Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Nojaan olkapäähäni, joka pullistaa huuliani” Mitä mieltä olette näyttääkö hyvältä? Kuvia

Vierailija
09.03.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005119743.html

”Nojaan olkapäähäni, joka pullistaa huuliani” Mitä mieltä olette näyttääkö hyvältä? Kuvia

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä mieltä olette minusta? Jos ette kehu, olkaa hiljaa."

Jos laittaa töttörönsä, tässä tapauksessa siis huulet, julkiseen levitykseen, niin sitten pitää sietää kaikki kommentit.

Vieläkö naiset ihmettelette, ettei miehet oikein ota teitä tosissaan, kun naisten julkisuuskuva on peräänsä esittelevä, horoskooppeihin uskova töröhuulinen yksisarvishoitaja?

Ilokseni voin sanoa että tunnen muunkinlaisia naisia.

M5

Vierailija
2/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö naiset ihmettelette, ettei miehet oikein ota teitä tosissaan, kun naisten julkisuuskuva on peräänsä esittelevä, horoskooppeihin uskova töröhuulinen yksisarvishoitaja?

M5

Noh noh, kyllähän teillä miehillä on omat vastineet. Esim. Benjamin Peltonen nousi julksuuteen nimenomaan suunmutristelukuvien avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olkapää pullistaa huulia? Opettele relatiivipronominien käyttö.

Vierailija
4/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä mieltä olette minusta? Jos ette kehu, olkaa hiljaa."

Jos laittaa töttörönsä, tässä tapauksessa siis huulet, julkiseen levitykseen, niin sitten pitää sietää kaikki kommentit.

M5

Ootko tosissasi? Eli jos laitan kuvan vaikkapa facebookkiin, niin ihmisillä on oikeus kommentoida sitä miten haluaa? Haukkua mun huulia, hiuksia, tai vaatteita. Sairas ajattelutapa.

Vierailija
5/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä typerän näköistä. Ilmeisesti joku trendi kuitenkin, näitä olen viimeaikoina nähnyt useammankin...

Vierailija
6/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä typerän näköistä. Ilmeisesti joku trendi kuitenkin, näitä olen viimeaikoina nähnyt useammankin...

Ankkahuulet on kyl joku trendi jota minä en ymmärrä. Mut kai mä olen kalkkis (40v).

Vierailija
7/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään pakko ei ole omaa pärstää esitellä. Kyllä siinä ainoastaan haetaan huomiota ja kehuja "tykätkää musta, enkö ookin ihana ja kaunis" Ei voi tulla yllätyksenä, että sitten joku EI tykkää. Varsinkin tuollainen huomioh*oraaminen aiheuttaa monissa negatiivisia tunteita. Kannattaa tehdä jotain oikeasti merkittävää jos kaipaa arvostusta. Tuollaiset töröhuuliselfiet saavat aikaan myötähäpeää ja vaikutelman tyhmyydestä ja itsetunto-ongelmista.

Vierailija
8/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olkapää pullistaa huulia? Opettele relatiivipronominien käyttö.

Opettele sinä ymmärtämään lainausmerkit, se on suora lainaus lehdestä, missä tuo törröhuuli kertoo. Valita sille idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan