Miksi exä joka itse jätti...
...koskettelee, luo pitkiä katseita, tarjoaa apua ilman että pyydän, tekee tikusta asiaa, tuppaa samaan seurueeseen ja aina mahdollisimman lähelle. Kaverinsa vihjailevat että tyyppi tekisi mitä vaan puolestani. Kun pyysin pitämään normaalia etäisyyttä niin suuttui ja nyt sitten flirttailee ja osoittaa överisti huomiota yhelle hyvälle kaverilleni silmieni alla. Ollaan samaa lapsuudesta saakka kaveriporukkaa, ja haluisin vaan että saatas neutraali suhde toimimaan. Onko se ees mahollista?
Kommentit (39)
No meillei ole vielä vauvat ajankohtaisia mutta muuten kusinen tilanne. Miten tämä ratkotaan kun ex ei suostu juttelee vaan pelkästään on tosi outo? Ap
narsisti. haluaa että roikut että voi roikuttaa ja pitää orjana vähintään tunnetasolla. neutraali suhde ei tule tuommoisen kanssa onnistumaan.
Koska hän on hyvin nuori ja lapsellinen.
Anna exäsi näyttää pellen puolensa kun ei voi suoraa kertoo mitä haluaa niin ei kannata jäädä siihen odottamaan. Keskity itseesi ja nauti kaverien seurasta jos exä tulee seurueeseen mukaan ole omaitsesi ja anna exän esittää mitä ikinä tekeekään. Vai onko sulla hyvät välit exän kaa kun erositte?
Haluaa rusinat pullasta eli haluaa yhä pillua vaikka ei halua sinua eikä sitoutumista.
Haluaa myös pitää sinua löyhässä hirressä "odottamassa" ettet vaan löydä toista miestä.
Itsekeskeinen ihminen kuvittelee olevansa korvaamaton, ja löytävänsä aina jonkun paremman. Mutta kun on kerran saalis saatu, niin pidetään se vanha saalis löysässä narussa, jos tulee tarvetta (TONHAN MÄ VOIN SAADA MILLOIN VAIN, KUN AIKAISEMMINKIN SAIN, helppo nakki). Suuttuu kun vanha saalis ei koristakaan hänen hattuaan, uudestaan.
Kokeilee siis viehätysvoimaansa. Älä erehdy kuvittelemaan siitä mitään muuta, kuin että se on itsekäs viehätysvoimaansa testaava paska.
En ois ikinään uskonut että ihan fiksusta tyypistä kuoriutuu tämmönen idari. Erottiin kun tuntu ettei hän ollu oikein innoissaan ja sitoutunu muhun minkä sitten sain puristettua ulos ja samalla hän jätti. Mutta oon monet itkut itkeny kun hän on eron jälkeen ollu niin hellän ja kiinnostuneen oloinen mutta sitten ei kuitenkaan oikeasti. Vaikea mennä eteenpäin ja päästä irti ja oon sen yrittäny hänelle selittää mutta ei suostu juttelee ja outoilu vaan jatkuu. Ap
Vieläkö jotain mielipiteitä tai kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
En ois ikinään uskonut että ihan fiksusta tyypistä kuoriutuu tämmönen idari. Erottiin kun tuntu ettei hän ollu oikein innoissaan ja sitoutunu muhun minkä sitten sain puristettua ulos ja samalla hän jätti. Mutta oon monet itkut itkeny kun hän on eron jälkeen ollu niin hellän ja kiinnostuneen oloinen mutta sitten ei kuitenkaan oikeasti. Vaikea mennä eteenpäin ja päästä irti ja oon sen yrittäny hänelle selittää mutta ei suostu juttelee ja outoilu vaan jatkuu. Ap
Älä anna exäsi tulla lähelle. Voit joku kerta sanoo mitä tällä käytöksellä haluaa et ole sokea huomaat kyllä jotain outoa on meneillään, jos ei tuu vastausta anna olla ja lähde eteenpäin. Aika lapsellinen exä...
Kun yritän pitää puolia niin se suuttuu ja mulle tulee olo että ite oon outo joka ei osaa olla exän kanssa normaslisti. Siksi täältäkin haen tsemppiä kun niin sekopäinen olo. Minusta vaan se käytös on ollu liian läheistä ja on tuntunu pahalta. Se vetää sitten toiseen ääripäähän ja alkaa esim. teatraalisesti välttelemään. Tunnen että minussa on se vika ja pitäis vaan sinnitellä. Esim. kun ollaan porukassa puhuttu jotain ja mainotsin että mun autosta on yksi osa rikki. Illalla exältä tulee viestiä että on löytäny siihen uuden jostain netistä vaikka en ees hänen kanssa asiasta puhunu. Hiplaa ja räplää ja hipaisee vaikka poskea kun puhuu mulle. Ei minusta sopivaa. Jo suhteen aikan oli semmosta kuumaa kylmää peliä ja piti epävarmuudessa. Ap
No joo, mutta minkä ikäisiä olette?
Vierailija kirjoitti:
Kun yritän pitää puolia niin se suuttuu ja mulle tulee olo että ite oon outo joka ei osaa olla exän kanssa normaslisti. Siksi täältäkin haen tsemppiä kun niin sekopäinen olo. Minusta vaan se käytös on ollu liian läheistä ja on tuntunu pahalta. Se vetää sitten toiseen ääripäähän ja alkaa esim. teatraalisesti välttelemään. Tunnen että minussa on se vika ja pitäis vaan sinnitellä. Esim. kun ollaan porukassa puhuttu jotain ja mainotsin että mun autosta on yksi osa rikki. Illalla exältä tulee viestiä että on löytäny siihen uuden jostain netistä vaikka en ees hänen kanssa asiasta puhunu. Hiplaa ja räplää ja hipaisee vaikka poskea kun puhuu mulle. Ei minusta sopivaa. Jo suhteen aikan oli semmosta kuumaa kylmää peliä ja piti epävarmuudessa. Ap
Aika rasittava ihminen kun luulee itsestään liikoja... Miksi exäsi jätti?
Minä 24 ja ex 30. Jätti koska ei halumnut olla vakavassa suhteessa. Ap
Hanki joku komistus ja seuraavan kerran kun ex lähentelee/jotain muuta outoa, niin kerro että uusi jätkäsi ei tykkää tuollaisesta käytöksestä. Menee pasmat sekaisin tyypillä kun tajuaa, että hänestä pääsee kyllä yli ja helposti!
Sitä oon miettinykin mutta oon niin huono ihastumaan, enkä halua ketään huvin vuoksi 'hankkia'. Se kyllä auttaisi jos rakastuis uudestaan.ap
Vierailija kirjoitti:
No meillei ole vielä vauvat ajankohtaisia mutta muuten kusinen tilanne. Miten tämä ratkotaan kun ex ei suostu juttelee vaan pelkästään on tosi outo? Ap
Jos ei suostu juttelemaan, anna todella asian olla. Sun ehkä pitää kasvattaa sellainen kuorimainen juttu tai saada muuten raivattua itsellesi henkinen tila jonne et häntä päästä, saat samalla jonkinlaisen suojan miehen lapselisuuksia vastaan. Kuulostaa joltain valtaleikiltä toi miehen käytös. Koittaa kai ihastuttaa sua uudelleen. Saa kai kiksejä ajatuksesta että roikkuisit tai jotain. Hyi
Vierailija kirjoitti:
Sitä oon miettinykin mutta oon niin huono ihastumaan, enkä halua ketään huvin vuoksi 'hankkia'. Se kyllä auttaisi jos rakastuis uudestaan.ap
Sepä se, mulla sama. Mutta yritä sit tehdä tietoinen päätös ja olla lähtemättä mukaan eksän vikittelyihin. Jos sitä oikeasti vielä kiinnostaa, niin tekee kyllä kunnon aloitteen! - 15
Joo no en kyllä ees toivo että tekis mitään aloitetta koska maku on mennyt aivan täysin. Mutta kaveruuden takia oon toivonu että lähtis sujumaan. Ap
Meillä kävi niin että jätti ja tuli kun vauva ilmoitti tulostaan.