Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen miehen pettäneen minua kesällä, miten saada totuus ulos?

Vierailija
08.03.2017 |

Mies oli viime elokuussa eräillä festareilla pe-su, itse tulin lauantaina sinne. Perjantai-iltana riitelimme viestitse, ukko suuttui silmittömästi kun sanoin etten voi luottaa häneen ja että toivon ettei sekoile mitään (oli jäänyt aiemmin kiinni parista pikkujutusta jotka mieltäni vaivasivat). Hän oli kaverinsa kanssa kännissä ja olivat osana isoa porukkaa jossa paljon kevytkenkäisiä sinkkunaisia sekä miespuolisia ystäviään. Vähän aikaa sitten paljasti kaverinsa hairahtaneen yhteen naisista, vaikka pientä säätöä oli toisaalla meneillään.
Tullessani itse paikalle oli mies outo minua kohtaan ja selitykseksi sain vain että riitamme vaivasi häntä. Loppuillasta kaikki oli ihan ok. Vasta nyt minua alkoi vaivaamaan asia, kun kuulin hänen kaverinsakin paljastuksen.. mitä ovelia keinoja keksitte udella jälkikäteen hänen tekemisistään? Nykyään meillä menee ihan ok, tuolloin olimme olleet yhdessä vasta alle vuoden ja luottamus ei todellakaan ollut kohdallaan. Olen säälittävä, ei tarvitse erikseen mainita!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillu peukaloruuvia?

Näh. liian kesy. Rautaneitsyt se olla pitää! Tunnustaa varmasti ja nekin rikokset, joita ei ole vielä ehtinyt tekemään!

Vierailija
22/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Todella törkeätä, kun ei tunnusta. Luottamus on kaiken perusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaveri sinkku vai onko tällä tyttöystävä? Soita kaverille ja kysy asiasta.

Vierailija
24/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaveri sinkku vai onko tällä tyttöystävä? Soita kaverille ja kysy asiasta.

Kaveri oli tuohon aikaan sinkku mutta juttua oli toisen kanssa. Oli vielä aika pakkomielteinen tuosta heilastaan. Nykyään eivät ole tekemisissä käsittääkseni.

Olen joskus kysynyt vastaavantyylisessä tapauksessa tältä kaverilta, mutta vaikka tietäisikin jotain ei uskaltaisi kertoa (mieheni reaktio).

Niin ja siksi sanon mieheksi kun en tuon ikäistä oikein poikaystäväksi osaa kutsua.

Vierailija
25/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miestä ei sais vituttaa riita, heti ollaan pettämässä?

Vierailija
26/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy oikeasti sillä asenteella, että ei se niin paljon haittaisi jos olisi pettänyt. Tivaaminen ei auta. Mies ei välttämättä myönnä, mutta voi vaikuttaa siltä että haluaisi myöntää. Kun lähtee sanomaan jotain sinne suuntaan, kuuntele ja kun on lopettanut, nyökkää - tämä kannustaa puhujaa jatkamaan. Pysy muka rauhallisena ja ymmärtäväisenä niin kauan kuin juttua irtoaa.

Tai myönnä että itsekin olisit muka pettänyt vähän, ja olisit vähän halaillut ja pussaillut jonkun kanssa ja sulla on karmea omatunto asiasta. Jos mies ei suhtaudu raivolla vaan vaikuttaa jopa helpottuneelta, että säkin olet tehnyt jotain pahaa, voi olla pettänyt. Tää tosin toimisi paremmin, jos tilanne olisi ollut hiljattain eikä kesällä.

Yksi vaihtoehto vielä on esittää, että tiedät jo kaiken(olet kuullut näiltä naisilta) ja päättele sitten miehen reaktiosta. Jos tiedät jo ja sanot vaikka, että tiedät siitä naisesta ja panemisesta teltassa, niin voi alkaa selittää, että ei kyllä pantu mutta vain suudeltiin ja sitten tajusin perääntyä tms.

Tule kertomaan jos jotain selviää?

Vierailija
27/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti tai ei.

Mitä väliä on enää puolen vuoden päästä?

Ja tää palstahan on ihan paras ruveta sitä miettimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi