Tuttava on sitä mieltä, että yläasteella tulisi olla tytöille ja pojille yhteiset suihkutilat, voi luoja...
"Onhan se hyvä tietää miltä toisen sukupuolen kroppa näyttää niin eivät kurkkisi sitten salaa toisten puolelle"
En pysty ymmärtämään tuollaista mielipidettä. Muistan itsekin kuinka oli murrosikäisenä kiusallista peseytyä edes tyttöjen kanssa samassa tilassa.
Kommentit (3)
SE oli kamalaa kun pojat kurkkivat tyttöjen suihkutiloihin ja miesopettaja vain naureskeli.
Vierailija kirjoitti:
"Onhan se hyvä tietää miltä toisen sukupuolen kroppa näyttää niin eivät kurkkisi sitten salaa toisten puolelle"
En pysty ymmärtämään tuollaista mielipidettä. Muistan itsekin kuinka oli murrosikäisenä kiusallista peseytyä edes tyttöjen kanssa samassa tilassa.
Jos noin olisi,kukaan ei kävisi suihkussa liikuntatunnin jälkeen.Kun itse olin yläasteella,moni pesi vain kainaloita ja jalkoja,ei halunnut riisua alasti vaikka paikalla oli pelkkiä tyttöjä.Extrahirveää peseytyminen oli kuukautisten aikaan.
No thank god ettei ollut mun kouluaikoina ainakaan tuollaista. Onpa harvinaisen typerä idea.