Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
En tiedä miksi tätä nykyä sarjaihastun toinen toistaan kauniimpiin itäaasialaisiin poptähtiin tai näyttelijöihin. Nyt on vuorossa BTS:n Kim Taehyung. Voi luoja tätä nolon pakkomielteilyn määrää. En ole ollut näin typerästi ihastunut sitten teini-iän.
Tom cruise❤ jestas sentään siinäpä vasta kuuma mies😍😍😍😍😍 katoin viikonloppuna veren vangit elokuvan ja olin aivan MYYTY😍 Ah ja Brad Pitt❤❤❤❤❤❤😍
Vierailija kirjoitti:
Anya Taylor-Joy
Sama. Itse isoleukaisena ja haukannenäisenä naisena jotenkin haksahdan aina näihin kauriinsilmäisiin, pienikasvoisiin tyttöihin. Ennen Anyaa hehkutin pitkään Skinsin Effyä eli Kaya Scodelariota.
Miehistä vetoaa Vincent Cassel ja Adam Driver.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi tätä nykyä sarjaihastun toinen toistaan kauniimpiin itäaasialaisiin poptähtiin tai näyttelijöihin. Nyt on vuorossa BTS:n Kim Taehyung. Voi luoja tätä nolon pakkomielteilyn määrää. En ole ollut näin typerästi ihastunut sitten teini-iän.
Mitä alapeukut tässä ketjussa tarkoittaa? "Yök, sinulla on huono maku" vai "oletpa nolo"?
Vierailija kirjoitti:
Cillian Murphy gangsteripomo Thomas Shelbynä Netflix sarjassa Peaky Blinders viimeisin ihastus, koska olen parhaillaan katsomassa sarjaa. On vaan ihan valtavan kaunis mies, ja pahisrooli tietty tuo oman lisächarminsa 💦
Sama! Mä myös katson tällä hetkellä Netflixistä Peaky Blindersia. 4. Kausi menossa ja voi luoja, mun toinen pitkäaikainen celebrity crush tuli ruutuun tässä kaudessa, Aidan Gillen. Mä vaan hymyilen tyhmänä silmät kiiluen tätä katsoessa.... Olin aivan rakastunut Aidaniin Game of Thronesissa, että katsoin hänen kohtaukset moneen kertaan..
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä alapeukut tässä ketjussa tarkoittaa? "Yök, sinulla on huono maku" vai "oletpa nolo"?
Varmaan lähinnä että ei omaan makuuni. Ja yläpeukut että joo, on minunkin makuun tai on minunkin celeb crush.
Elämäni ehkä kiihkein celebrity crush oli Aidan Gillen Queer as folkin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Cillian Murphy gangsteripomo Thomas Shelbynä Netflix sarjassa Peaky Blinders viimeisin ihastus, koska olen parhaillaan katsomassa sarjaa. On vaan ihan valtavan kaunis mies, ja pahisrooli tietty tuo oman lisächarminsa 💦
Jep. Silmät, poskipäät, leuka, perse... Muissakin rooleissa kyllä kuten elokuvissa Inception ja Yölento (Red Eye). Inceptionissa kaappasi minun huomion täysin pääosan esittäjältä Leonardo di Capriolta jota häntäkin yleensä pidän erittäin hyvän näköisenä - näytti vaan vähän väsähtäneeltä ja pöhöttyneeltä tavikselta Murphyn rinnalla.
G-eazy. Niin kuuma ja komea, ihana ääni. Ottaisin milloin vain.
Machine Gun Kelly 🤤♥️ panisin!!!!
Vierailija kirjoitti:
Chris Harms, saksalaisen Lord of the Lost -goottimetallibändin laulaja ja keulahahmo. Vaikuttaa symppikseltä tyypiltä, säveltää upeita biisejä ja ääni on...voi Luoja, voisin nukahtaa siihen joka ilta ja herätä uuteen aamuun sen myötä. Ja joo, olen kohta kuusikymppinen naisihminen vahvalla klassisella musiikkitaustalla.
Tämä myös. 😊 Yksi suosikkibändejäni ikinä.
Corey Taylor lyhyttukkaisena tai kaljuna. Voi hyvänen aika mikä miesjumala. En tosin ole koskaan fantasioinut hänestä omana itsenään. Jos saisin valita niin joku mukava tavisjamppa Coreyn ulkonäöllä olisi 🔥🔥🔥