Vierailija

Pelottaa.

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201703082200082373_uu.shtml

Minä en pitkäaikaistyöttömänä pääse edes Suomesta pois.

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mutta eikö ole jotenkin hullunkurista, että hyvinvointivaltio syntyi aikana, jolloin Suomi oli paljon köyhempi kuin nykyään?

Hyvinvointivaltion perusta on turva ja koulutus. Jos joku tarvitsee apua, hän saa apua. Heikommista pidetään huolta. Turvaverkko toimii. Hyvä peruskoulutus takaa tasa-arvoiset mahdollisuudet elämässä.

Nykyään hyvinvointivaltio tosin tuntuu monille tarkoittavan sitten, että kaikille taataan iPhone, koska muuten suhteellinen köyhyys harmittaa.

Jotenkin tähän hommaan pitäisi saada järki ilman, että toisella puolella paasataan miten hyvinvointiyhteiskunta pitää romuttaa ja elintärkeät asiat pitää ajaa alas, ja toisella puolella vaaditaan kaikki ilmaiseksi.

• ylös 13
  • alas 3
"mä panen täällä vietkongia" -...

saihan se sentään fivalta kin 1Me n muistuksen ja lisää tulee varmaankin monesta muusta seikasta.

sama kun olisi joku yksikön vetäjä joka tumpeloi koko lafkan brandin jne. jollain muulla alalla,

Vierailija

Näin ne elintasoerot tasoittuu. Luuleeko joku, että täällä voidaan porsastella maailman tappiin muiden kustannuksella.

Vierailija

Siis mitäh? Eikäää :O Ihanko oikeasti? Täysin mullistava tieto! Kyllähän nytkin yhteiskuntamme näyttää täysin samanlaiselta kuin vuonna 1984, miten VOI olla, että vuonna 2050 olis täysin erilaista kuin nyt! Omg!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö ole jotenkin hullunkurista, että hyvinvointivaltio syntyi aikana, jolloin Suomi oli paljon köyhempi kuin nykyään?

Hyvinvointivaltion perusta on turva ja koulutus. Jos joku tarvitsee apua, hän saa apua. Heikommista pidetään huolta. Turvaverkko toimii. Hyvä peruskoulutus takaa tasa-arvoiset mahdollisuudet elämässä.

Nykyään hyvinvointivaltio tosin tuntuu monille tarkoittavan sitten, että kaikille taataan iPhone, koska muuten suhteellinen köyhyys harmittaa.

Jotenkin tähän hommaan pitäisi saada järki ilman, että toisella puolella paasataan miten hyvinvointiyhteiskunta pitää romuttaa ja elintärkeät asiat pitää ajaa alas, ja toisella puolella vaaditaan kaikki ilmaiseksi.

Samaa mieltä kanssasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin ne elintasoerot tasoittuu. Luuleeko joku, että täällä voidaan porsastella maailman tappiin muiden kustannuksella.

Mä voin ihan rehellisesti kertoa että jotkut muut porsastelee nyt. Ihmiset voivat myydä sielunsa ja arvonsa rahasta. En itsekkään ymmärrä miten jonkun ihmisen pääaine oli sama kuin minulla, mutta elää kokkariarvojen mukaan. No mulla on pienempi per se kun ei ole rahaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.