Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitteko naistenpäivä kukat ja toivotukset?

Vierailija
08.03.2017 |

Itse en saanut kumpaakaan...miestä ei kiinnosta merkkipäovät eikä muista mitään virallisia päiviä ellei muistuta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut ja ei haittaa yhtään.

Vierailija
2/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saanut. Täysin turhanpäivänen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapsi taas parkumassa.

Vierailija
4/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup, meillä ei ole tapana viettää kuin korkeintaan joulua.

Vierailija
5/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no en nyt niin pahoillani ole minäkään. Tuli vaan mieleen kun miespuolinen tuttava lähetti virtuaaliset onnisttelut naistenpäivästä ja kysyi sainko kukkia.

ap

Vierailija
6/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. Oli tehty ruoat ja jälkkärit kun tulin töistä kotiin. 💕

Vierailija
7/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kukkia, mutta mieheni pitää tätä päivää tärkeänä ja onnitteli kyllä. Soitti tänään myös äidilleen tästä syystä.

Vierailija
8/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kuuluu antaa työpaikan naisille. 

Vierailija
9/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut enkä odottanutkaan, en edes tiennyt että tänään on naistenpäivä. Mutta hyvää naistenpäivää nyt sitten kaikille naisille! :) ♡

Vierailija
10/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi tiennyt koko naistenpäivästä ilman nettiä. Facebookissa näin sukulaisnaisen yleisen julkaisun, jossa toivotteli hyvää naistenpäivää kaikille. Minulle henkilökohtaisesti ei  ole kukaan toivotellut, mutta eipä ole tainnut koskaan ennenkään. Miksipä minulla pitäisikään oikeastaan olla jotenkin "hyvä naistenpäivä", jotenkin niin kuin hyvä päivä naisena tai jotain? On ihan tarpeeksi hyvä asia olla nainen muinakin päivänä.

Vierailija
11/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mielipuolista kuin se onkin, tässä maassa on taatusti vaikka kuinka monta naista jotka mököttävät tällä hetkellä naama norsunvitulla kun eivät olekaan saaneet ekstrahuomiota päivänä, jonka alkuperäinen tarkoitus on ihan joku muu, kuin nostaa jalustalle hyvinvointivaltiossa paksusti eläviä itseriittoisia naisia tai velvoittaa miehet ostamaan jotain heille.

Vierailija
12/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saanut kumpaakaan...miestä ei kiinnosta merkkipäovät eikä muista mitään virallisia päiviä ellei muistuta.

Sama täällä. Joka ikinen vuosi saa muistuttaa kansainvälisestä pihvi & suihinottopäivästä. Mikä siinä on kun ruusut ja muut kelpaa, mutta itse ei olla valmiita mitään antamaan itsestään??

Vierailija
13/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei se haittaa! Kohta kun on pihvi ja suihinotto päivä nii ei sunkaa tarvi antaa miehelle mitää :)

Vierailija
14/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitt..lua olen saanut ja tiuskimista ja äkäilyä. Ihan kun se olisi mun vika että paska kirjanpitäjä ei tee töitään.

Vierailija
15/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ei se haittaa! Kohta kun on pihvi ja suihinotto päivä nii ei sunkaa tarvi antaa miehelle mitää :)

Näinpä.

Jo viime vuonna skippasin kaikki miestenpäivät yms. koska kyllästyin että homma oli aina yksipuolista (mies ei siis koskaan muistanut millään tavoin). Voi sitä kiukuttelun määrää kun mies tajusi ettei ole tiedossa mitään extrahuomiota :D

Vierailija
16/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain.

Vierailija
17/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on ystävänpäivän vastapari... jos sait jotain ystävänpäivänä...

Vierailija
18/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kolmas kerta elämässäni. Nykyinen mies on ollut kolme vuotta siis.

N48

Vierailija
19/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kutsuu minua "Lintuseksi", joten hän toivotti hyvää Lintusen-päivää ja sanoi lahjan tulevan perjantaina. Teki kyllä ruoan, kuten yleensä.

Vierailija
20/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on kyllä toivottaneet hyvää naistenpäivää, mutta mitään lahjoja en kyllä ole saanut tai edes tarvinut :D