Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö lompakkoa?

ihminen jolla ei ole
09.03.2017 |

Pidätkö kaikki korttisi siellä ja käteistä?

Käytätkö lompakkoa?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on käteistä, ajo- ja pankkikortti. Minulla on varmaan 50 kanta-asiakaskorttia, joten niitä on aika hankalaa tunkea lompakkoon.

Vierailija
2/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakossa on aina hiukan käteistä sekä ne kortit, joita varmasti tai mahdollisesti tarvitsen ennen lompakon sisällön seuraavaa päivitystä. Lisäksi siellä on lapulla puolisoni puhelinnumero, johon voi ilmoittaa mahdollisesta onnettomuudesta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti! Missäs minä rahani säilyttäisin, jos en lompsassa? Maksan mieluiten käteisellä, koska sen hahmottaa paremmin kuin korttimaksun.

Vierailija
4/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lompakkoni on povitasku.

Vierailija
5/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän karvalompsaa.

Vierailija
6/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana!!! Olkaa varovaisia, taskuvarkat ovat jo nyt liikkeellä!

"Poliisi huolestui: Taskuvarkaat ovat liikkeellä tavallista aiemmin – varo huijauskikkoja!" (IS 7.3.-17)

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005117533.html

Vierailija
7/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen kangaskukkaro, voiko sitä nyt lompakoksi kutsua. Siellä kuitenkin kortit ja vähän käteistä rahaa.

Vierailija
8/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minä olen lompakkoloinen

Vierailija
9/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lompakon käytön kun hankin kosketusnäyttöpuhelimen ja siihen ns. lompakkokuoren.

Tarvittavat kortit (pankki ja henkkarit) säilytän suojakuorien taskussa,kuten myös setelit.

Kolikot on yleensä takin taskussa tai laukun pohjalla. Harvemmin enää tulee käsilaukkuakaan käytettyä, kun kaikki tarpeellinen mahtuu takin taskuun.

Vierailija
10/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sekä rahakukkaro,minikokoinen pikkurahakukkaro ja lompakko jossa tilaa korteille ja setelirahoille. Kaikki nämä yleensä  käsilaukussani.

Vierailija
11/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pikkukukkaro ja lompakko erikseen. Lompakko yleensä jää kotiin, siellä on liikaa sälää ja kortteja. Ei niitä viitsi kantaa aina mukana.

Vierailija
12/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rahat ja kortit käsilaukun sisäpuolella olevassa pienessä taskussa. Ihanaa etten olekaan ainut jolla ei ole lompakkoa!

Vierailija
13/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. ajokortti, maksukortit ja pari bonuskorttia mahtuu kännykän kotelon taskuun.

En käytä edes käsilaukkua. En pidä siitä että pitää raahata turhia tavaroita mukana, kun työn puolesta saa jo matkalaukkuja perässä vedellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi