Työkkäri ilmoitti ettei musta ole enää mihinkään toimenpiteisiin.
Toivotti hyvää jatkoa ja pahoitteli että soittaa sitte kesäkuussa taas. Olen terve koulutettu 55v pitkäaikaistyötön. Mitä ihmettä?
Kommentit (7)
Kyllä oikeesti. Kysyin että en kai joudu mihkään pilipali kurssille kun pari vuotta sitten olin. Niin sanoi Että ei me sua ENÄÄ mihkää laiteta ja että he soittaa noin 3kk välein. Että siihen on On sun totuttava. Sitte kysyin että ei kai tarkota että joudun jonkun yksityisen palvelun piiriin niin nauro ja sano Ei, ei me sua sellasiin laiteta.
noniin, ja huomenna joku urpo selittää taas lehdessä että eläkeikää pitää nostaa koska karjuva työvoimapula
Onnea. Nyt sitten olet loppuelämäksi ilman töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oikeesti. Kysyin että en kai joudu mihkään pilipali kurssille kun pari vuotta sitten olin. Niin sanoi Että ei me sua ENÄÄ mihkää laiteta ja että he soittaa noin 3kk välein. Että siihen on On sun totuttava. Sitte kysyin että ei kai tarkota että joudun jonkun yksityisen palvelun piiriin niin nauro ja sano Ei, ei me sua sellasiin laiteta.
Taitaa tarkoittaa lähinnä sitä että nykyisen työvoimaministerin mielestä turha kurssi on turha joten niitä ei tarjota niin aktiivisesti kuin demarien aikaan. Ootas pari vuotta niin johan rupeaa cv:n kirjoituskurssit taas paukkumaan kun demarit kaunistelee työttömyystilastoja.
Se eläkeikä nostettiin koska on ihan tiedossa etteivät yli 50-vuotiaat työllisty kovin helposti joten heidän eläkkeensä jäävät alhaisemmiksi kuin jos olisivat töissä eläköitymiseen asti. Tälla tavoin tulevien eläkkeiden kokonaissumma laskee ja se pystytään paremmin kattamaan työllisilta kerätyillä korotetuilla eläkemaksuilla. T'ämän säästön lisäksi säästöä tulee siitä että ne kovapalkkaiset 70-vuotiaaksi töissä puurtavat joko kuolevat työn ääreen jolloin heille ei tarvitse maksaa senttiäkään eläkettä tai kaatuvat saapppaat jalassa alta vuoden eläköitymisen jälkeen jolloin taas säästyy varoja eläkeyhtiöiden ja poliitikkojen pilipalihyväveli -hankkeiden rahoittamiseen.Ihan selvää pässinlihaa tämä, ettekö te ole tätä hiffaanneet?
Oikeesti!!!?