Oletko omasta mielestäsi normaali?
Mikä määrittelee normaaliuden, nykyäänhän se on melkein kuin kirosana?
Kommentit (14)
En ole, olen liian kiltti, kannan kaiken harteillani. Siksikin olen sairastunut. Ja jo pitkään.
Nyt pientä valoa tunnelin päässä, jopa vähävarainen voi saada apua, mutta sen saamiseen voi kestää.
Joten olenkin vahva? Juu, ketut olen, mutta kun on pakko pärjätä kulisseineen päivineen.
Oon ihan normaali mut hidas. Vatun hidas. En siis nopeudessa vaan melkein rutina kuuluu kun päässä raksuttaa. En kuule/ymmärrä kuulemaani. Musta tuli tämmöinen, kun olin vuosia kotiäitinä ja syrjäydyin. Muuten oon aika normaali :DDD
Mikä määrittää normaalin, kun kukaan av:lla ei kuitenkaan ole mielestään tylsän normaali niin kuin kaikki muut :D
En ole. Multa puuttuu toinen munuainen, toinen otsaontelo ja toisessa nilkassa on ylimääräisiä luita.
Normaali on kaikkien ihmisten kaikkien ominaisuuksien keskiarvo, jollaista ei ole olemassakaan. Eli en tunne olevani normaali, mutten outokaan.
En taida olla normaali, olen outo ja tykkään olla outo. Tykkään oudoista ja vinksahtaneista asioista ja minulla on pakkomielle pääkalloihin, jäniksen käpäliin, kylkiluihin, kuivatettuihin kukkiin ja kerään kuolleita ötököitä. Rakastan koppakuoriaisia. Ja nämä kaikki säilytän kotona hyllyillä koristeina
Olen vihdoin tajunnut -muiden käytöksestä ja suhtautumisesta-, etten ole normaali.
En kumminkaan ole niin outo kuin he antavat ymmärtää.
Oikeasti nykyään erilaisuutta ei siedetä, ei yhtään. Esim. hyvä ystävä tai puoliso ei näköjään saa olla cuckoo. :((
Tunnen itseni hirveän oudoksi mutta muut vakuuttaa mun olevan normaali.
Minä olen ainoa tuntemani normaali ihminen. Kaikki muut ovat epänormaaleja, koska eivät ole kuten minä
En ole, mutta lohtuna on, että kaikki kuulumme johonkin vähemmistöön,
ja kaikki ovat jollakin tapaa epänormaaleita.
En, olen liian herkkä. Mietin juuri miten pahalta tuntui kun luki päivän uutisia. Sydäntä oikein riipaisi kun luin siitä tapetusta 9-vuotiaasta pojasta Saksassa. Samoin Ranskan murhat aiheuttivat pahaa oloa.
Maailmassa on niin paljon pahaa ja pahoja ihmisiä, että oikein hirvittää.