Onko sinulla jokin merkkilaukku?
Omistatko myös jotain muuta sen laukkusi merkkistä tuotetta esim.lompakon?
Kommentit (53)
Laukkuja on halvemmilta merkeiltä kuten Marc Jacobs, Michael Kors, Tiger of Sweden, Furla, Longchamp.
Lompakko on DKNY.
5 kpl Michael Kors laukkuja. En kyllä niin merkkilaukkuina niitä pidä. 3 kpl vuittoneita.
Wenger. On myös toilettilaukku ja reppu.
On. Prisman muovikassi. Sijoitan rahani kestävämpään. Mulla on muhkea osalesa
lkku enkä tarvii paljastavaa enää.
Kånken. Siinä on se merkki.
Fjällräven-tunturikettu.
3 Mulberryn laukkua ja 2 lompakkoa.
Liu Jo.
Ei se kyllä mahdottoman kallis merkki ole.
Löytyy kaksi Louis Vuittonin laukkua, Pallas ja Very One Handle.
☭ 7217 ☭
Guessiä, Ralph Laurenia ja Michael Korsia.
Rikkaan av-raadin mielestä kaikki varmaan jotain teini/halpis-merkkejä mutta merkki se on halpa merkkikin.
Prada, Prada, Westwood, Prada - taidan olla Prada-täti, 5-10 vuoden välein sattuu löytö eteen, kaunista ja yksinkertaista, kestää aikaa ja käyttöä. Käytössä oleva lompakko on joku torilta ostettu.
Yksi Kors löytyy ajalta, jolloin se ei vielä roikkunut kaikkien käsivarsilla.
Muut sitten merkkiä Nothing, ostettu sitä mukaa, kun on väri ja malli miellyttänyt.
Kai niillä joku merkki kaikilla on... Hmm, Liebeskind ja Coccinelle ainakin.
Useampia Mulberryjä - olisiko 5 - ja yksi Mulberry lompakko. Vähän halvempia merkkejä, kuten Longchamp muutama.
Käytetyn Fendin ostin liikkeestä, tosin aitoudesta en ole satavarma. Todella hyvä replica vähintään ja nahkaa.
2 Hermesin käsilaukkua.
3 Michael Korsin laukkua.
3 Chanelia.
Monta on, mut en mä niut osta et muut olis mulle kateellisii
Joo, laukku on merkkiä H&M ja lompakko samaten.
Toki. Olkalaukku on Pigeon ja hoitolaukku Ora. Oralta minulla on myös yhdistelmävaunut, tuplarattaat ja pehmeä sekä kova kantokoppa.
Lompakollani ei taida olla mitään merkkiä, ei siinä ainakaan mitään logoa ole eikä mitään lue.