30+ ESIKOT viikko 12
Kommentit (22)
Onnea pikkuisen tytön koko perheelle!
Olit näköjään jo ilmoittautunut myös tuonne vauva-puolelle, joten lähden seuraavaksi kurkkimaan viestit sieltä.
Palasimme muutama tunti sitten Tahkolta. Ensimmäistä kertaa tänä talvena laskettelemassa ja hiihtämässä. Kunto nollassa ja kaikki lihakset hakusessa. Murtsikointi sujui ihan mukavasti kun rauhalliseen tahtiin lykin, mutta laskettelu kävi voimille. Lonkkia ja lantiota alkoi särkeä, sekä reidet menivät aivan maitohapoille. Sellaista se raskaus siis teettää, taitaa mennä tovi ennen kuin saa kunnon taas kohdilleen.
Jänniä loppuodotuksen hetkiä tänne monelle! Rudiksen vauvauutiset ovat varmastikin seuraavat, joten jäämme jännittämään hänen puolestaan!
terv.
RouvaSukkula & Elsa 7vk+2pv
hirmuisesti ONNEA pienen tyttären johdosta, ja ihania alkuaikoja teille!! Olipa kiva uutinen, että kaikki meni lopulta hyvin! käynkin taas tuolta vauvapuolelta sitten lueskelemessa tarkemmin kuulumisia. :)
Kiitos Frida vinkeistä, olinkin juuri huomenna suunnistamassa Uudenmaankadulle sinne toiseen kauppaan, Nettiemoon, jos vain jaksan. Eilen kävin minäkin akateemisessa, ostin yhden kauan havittelemani Nalle Puhin. Mutta mikä ihme on tuo tiitiäinen josta Nasumasukin puhui, miten multa on voinut mennä tuttavuus ohi! Nimi on tuttu, mutta... Täytyy pitää mielessä. Minullakin aina sormet syyhyää lastenkirjojen kanssa... - mutta tänään on koko päivä mennyt yöpuvussa. kauhea väsymys ja se issiashermo vaivaavat, on pientä pahoinvointia ja vaihtelevasti alavatsa- ja selkäkipua. Ei mikään hehkeä olo! Yöllä kahlasin läpi yhden kirjan synnytyksestä, joka oli 70-luvulta ja aika huono (paikoin jopa ihan järkyttävän kauhea), mutta aina sitä jotain tapahtuu kun lukee tai miettii asiaa, siksi olin kuitenkin iloinen että selasin sen läpi. Noi synnytyskertomukset, josta sirje sanoit, voisi olla myös ihan hyvä juttu.
Ai sinullakin Sirje on tullut aiemmin samanlainen paniikki järjestää kaikki valmiiksi? Niin kai se luonto hoitaa asian. Millä viikolla sulle tuli paniikki? Mulla on nyt mennyt lähes ohi, kun kaikki on valmista, mutta tuntuu kyllä, että mieli voisi olla vielä hieman valmiimpi. Mutta toisaalta olen aina vähän loppuhetken panikoija, joten tuskin se tila tästä suuresti edes muuttuisi vaikka aikaa kuluisi. Eikä sillä niin väliä, kyllä se tilanne varmaan vie mukanaan ja valmistaa itsestään, luuletteko?
Mä ostin eilen kangarepun kun se oli Ruohonjuuressa puoleen hintaan. harmi, että kaikki kestovaipat olivat sieltä jo loppuneet, mutta hyvä jos tuolta toisesta kaupastakin saa välttäviä.
Sirje, meillä ei muuten ole lastenhuonetta (kaksio), mutta aika iso makkari, jonne olen tehnyt vauvalle yhteen nurkaan nukkumis- ja toiseen hoitonurkkauksen. Ostimme Ikeasta pienimmän (ja halvimman, 25e) mahdollisimman hoitopöydän, kun uudessa kodissa järjestelyt menevät varmaan ihan uusiksi. Sitten viritin sitä, naulasin sivuun erillisen naulakon ja laitoin päälle retrokankaan. :)
Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille! jaipur 37+6