Kyllä miehet on sikoja!! Kaikki!!
Siis oli tänään bussissa aivan pöyristyttävä tilanne. Menin bussiin, kaikki istumapaikst olivat menneet. Eräs nuorehko mies sitten nousi ja sanoi, että siinäpä olisi odottavalle äidille paikka.
Enpä ole raskaana.
Kyllä tuli niin paha mieli tuollaisesta. Meidän naisten kehot ovat ainaisten stereotypioiden uhreja! Joo, olen mahastani hieman pyöreä. Mutta millä oikeudella mies voi tehdä tuollaisia olettamuksia!? Ei kaikki naiset ole äitiä, eikä se määritä meitä naisia. Ei lapsettomuus tee minusta sen huonompaa tai parempaa.
Kommentit (33)
Etsi se sika käsiisi ja sen jälkeen jätä se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies. Hyvää tarkoitti. Minkäs voi jos oot läski.
En ole mikään läski, vain hieman pyöreä vatsan kohdalta. Hyvät naiset, älkää nyt alistuko! Muuten tasa-arvo ei toteudu, jos te vain hyväksytte stereotypiat.
Ap
Alistuit ja hyväksyit streotypiat sillä hetkellä kun istuit alas ottamatta todellista vastuuta tilanteesta! Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyjä vai käytöksen MAH-DOL-LIS-TA-JA?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies. Hyvää tarkoitti. Minkäs voi jos oot läski.
En ole mikään läski, vain hieman pyöreä vatsan kohdalta. Hyvät naiset, älkää nyt alistuko! Muuten tasa-arvo ei toteudu, jos te vain hyväksytte stereotypiat.
Ap
Sinähän hyväksyit stereotypian, kun istuit paikalle.
En hyväksy, on kyse periaatteesta!!
Ap
Et saa mitenkään puhuttua mustaa takaisin valkoiseksi. Typistit itsesi lapsen asemaan, kun et ollut tilanteessa toimiva subjekti!
Mun mies on maailman hyväkäytöksisin ja komein ja huomaavaisin sika <3
gu kirjoitti:
0/5 , parempia trolleja! KOPIO ei ole laatua eikä luovuutta.
Aplodeja!
Vierailija kirjoitti:
Pahinta kaikessa, että ap ei edes ole nainen.
Olet vain kateellinen kun nainen osaa ajatella asioita syvällisemmin ja analyyttisemmin, vain sika ajattelee noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta kaikessa, että ap ei edes ole nainen.
Olet vain kateellinen kun nainen osaa ajatella asioita syvällisemmin ja analyyttisemmin, vain sika ajattelee noin.
Kateuskortti<3 Kun ei enää muuhun kyetä on vedettävä tämä esille esiliinan taskusta.
Hiukkasen ot, mutta kaikki suomalaiset miehet ja naiset ovat sikoja. Yksikään ei antanut mulle istumapaikkaa bussissa eikä ratikassa, kun kyynärsauvojen kanssa jouduin julkisilla kulkemaan. Myös ruotsalaiset miehet ja naiset ovat sikoja. Sama juttu tunnelbanassa.
Vaan mitä tekivätkään m a m u t ... tarjosivat mulle oman istumapaikkansa noissa kaikissa liikennevälineissä kun huomasivat mut keppien kanssa. Mihinkäs eläinryhmään nämä nyt sitten laitettaisiin?
Köh. On vissiin vähän siiderimaha kasvanut.....
Älä huoli ap, et varmasti tule ikinä saamaan miestä riesaksesi!
Prototyyppi kirjoitti:
Vaan mitä tekivätkään m a m u t ... tarjosivat mulle oman istumapaikkansa noissa kaikissa liikennevälineissä kun huomasivat mut keppien kanssa. Mihinkäs eläinryhmään nämä nyt sitten laitettaisiin?
Skandinaavit ovat tottuneet siihen, että jos joku kulkee keppien kanssa, on siihen itseaiheutettu syy: Kännipäissään kaatunut, muuten vaan viinalla itsensä pilannut, ylipainon vuoksi nivelet p****na tms.
Mamun kulttuurissa vastaavaan syynä mahdollisesti miinaan astuminen, "oikea" sairaus jne.
Ehkä mamut eivät vielä ole omaksuneet tätä minäminäminä-asennetta.
Harvoin näkee enää tuollaista kohteliaisuutta bussissa. Kiitos miehelle joka hoksasi antaa paikkansa.
Ja sulle ryhävalas - mene kävellen enskerralla niin ehkä se vatsakin kutistuu.