Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholisti?

Lopullisesti tympääntynyt
08.03.2017 |

Mies juo joka päivä/ilta alkoholia, siis yleensä juo aina iltaisin välillä aloittaa jo päivemmällä juomaan.
Onko muita kenen puoliso juo joka päivä? Häiritseekö se? Tuleeko siitä riitaa jatkuvasti?
Me muutetaan erilleen tämän takia. Tosin mies ei ainakaan myönnä että ero johtuu hänen juomisestaan vaan vika on minussa että erotaan.
Nykyään jo pelkkä kaljatölkin näkeminen tai viinilasin, rupee ärsyttämään ja se haju on kaamee.
Ei enää ikinä sellaista miestä joka juo pisaraakaan, olen allergisoitunut alkoholille :(

Tällä jokapäiväinen juominen on nyt kestänyt 2vuotta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo jo ongelma.

Vierailija
2/3 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin sen olen kokenut. Mutta jos sanonkin, että se vaikuttaa omaan mielialaan niin mies rupeaa väittämään vastaan. Vähättelee ja kieltää että tuo olisi joku ongelma.

Hänen mielestään minun pitäisi lopettaa meikkaaminen ja puhelimen käyttö. Kuulema hänen ei tarvi juomista lopettaa koska itekki näprään puhelinta..

Mutta toisaalta taas kun hän on puhelimellaan, niin ei sekään ole ongelma :)

Ei tuu tästä mitään, mutta vasta toukokuun lopulla päästään eroon toisistamme lopullisesti pitkän irtisanomisajan takia.

Ajattelin vain jos tääl ois muita jonka puoliso juo, ja kuulla miten se vaikuttaa? Pystyykö joku olemaan välittämättä?

Olen myös huomannut, kun hän on työttömänä ja ite oon osa-aikaisessa työssä, että mies on ruvennut valittamaan siitä mihin aikaan mä saisin töihin mennä.

Käyn päivisin ja iltapäivisin, koska tämä on sovittu työnantajan kanssa, mutta miehelle se ei kelpaa.

Itseasiassa hän taitaa valittaa vähän kaikesta, jos en johonkin ruokaan laita sipulia, niin kerran sanoi, että "sellasta paskaa en syö".

Aina on hänen mielestään sotkua ja hän ei koskaan sotke, vaan hän on se joka aina siivoaa..

Johtuuko hänen negatiivisuutensa alkoholista...

Olen kyllä itekkin muuttunut huonotuuliseksi, koska pelkästään hänen näkeminen ja äänen kuuleminen saa ärsyyntymään. Siihen vielä lisäksi alkoholi...mutta tieto siitä että pääsen pois, auttaa jaksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehta alkkis. Hyvä, että pääset eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä