Unohdin naistenpäivän, vaimo uhkaa erolla
Siis ihan oikeasti nyt on lyöty erokorttikin jo pöytään. En pysty ymmärtämään. Jos ei muista vaimoaan mitenkään naistenpäivänä, onko oikein saada osakseen aggressiivista räyhäämistä koko illan ja vielä aamullakin?
Kommentit (186)
Miten vaimosi suhtautuu sinulle tärkeisiin asioihin?
Muistat naista naistenpäivänä = arvostat, kunnioitat ja rakastat vaimoasi.
Vierailija kirjoitti:
Muistat naista naistenpäivänä = arvostat, kunnioitat ja rakastat vaimoasi.
Ja muina päivinä ei tarvitse muistaa. Selvä.
Ei hän ole aiemmin välittänyt koko päivästä. Minulle tärkeisiin asioihin hän suhtautuu vaihtelevasti. En mitenkään voi sanoa, että tulisin aina huomioiduksi siten kuin toivoisin. Ap
Jos oma vaimo käyttäytyisi oikeasti noin, niin saisi kyllä lähteä. Eipä rouvakaan ole koskaan muistanut yhtäkään miehiin liittyvää päivää. Ja hääpäivänäkin minä olen se joka antaa lahjan. Vaimo ei koskaan.
On oikein saada huutia vielä aamullakin, jos et vaimoasi sen vertaa tunne, että olisi saanut hänet leppymään jo illalla. Huomioimattomuus kertoo myös siitä, että et arvosta vaimollesi tärkeitä asioita.
Synttärit, hääpäivät, kihlajuksen vuosipäivät, muut vuosipäivät, nimipäivät, äitienpäivät (oli lapsia tai ei), naistenpäivä ja vielä suunnilleen 100 muuta erityistä muistettavaa päivää pitkin vuotta. Aviomiehen vuosikalenteri on kuin miinakenttä, koskaan ei tiedä minä päivänä räjähtää jos ei ole varovainen.
Anna mennä, ihan ihme homma tuollaisesta noin loukkaantua. Taitaa kenkää puristaa oikeasti ihan jostain muualta, jos tuollaisesta meni pakka sekaisin. Ylipäänsäkin ihmetyttää, että miksi naisten- tai miestenpäivänä pitäisi sitä kumppaniaan erityisesti mistään muistaa, ennemminkin olisi hyvä käsitellä yhteiskunnan, kulttuurin ja historian kannalta naisia ja miehiä noina päivinä.
Tästä sen näkee, että oikkuilevat "high maintenance" prinsessatkin saavat miehen kunhan vaan ovat riittävän kauniita. Me kiltit naiset joudumme olemaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Synttärit, hääpäivät, kihlajuksen vuosipäivät, muut vuosipäivät, nimipäivät, äitienpäivät (oli lapsia tai ei), naistenpäivä ja vielä suunnilleen 100 muuta erityistä muistettavaa päivää pitkin vuotta. Aviomiehen vuosikalenteri on kuin miinakenttä, koskaan ei tiedä minä päivänä räjähtää jos ei ole varovainen.
Siksi olenkin valinnut rinnalleni puolison, jolle päivämäärät ei ole tärkeitä.
Jätä se! Jos tuo on syy erota niin suhteessa ei ole enää mitään muuta jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti nyt on lyöty erokorttikin jo pöytään. En pysty ymmärtämään. Jos ei muista vaimoaan mitenkään naistenpäivänä, onko oikein saada osakseen aggressiivista räyhäämistä koko illan ja vielä aamullakin?
Ota sinäkin eroasia puheeksi mikäli vaimo unohtaa 14.3. Pihvi- ja suihinottopäivän
Ei naistenpäivä oo mikään kansainvälinen vaimojen- ja tyttöystävienpäivä vaan naistenoikeuksien tukemista varten.
Jos nainen noin pienestä asiasta noin massiivisesti suuttuu, niin olisiko se ero edes huono asia? Itseäni ei ainakaan edes kiinnostaisi olla jonkun dramaqueenin kanssa. Ex mieheni oli varsinainen draamailija ja se oli todella rasittavaa.
Mun mieheni ei arvosta naisia ( täysin suomalainen mies) joten tietenkään hän ei muistanut minua mitenkään naistenpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen noin pienestä asiasta noin massiivisesti suuttuu, niin olisiko se ero edes huono asia? Itseäni ei ainakaan edes kiinnostaisi olla jonkun dramaqueenin kanssa. Ex mieheni oli varsinainen draamailija ja se oli todella rasittavaa.
Ei sitten järki sano, että jos joku noin raivostuu pikkuasiasta, niin aika todennäköisesti kyseessä oli höyhen joka katkaisi kamelin selän? Eiköhän tuossa suhteessa ole moni muukin asia pielessä.
En suoraan sanoen ymmärrä tota vouhkaamista jostain naistenpäivästä. Oma mies on välillä muistanut, ja välillä ei. Mulle aivan se ja sama päivä. Voiko joku ihan oikeasti kertoa tyhmälle, että mikä tekee tosta päivästä nyt niin tärkeän?
N40
Jos AP:n vaimo ei muista http://www.steakandbj.org/ -päivää, niin suosittelen AP:ta murjottamaan juhannukseen asti :D
Kuuluu, jos vaimosi arvostaa päivää korkealle sinun olisi kuulunut häntä huomioida.