Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Tee sitä ja tee tätä! " En huomioi käskyttäviä ihmisiä millään tavalla! :D

Vierailija
08.03.2017 |

Mua v*tuttaa joidenkin ihmisten tapa käskeä tekemään joitain asioita. Miksi ei voi pyytää asiallisesti? Miksi pitää käskyttää? Heh, en enää huomioi näitä tyyppejä, jotka sanovat asiansa komentamalla.
Mulle on ihan sama, minkälainen show siitä syntyy, niitäkin on nähty. Jos jollakin on vahva persoona, aina tulee vastaan joku, jolla on vieläkin vahvempi persoona.
Kaikkea p*skaa ei tarvitse niellä! :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sun tapa toimia.

Vierailija
2/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstallakin on sellaisia jotka käskevät tai kieltävät toisia kirjoittajia. Minä en tottele heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare sitä, Jare tätä Jare Jare Jare Jare panee sitä, panee tätä

Vierailija
4/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Käskyttämisellä lopetan toimimisen. Muutoin olen hyvin joustava ja myötäilen helposti.

N48

Vierailija
5/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeassa olet ja niin akkojen tapa. Itse en tuohon sorru koska ymmärrän ettei ihmiset ole määräiltävissä.

Mistään asioistani ei viitsi puhua, kun tulee tee sitä ja tätä.

Sanon kyllä helposti että älä määräile, kun en minäkään sun asioihin puutu ja ohjeista.

Vierailija
6/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä aamuna puhdistin autoni päältä lumia parkkipaikalla, joku vanhempi mies siitä läheltä huusi "pyyhi tyttö tämänkin auton päältä lumet".

Kyseinen "audiherra" ei itse näytä edes omistavan lumiharjaa.

Vierailija
7/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstallakin on sellaisia jotka käskevät tai kieltävät toisia kirjoittajia. Minä en tottele heitä.

Yks aina komentaa tällä palstalla: "Lääkäriin mars!" tai "Salille mars!"   Ihme marssittaja :)  Tulee mieleen tiukkailmeinen täti sormi pystyssä, pää keikkuen.

Vierailija
8/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräänä aamuna puhdistin autoni päältä lumia parkkipaikalla, joku vanhempi mies siitä läheltä huusi "pyyhi tyttö tämänkin auton päältä lumet".

Tälläistä huumoria tulee itsekin viljeltyä, kun esim. joku pesee autoaan ta juurinkin harjaa lumia autostaan.

Vanhempi tarkoittanee, jotain keski-ikäistä...jos kyseessä olisi ollut eläkeläisherra olisin pyyhkinytkin lumet. 

Vierailija
9/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tässä kohtaan tunsit arvosi ja pidit luennon kuinka sinua ei tytötellä ja kuinka se on naisen arvoa alentavaa?

Vierailija
10/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplodeja!

Vierailija
11/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jossain on toteltava käskyjä?

Vierailija
12/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia se pohjimmiltaan on, vaikka pukisikin korulauseisiin. Monesti käskeminen tai kehottaminen on selkein tapa kuvata mitä kehottaja sinulta haluaa. Maailma on pullollaan erilaisia auktoriteetteja joilla on sinuun käskyvalta ja hyvä niin, asiat ei toimisi muuten. Alkuperäinen tekstisi kuulostaa hieman siltä kuin sinulta olisi esimerkiksi jäänyt lapsuudesta jokin kehitysvaihe käsittelemättä tyhjentävästi loppuun saakka, mikä oireilee aikuisiällä yliherkkyytenä auktoriteetteihin nähden.

Kaikkea hyvää ja valoista kevättä!

Vierailija
13/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama asia se pohjimmiltaan on, vaikka pukisikin korulauseisiin. Monesti käskeminen tai kehottaminen on selkein tapa kuvata mitä kehottaja sinulta haluaa. Maailma on pullollaan erilaisia auktoriteetteja joilla on sinuun käskyvalta ja hyvä niin, asiat ei toimisi muuten. Alkuperäinen tekstisi kuulostaa hieman siltä kuin sinulta olisi esimerkiksi jäänyt lapsuudesta jokin kehitysvaihe käsittelemättä tyhjentävästi loppuun saakka, mikä oireilee aikuisiällä yliherkkyytenä auktoriteetteihin nähden.

Kaikkea hyvää ja valoista kevättä!

Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi tunnustaa joku pomottava sukulainen tai tuttava jonain "auktoriteettina"?

Vierailija
14/21 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin sukulaiselle voi karjasta että lopettaa käskyttämisen. Pomolle voi mutta usein ei kannata.

"Voisitko tehdä" tai "tekisitkö" on vaan nätimpi ilmaus sille "tee sitä, tee tätä", ainakin jos esimies sen sanoo.

Vierailija
15/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokin sisarpuoli on meille antamassa ohjeita, miten meidän pitää heidän vanhemman kanssa tehdä ja milloi pitää mennä käymään. Aivan outoa. On myös aina päättämässä mikä lahja ostetaan jonnekkin yhdessä. Hitto mitä ihmisiä sitä on. Enää ei ostella lahjoja yhdessä. MIkä hemmetin oikeus jollakin on käskyttää, komentaa, en tajuu. Menkööt itse hoitamaan ja tekemään kotiinsa mitä haluaa. Käskyttää ja käskyttää, mikähän sillä on?

Vierailija
16/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokin sisarpuoli on meille antamassa ohjeita, miten meidän pitää heidän vanhemman kanssa tehdä ja milloi pitää mennä käymään. Aivan outoa. On myös aina päättämässä mikä lahja ostetaan jonnekkin yhdessä. Hitto mitä ihmisiä sitä on. Enää ei ostella lahjoja yhdessä. MIkä hemmetin oikeus jollakin on käskyttää, komentaa, en tajuu. Menkööt itse hoitamaan ja tekemään kotiinsa mitä haluaa. Käskyttää ja käskyttää, mikähän sillä on?

Tekisittekö mitään ilman käskyttämistä? Olisitteko edes ostaneet mitään lahjoja, ellei asiasta sanota erikseen?

Vierailija
17/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat myös sellaisia, etteivät "huomaa", kun pyydetään nätisti useita kertoja...

Vierailija
18/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sitä ollaan herkkähipiäisiä. Osoittaisitte jotain oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta, niin ei tarvitsisi käskeä.

Vierailija
19/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinen veikata, ettei avokkisi ole mikään kovin oma-aloitteinen ja sisarensa on joutunut sanomaan mitä tulee tehdä, kun ei muuten tee. Varmaan on jääneet lahjat ostamatta ja vanhemman luona ei olla käyty tai tehty mitään itsestään selviä asioita, jos kaipaa apua päivittäisissä toiminnoissaan.

Vierailija
20/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sitä ollaan herkkähipiäisiä. Osoittaisitte jotain oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta, niin ei tarvitsisi käskeä.

Näin juuri. On ihmisiä, joilla ei ole mitään oma-aloitteisuutta eikä huomata itsestään selviä asioita, joita KUULUISI tehdä. Myös nätisti pyytämiset menee kuuroille korville eikä mitään tapahdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä