Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikonlopuksi hotelliin aviokriisiä pakoon

Vierailija
08.03.2017 |

Kuukauden ajan ollaan sahattu edestakaisin aviokriisiä.

Miehellä oli ihastus työkaveriin, päättivät olla kavereita. Tapailivat minulta salaa, ei seksiä. Mies ei pyynnöistä huolimatta lopeta häneen yhteydenottoja. Olen sanonut, että luottamusta ja suhdetta ei voi rakentaa uudelleen, jos on samaan aikaan yhteydessä naiseen jonka takia oli valmis jättämään minut (myönsi tämän).

Miten kerron, että menen hotelliin? Vai kerronko ollenkaan?

Saatan haluta eron. Mies "ei halua menettää minua eikä ystäväänsä".

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt ainakin miehelle ruoka-annokset valmiiksi Tupperware-rasioihin ja varmista, että hänellä on puhtaita kalsareita viikonlopun ajaksi.

Vierailija
22/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte elää kaksoiselämässä?

Mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte elää kaksoiselämässä?

Onko se kaksoiselämää, jos toisella on ystäviä?

Vierailija
24/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon hotelliajatuksen takana taitaa olla, että "siitäs sai, varmana ikävöi." Mies taitaa tulkita asian niin, että hänestä tulee nyt vääryyttä kärsinyt osapuoli kun hänet hylättiin. Ehkä jopa katsoo että on oikeutettu hakemaan lohtua siltä toiselta naiselta.

Vierailija
25/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ikävöi. Taustalla on etäisyyden otto. Haluan kuulla omat ajatukseni ilman, että mies sekoittaa päätäni valehtelemalla ja vääristelemällä.

Vierailija
26/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon hotelliajatuksen takana taitaa olla, että "siitäs sai, varmana ikävöi." Mies taitaa tulkita asian niin, että hänestä tulee nyt vääryyttä kärsinyt osapuoli kun hänet hylättiin. Ehkä jopa katsoo että on oikeutettu hakemaan lohtua siltä toiselta naiselta.

Joku kävi vaihtamassa antamansa yläpeukun alapeukuksi tähän kommenttiin, kun aloittaja sanoi että ei ollut tästä kyse :D Enpä ollut törmännyt tällaiseen aiemmin täällä.

Vierailija
27/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että ikävöi. Taustalla on etäisyyden otto. Haluan kuulla omat ajatukseni ilman, että mies sekoittaa päätäni valehtelemalla ja vääristelemällä.

Miehesi takuulla tuo uuden naisen kotiinne jos lähdet

Sellaista on miehen logiikka.

Vierailija
28/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mikä ukko. En minä tarvitsisi mitään selvitettävää. Mies olisi ollut valmis JÄTTÄÄMÄN SINUT tuon toisen naisen takia. Sinä olet ihan selvästi kakkosvaihtoehto. Jäi sinun luoksesi koska ei saanut tuota toista naista. Miks ihmeessä haluaisit jäädä tuollaiseen suhteeseen, jos mies ei kerta ole edes valmis tekemään mitään suhteenne eteen? Ihan oikeasti, nyt vähän itsekunnioitusta.

Vierailija
29/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi takuulla tuo uuden naisen kotiinne jos lähdet

Sellaista on miehen logiikka.

No onneksi kriisin keskellä kotityöt on tekemättä. tiskit ja roskakori tuovat romanttista tuoksua. Illan edetessä nainen käy ennen seksiä pissalla ja kissanhiekan huumaava aromi tainnuttaa hänet. Illan kruunaa likaiset lakanat ja miehen pari päivää käytössä muhineet kalsarit.

Vierailija
30/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ja tunnevammainen.

Vierailija
31/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten siellä hotellissa ettet suinkaan käytä omaa nimeäsi vaan oot vaikka Pocahontas.

Vierailija
32/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa vaiheessa vedättäisin oikein olan takaa.

Sanoisin että olen menossa miehen kanssa joka pyysi treffeille, ja jonkin aikaa on tuntunut että kyseinen ihminen vois olla musta kiinnostunut,,.  Mutta nyt se sitten lopulta kysäs.. Ihan siitäkin syystä on kiva mennä, jotta vähän tietäs mitä toilla on tarjolla... Ja tulen kotiin kun tulen. Nähdään. Ja eikun hotellille rauhottumaan. Siinähän ukko ihmettelis miks ei vaimo tule kotiin. Vois vähän aikaa itse joutua miettimään mitä toinen läpi käy. Ja jos ei palatessa ole järki päähän tullut, niin pakkaisin miehen laukut ja käskisin välittömästi menemään sinne työkaverinsa helmoihin minun aikaani tuhlaamasta. On nimittäin kiinnostavampaakin seuraa.

Vierailija
33/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tai ota oikeastikin rakastaja sinne ;) piristyt.

Vierailija
34/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen järjestänyt asioita ja pakkaan reppua. Tulin tosi surulliseksi yhtäkkiä. Itken. Viimeisen viikon olen ollut raivona.

Surettaa tosi paljon, jos eroamme. Aamulla oli hyvä, joskin tulokseton keskustelu miehen kanssa. Sentään keskustelemme.

Juuri tämän takia tarvitsen etäisyyttä. Muuten haen lohtua mieheltä ja pääsyn harrastamaan sovintoseksiä.

Vierailija
35/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies haluaakin, että sinä teet ratkaisun hänen puolestaan ja jätät hänet, niin hänen ei tarvitse päättää/tehdä mitään? Tsemppiä mihin ikinä päädyttekin!

Vierailija
36/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies haluaakin, että sinä teet ratkaisun hänen puolestaan ja jätät hänet, niin hänen ei tarvitse päättää/tehdä mitään? Tsemppiä mihin ikinä päädyttekin!

Siltä vaikuttaa..

Vierailija
37/119 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä vaikuttaa..

Mies kuulemma suostuisi pariterapiaan..

Vierailija
38/119 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä nyt olen. Harmittaa jo, että kirjauduin wifiin. Olisi paras kirjoittaa ja meditoida. Ehkä kerran päivässä raportoin tänne, jos vaikka tulee kiusaus viesteillä miehelleni.

En aio viesteillä ennen maanantaita, ja yritän saada ensi viikoksi pariterapian. Sekään ei tarkoita, että pitäisi jatkaa yhdessä.

Vierailija
39/119 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen ja narsisti??

Vierailija
40/119 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suruun auttaa, kun kuvittelet miehesi hännystelemään uutta ihastustaan.

Voit kuvitella yksityiskohtaisesti, miten nainen vihdoin antautuu kuukausien piirityksen jälkeen.

Anteeksi julmuuteni, mutta tarkoitukseni on auttaa ja pitää sinut todellisuudessa. Realiteettiterapiaa.