Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat lenkkeilijät joita olet nähnyt?

Vierailija
08.03.2017 |

Ite näin sellasen jolla kädet viuhui mutta juoksunopeus ei ollut paljon nopeampi ku se jonka mä lasken nopeaks kävelyks

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kyllä aika sairas. Oikeastikko te katselette ihmisiä jatkuvasti heitä arvostellen? Mitä jos jonkun huvittavan juoksutyylin taustalla on vaikka joku vamma/sairaua, varmasti tosi kiva kun ihmiset naureskelee sille.

Tämä ketju tekee minut hyvin surulliseksi :(

Vierailija
22/24 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnat, jotka pukeutunut samnlaisiin ja värisiin vaatteisiin. Tyhmempää näkyä saa etsiä! Kaikkeen ne miehet suostuu.

Mun yhdellä kaverilla se oli kyllä miehen idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on kyllä aika sairas. Oikeastikko te katselette ihmisiä jatkuvasti heitä arvostellen? Mitä jos jonkun huvittavan juoksutyylin taustalla on vaikka joku vamma/sairaua, varmasti tosi kiva kun ihmiset naureskelee sille.

Huoh, kyllä minä nyt taas niin mieleni pahoitin...

Vierailija
24/24 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, kyllä minä nyt taas niin mieleni pahoitin...

Kyllä ihmiset saisi joskus vähän miettiä, että kannattaako lähteä tällaisiakaan julkisesti ruotimaan.

MItä jos vaikka se kädet tikkusuorina juokseva mies on jotenkin vammautunut ja sitten lukee tätä palstaa, miltä mahtaisi tuntua jos tunnistaa itsensä kuvailusta?

Tai se kuvailu naisesta jonka jalat vispaa ja oikein kerrottu vielä että missä hänet voi bongata.

Oksettavaa toimintaa ja sitten muka tuomitaan joku koulukiusaaminen syvästi, vaikka aikuisetkin harrastaa täysin samaa netissä, muka "viattomasti" kun tekevät sitä nimettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä