Kenellä näistä naisjulkkiksista on kauneimmat ja pussattavimmat huulet?
Kenellä kauneimmat huulet?
Sofia (täytetyt):
http://selfiet.net/wp-content/uploads/2015/01/sofia-ruusila-13.jpg
Jenni (luomut):
http://img.yle.fi/ylex/kuva-arkisto/article9408388.ece/BINARY/original/…
Suvi (täytetyt):
http://suvipitkanen.metropoli.net/wp-content/uploads/2017/01/sp-main-20…
Itseni mielestä parhaat ja seksyimmät ehdottomasti Sofialla.
Kommentit (21)
Parhaat huulet on Sofialla, voi kun pääsisi niitä nuolemaan...
Vierailija kirjoitti:
hyi
Samaa mieltä Jennin huulista. Yök.
Taas tungetaan tätä Jenni Vartiaista. Olet siis rakastunut Jenni Vartiaiseen. Se on tullut selväksi jo.
En minä ees uskaltaisi pussata täytettyjä huulia, pelkäisin että niistä turskahtaa jotain mömmöä mun suuhun. Luomut on aina parhaat.
No luomut tietysti. Muut on karseita.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Taas tungetaan tätä Jenni Vartiaista. Olet siis rakastunut Jenni Vartiaiseen. Se on tullut selväksi jo.
Ei tuo nyt kovin rakastuneelta kommentoinnilta kuullosta...sanoisin että pikemminkin ap inhoaa Jenniä.
SCARLETT JOHANSSON.
AIDOT.
BRIGITTE BARDOT , NUORENA ERITTÄIN HOT.
AIDOT
PAMELA ANDERSON
AIDOT
MiäsHenkilö kirjoitti:
Olet aika omituinen. Sinun mielestä naisen pilkkaaminen ja haukkuminen on "rakastumisen" merkki? On sulla erikoinen käsitys rakkaudesta...
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Olet aika omituinen. Sinun mielestä naisen pilkkaaminen ja haukkuminen on "rakastumisen" merkki? On sulla erikoinen käsitys rakkaudesta...
Jotkut miehet vaan kuvittelee että jos rakastaa niin pitää dissata.
Luomut olisi muuten parhaat muttei Jenni Vartiaisen. Joten valitsen Sofian ankkahuulet.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Olin ehkä huolimaton, tai sitten olin nero, koska vihan ja rakkauden välinen ero on hiuksen hieno. Ehkä ap kummiskin tykkää Jennistä, kun aina sitä kiusaa.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Olin ehkä huolimaton, tai sitten olin nero, koska vihan ja rakkauden välinen ero on hiuksen hieno. Ehkä ap kummiskin tykkää Jennistä, kun aina sitä kiusaa.
Taidat "Miäshenkilö" olla alaikäinen? Teinipoikien mielestä tyttöjen kiusaaminen ja solvaaminen on cool. Aikuiset eivät hauku julkisesti ihmisiä joista pitävät.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Taidat "Miäshenkilö" olla alaikäinen? Teinipoikien mielestä tyttöjen kiusaaminen ja solvaaminen on cool. Aikuiset eivät hauku julkisesti ihmisiä joista pitävät.
Eli jos minä sanon jostain toisesta henkilöstä jotain, tarkoitan itseäni?
Ei noista kenelläkään. Jos ihan pakko valita, selkä seinää vasten, niin luomut.
Pamelalla luomut? :D Ei he---tissä.
Jennin huulet juuri noin kun ei ole liikaa huulipunaa.
Jenni on ihan v*tun eroottinen ja imeskelisin hänen huulia sekä laittasin munan niitten väliin. Nuo muut on ufon näkösiä kummajaisia.
m24
Aidot tietenkin, eikä mitkään luonnottoman näköiset kumiankkahuulet.