Aion lähitulevaisuudessa hankkia hiustensiirron. Kertokaa rehellinen mielipide näistä klinikoista.
Eli aion tulevaisuudessa hankkia hiustensiirron ja olen suunnitellut tekeväni sen Turkissa edullisten hintojen takia.
http://www.whatclinic.com/hair-loss/turkey/istanbul-province/istanbul/k…
http://www.whatclinic.com/hair-loss/turkey/istanbul-province/istanbul/g…
Tässä on klinikat, joita olen katsellut. Molemmat tarjoaa hiustensiirron alle 2000 eurolla ja lisäksi maksavat lentoliput ja jopa pari yötä lähistöllä sijaitsevassa hotellissa + kuljetukset sairaalan, lentokentän ja hotellin välillä. Turkki on näissä asioissa Euroopan suosituin kohde hankkia tuommoista. Hakisitteko itse jonkun operaation näiltä klinikoilta ja muutenkin mitä mieltä olette?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Keneltä ne siirteet otetaan?Elintenluovuttajilta vai vainajilta?
Omasta takraivosta alueelta, josta hiukset ei tule koskaan tippumaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Newsflash, kyllä ne takaraivoltakin tippuu.
Miksi? Kaljuuntuneilla miehillä jää aina hiukset sivuille korvien päälle ja takaraivolle ja tulee ns. Seppo Taalasmaa look. Sen takia ne siirteet otetaan sieltä takaraivosta hiuksista, jotka ei putoa ja asennetaan alueelle, johon ne halutaan laittaa. -ap
Aiotko sä samalla päästä eroon tuosta itsesääliulinastakin? En nimittäin usko että hiustensiirto parantaa Aasi Ihaa-asennettasi ja luonnettasi jotka molemmat kaipaavat kehittämistä.Sun pariutumattomuutees ei lisähiukset auta tippaakaan jos vika onkin luonteessa.
Mikäli hiustensiirtoon aikoo mennä kannattaa siitä ottaa itsekin mahd. paljon tietoa itse. Itse olen sen myös tekemässä ensi kesänä ja olen onneksi tietoinen siitä että siinä ei kannata ruveta liikaa säästämään. Mikäli haluat hyvän lopputuloksen etenkin suuremmissa siirroista laadusta täytyy kyllä enemmän maksaa kuin alle 2000 euroa. Muista että tulokset näkyvät sinussa kuitenkin lopun elämän. Et varmasti halua näkyviä arpia päänahkaasi ilman hyvää lopputulosta vastikkeena? Itse olen aiheeseen tutustunut ja konsultoinut muutamaa kirurgiaa ja tässä on ne mitä itse pitäisin luotettavana operaatiooni:
-Dextra (Suomi)
-AEK-hairinstitute (Turkki)
-Ammed (Puola)
-Civas Clinic (Turkki)
Nämä siis tuntuvat olevan tunnettuja ja siksi luotettavia. Dextra:ssa olen itse käynyt kirurgeja konsultoimassa ja koettamassa prp-terapiaa kaljun hoitoon ja he ainakin vaikuttivat todella ammattitaitoisilta (entisiä Norströmmin työntekijöitä ) hinta on tietysti laadusta paljon näin Suomen markkinoilla kuin ulkomailla. Noihin muihin klinikoihin olen tutustunut eräällä amerikkalaisella sivulla missä on tunnettuja amerikkalaisten käyttämiä kirurgeja
Tässä vielä videota aiheesta klinikoihin
:
Lisäksi mainitsemastani sivustosta:
Oli mukava auttaa
Hiustensiirto? Mene mieluummin psykiatrille.
Kyllä ne istutetutkin karvat irtoavat, kaljuus on geeneissä. Joudut juoksemaan muuten turkissa parin vuoden välein.
Älä lähde Turkkiin tai mihinkään kehittyvään maahan, vaikka halpa hinta houkuttelisikin. Hygieniataso on toisenlainen kuin täällä, ja kielimuurikin on ongelma. Mieti, jos jokin meneekin pieleen. Miten jatko hoituu? Voitko luottaa, että ongelmat korjataan? Entä mahdolliset superbakteerit, infektiot ja muut? Säästä lisää rahaa ja mene operaatioon jossain kehittyneessä länsimaassa (en laske Puolaa ja Viroa sellaisiksi).
Itsekin hiustensiirtoa tutkineena: tuo on toimenpide jossa ei kannata säästellä. Siinä tarvitaan kokenut kirurgi ja ykkösluokan vehkeet, aika harvat paikat saa toimenpiteen onnistumaan niin ettei siirteen hiusnystyt kuole. Puhumattakaan luonnollisesta lopputuloksesta. Kiva maksaa kaksi tonnia siitä että menettää suikaleen nahkaa takaraivosta ja saa rupisia hiuksettomia rykelmiä päänahkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin hiustensiirtoa tutkineena: tuo on toimenpide jossa ei kannata säästellä. Siinä tarvitaan kokenut kirurgi ja ykkösluokan vehkeet, aika harvat paikat saa toimenpiteen onnistumaan niin ettei siirteen hiusnystyt kuole. Puhumattakaan luonnollisesta lopputuloksesta. Kiva maksaa kaksi tonnia siitä että menettää suikaleen nahkaa takaraivosta ja saa rupisia hiuksettomia rykelmiä päänahkaan.
Ei se ihan ole niinkään että vain harvat saa siirteet onnistumaan varsinkaan strip tekniikalla. Aika monet alan tekijät ovat sanoneet toimenpidettä suht helpoksikin. Enemmän se osaaminen vaikuttaa siihen että kuinka paljon vanhoja hiuksia selviää istutuksien seassa ja kuinka nopeasti homma on tehty
Olen sitä mieltä että hiustensiirto on naurettavaa.