Mikä Eskoa vaivaa?
Kommentit (27)
Taasko täällä itse nostamassa itseään esiin? Taitaa vaivata julkisuuspula.
sa kirjoitti:
Olen miettinyt samaa.. On vaikuttanut niin hyvinvoivalta ja positiivselta viime aikoina, että mistä tällainen yhtäkkinen stoppi?
Mä luulen että Karoliina odottaa Atelle lasta. Esko ei tunnu ikinä pääsevän Karoliinasta yli.
K postasi uuden äitiyspakkauksen esittelyn. Vastaus on että en tiedä, mutta jos pitäisi veikata, niin veikkaisin sitä.
Vierailija kirjoitti:
sa kirjoitti:
Olen miettinyt samaa.. On vaikuttanut niin hyvinvoivalta ja positiivselta viime aikoina, että mistä tällainen yhtäkkinen stoppi?
Mä luulen että Karoliina odottaa Atelle lasta. Esko ei tunnu ikinä pääsevän Karoliinasta yli.
Mietin samaa... Tai sitten ilmoittanut että muuttaa Eskon ja hänen yhteisen lapsen kanssa ulkomaille. Tai en kyllä tiedä olisiko sellainen edes mahdollista ilman isän suostumusta?
Mä luulen että K on muuttamassa heidän lapsen kanssa ulkomaille...
Riihelän Eskostako tässä on kyse?
Alkaa ehkä ikä jo painamaan hällä.
Mulla tuli mieleen, että joku läheinen on sairastunut vakavasti tai jotain sellasta.
En kyllä kestä, enkä jaksa uskoa, että eksän mahdollinen raskaus olisi mikään pommi. Ulkomaille muutto sellainen voisi ollakin, mutta en usko, että Karoliina jättaisi duunejaan, kun eikös joskus postannut siitä, että ei halua olla mikään sirpaselänne.
Mutta kaikkea hyvää Eskolle ja voimia.
Vierailija kirjoitti:
Riihelän Eskon karheankehräävää ääntä on kyllä ikävä.
Olisi melko en-edes-tiedä-mitä olla tunnettu aaveellä pelkällä etunimellä. :(
Vierailija kirjoitti:
Janna-jennoilta tai Nikoilta ei onnistuisi moinen, mutta Esko on uniikimpi vauva-av-sukupolville.
Siinä mielessä kyllä tylsää että palattuaan kirjoittaa varmaan taas seuraavan vuoden niitä täsmälleen samanlaisia masentavia avautumisia... Ei niissä muuten mitään mutta kun se on ainoa sisältä.. Blaah...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janna-jennoilta tai Nikoilta ei onnistuisi moinen, mutta Esko on uniikimpi vauva-av-sukupolville.
Vissiin sitten Esko Eerikäisestä kyse? Sen mikä-se-nyt-olikaan tummatukkasen naisen eksästä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas oletin, että Esko Ahosta on puhe.
Myös Eskot Seppänen ja Valtaoja kävi mielessä. Esko Salminenkin tietysti yksi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Eskot Seppänen ja Valtaoja kävi mielessä. Esko Salminenkin tietysti yksi vaihtoehto.
Onko heidänkin blogit tauolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli tuo Seppäsen Esko hauraan näköinen entiseen pääomapiirien vastaiseen uho-aikaan verrattuna kun oli hiljattain uutiskuvassa vaatimassa eutanasian saamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko heidänkin blogit tauolla?
Ei mitään kähyä, mutta ainoat Eskot, jotka minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli tuo Seppäsen Esko hauraan näköinen entiseen pääomapiirien vastaiseen uho-aikaan verrattuna kun oli hiljattain uutiskuvassa vaatimassa eutanasian saamista.
Elämä pisti polvilleen. Ja johan tuo on päälle 7-kymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eipä se toinen tunnettu Parkinson-poliitikko Iiro Viinanenkaan ihan poliitikkoaikojensa kunnossa enää ole. Ikä ja sairaus tekevät tehtävänsä.