Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen miehen pettäneen minua kesällä, miten saada totuus ulos?

Vierailija
08.03.2017 |

Mies oli viime elokuussa eräillä festareilla pe-su, itse tulin lauantaina sinne. Perjantai-iltana riitelimme viestitse, ukko suuttui silmittömästi kun sanoin etten voi luottaa häneen ja että toivon ettei sekoile mitään (oli jäänyt aiemmin kiinni parista pikkujutusta jotka mieltäni vaivasivat). Hän oli kaverinsa kanssa kännissä ja olivat osana isoa porukkaa jossa paljon kevytkenkäisiä sinkkunaisia sekä miespuolisia ystäviään. Vähän aikaa sitten paljasti kaverinsa hairahtaneen yhteen naisista, vaikka pientä säätöä oli toisaalla meneillään.
Tullessani itse paikalle oli mies outo minua kohtaan ja selitykseksi sain vain että riitamme vaivasi häntä. Loppuillasta kaikki oli ihan ok. Vasta nyt minua alkoi vaivaamaan asia, kun kuulin hänen kaverinsakin paljastuksen.. mitä ovelia keinoja keksitte udella jälkikäteen hänen tekemisistään? Nykyään meillä menee ihan ok, tuolloin olimme olleet yhdessä vasta alle vuoden ja luottamus ei todellakaan ollut kohdallaan. Olen säälittävä, ei tarvitse erikseen mainita!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munat ruuvipuristimeen ja kyselet pikkuhiljaa samaanaikaan veivaamalla kireemmälle.

Vierailija
2/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu peukaloruuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kysyä suoraankin mutta alkaisi ihmetellä että miksi asiaa näin myöhään puidaan. Tarvitsisin siis jonkin ns. Ulkopuolisen vihjeen jonka myötä olisin alkanut asiaa pohtimaa

Ap

Vierailija
4/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa muutama moottoripyöräkerhon partajumala ravistelemaan miehestä tieto ulos. Näin tekisin ainakin itse.

Vierailija
5/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa jokin keino, mutta ei. Miehet on ihan saatanan hyviä salaamaan ja valehtelemaan näissä asioissa. Ainoa oikea keino saada pettäminen selville on saada rysän päältä kiinni, esim. lukemalla fb-viestit. Ei ne edes myönnä kysyessä, syyllistävät vaan naista hulluksi ja vainoharhaiseksi. Selityksiä riittää aina! Olen tullut siihen tulokseen että kannattaa luottaa naisen vaistoon, jos mies käyttäytyy oudosti eikä mitään järkevää selitystä löydy niin todennäköisesti on pettänyt. Ei miehiä jää yleensä pienet riidat niin paljon vaivaamaan että käytös muuttuisi tosi oudoksi.

Vierailija
6/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et viitsinyt heti kysyä?

Vierailija
7/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt niiltä mukana olleilta naisilta. Jos tiedät heidän olevan kevytkenkäisiä, joten erittäin oletettavasti tunnet myös siis heidät hyvin. Eli soita/tekstaa heille ja kysy asiasta. Mies todennäköisesti vain valehtelisi jos kysyt häneltä.

Vierailija
8/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä kevytkenkäisiltä naiskavereilta. Laita vaikka facessa viestiä. Olen saanut samanlaisen viestin ja vastannut ystävällisesti ja todenmukaisesti.

Vierailija
9/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kysyä suoraankin mutta alkaisi ihmetellä että miksi asiaa näin myöhään puidaan. Tarvitsisin siis jonkin ns. Ulkopuolisen vihjeen jonka myötä olisin alkanut asiaa pohtimaa

Ap

Osta prepaid-liittymä, lähetä siitä viesti miehellesi, tyyliin "uh, en pysty unohtaa, miten kuuma oli sillon viime syksynä siellä festareilla, ihan pöksyt kostuu.. ;) ;* uusintaa..??"

Sit lähetät siitä samasta liittymästä itsellesi pari tekstiviestiä, jossa joku nainen "tunnustaa" panneensa miehesi kanssa, ja kysy mieheltä, että mitäs vittua tämä nyt on.

Vierailija
10/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et viitsinyt heti kysyä?

Ei tullut mieleenkään epäillä miestä tuollaisesta, ennenkuin nyt kun kuulin kaverinsakin touhuista ko.festareilla.

Tunnen itseni vainoharhaiseksi ja hölmöksi, ihmetyttää vaan se käytös ja kimpaantuminen yhtäkkiä. Toisaalta, jos haluaa pettää niin eipä tarvi mitään festareita siihen, onnistuuhan se muutenkin. Oudoksuttaa vain.

Vierailija
11/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo sairaalloista, tiedät varmasti itsekin. Aika ikävästi puhut myös sinkkunaisista, mutta jos tunnet, kysy heiltä. Jos suhteemme voi hyvin nyt niin sinä pilaat sen vain tuolla turhalla mustasukkaisuudella.

Vierailija
12/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisten naisten kanssa en tule varsinaisesti toimeen, kysyisin muuten. Tässä tapauksessa tuskin saisin edes vastausta ja minut lynkattaisiin jossain watsapp-ryhmässä.

Vierailija
13/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, jos ei mies nyt sitten jostain syystä halua sitä sinulle kertoa.

Vierailija
14/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat just sellaselta tapaukselta, että totuudella ei niinkään väliä vaan sillä et miehesi kertoo pettäneensä riippumatta siitä mitä oikeasti tapahtui. Mikäli miehesi ei pettänyt ja sen sinulle kertoo niin et usko kuitenkaan vaan pidät valehtelijana koska olet niin jo päättänyt. Joten jos vaan otat eron samantien niin pääsette molemmat helpommalla.

Vierailija
15/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelet ääneen mammapalstan vouhotusta huoraavasta Lenitasta. Sanot miehelle, ettei se pettäminen sinusta mikään ihmeellinen juttu ole, onko muka miehestä, ja kertoisit itsekin, jos olisit sattunut imemään jonkun komistuksen munaa baarin vessassa samalla kun komistuksen kaveri kuvaa.

Vierailija
16/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat just sellaselta tapaukselta, että totuudella ei niinkään väliä vaan sillä et miehesi kertoo pettäneensä riippumatta siitä mitä oikeasti tapahtui. Mikäli miehesi ei pettänyt ja sen sinulle kertoo niin et usko kuitenkaan vaan pidät valehtelijana koska olet niin jo päättänyt. Joten jos vaan otat eron samantien niin pääsette molemmat helpommalla.

Mietin itsekin tätä, epäilen ja syytän miestä niin pitkään kunnes oikeasti pettää, ihan kuin todistelisin itselleni että kaikki miehet ovat kuin aiemmat kumppanini....:( täytyisi vain luottaa.

Ap

Vierailija
17/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas katkerat akat miettii et miten pääsis ns."niskan päälle". Me naiset ollaan ihan yhtä pahoja kuin miehet. Oletteko huomannu et äijä kun pettää niin se on sika ja sit jos joku meistä naisist tekee saman eli pettää niin silloin nainen on vaan "rakkaudettomassa ja onnettomassa" suhteessa. Olkaa sinkkuja ja pitäkää hauskaa

Vierailija
18/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mies aina mies, mutta hämäävää, että nykyään poikaystävistäkin käytetään ko. nimitystä. Vai, oletteko naimisissa?

Vierailija
19/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anonyymianna kirjoitti:

Täällä taas katkerat akat miettii et miten pääsis ns."niskan päälle". Me naiset ollaan ihan yhtä pahoja kuin miehet. Oletteko huomannu et äijä kun pettää niin se on sika ja sit jos joku meistä naisist tekee saman eli pettää niin silloin nainen on vaan "rakkaudettomassa ja onnettomassa" suhteessa. Olkaa sinkkuja ja pitäkää hauskaa

En ole huomannut, Laitatko linkit kiitos.

Vierailija
20/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sitä prepaid-tekstaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän