Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka eivät juo kahvia, eivätkä kuivaa skumppaa

Vierailija
09.03.2017 |

Ovat oikeasti epäilyttäviä!!!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän se vasta epäilyttävä olenkin: En juo kahvia, ja jos joku tulee läikyttämään skumppaa minun kotiini, saa kyllä kuivata sen ihan itse.

Vierailija
42/46 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kahvia kermalla ja puolimakeaa/makeaa skumppaa. Olenko siis puoliksi epäilyttävä?

Ei kun olet lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon kahvia kermalla ja puolimakeaa/makeaa skumppaa. Olenko siis puoliksi epäilyttävä?

Ei kun olet lapsi.

Millä perusteella lapsi?

Vierailija
44/46 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku oikeesti niin pihalla ettei tiedä mitä on kuiva skumppa vai yrittääkö vaan olla hauska?

No kerro mitä se on! Oletan, että skumppa on jokin teinien sana kuohuviinille, mutta miksi juuri kuivaa?

Vierailija
45/46 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset kieltäytyjät ovat joko ankeilijoita tai epäsuosittuja. Me käydään usein Fridan ja Roosan kaa mokkalatella ja skumpalla ihan arkenakin. Kesällä varsinkin tosi ihanaa pukea kotelomekko ylle ja tilata terassilla vastajauhettu kahvi ja pullo skumppaa. Usein myös varsinkin Espalla näkee ohikulkevia komeita miehiä ;)

Pitäiskö mun tuntea nämä?

ap

Pitäisi. Toki jos olet lähiössä riutuva yh-mama, joka juo yksin cavaa muumimukista, niin asia saattaa olla toisin. Jokainen ytimessä jetset elämää viettävä tuntee Annen, Roosan ja Fridan bailu trion. Ei meitä voi olla kuulematta tai näkemättä ;)

Vierailija
46/46 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset kieltäytyjät ovat joko ankeilijoita tai epäsuosittuja. Me käydään usein Fridan ja Roosan kaa mokkalatella ja skumpalla ihan arkenakin. Kesällä varsinkin tosi ihanaa pukea kotelomekko ylle ja tilata terassilla vastajauhettu kahvi ja pullo skumppaa. Usein myös varsinkin Espalla näkee ohikulkevia komeita miehiä ;)

Pitäiskö mun tuntea nämä?

ap

Pitäisi. Toki jos olet lähiössä riutuva yh-mama, joka juo yksin cavaa muumimukista, niin asia saattaa olla toisin. Jokainen ytimessä jetset elämää viettävä tuntee Annen, Roosan ja Fridan bailu trion. Ei meitä voi olla kuulematta tai näkemättä ;)

Ok. En bailaa ytimessä.