa on pula kohtuuhintaisista vuokra-asunnoista.
Ja opit sitten seuraavaa suhdetta varten, että ei kannata uhata asioilla joita ei ole valmis myös toteuttamaan.