Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljän tunnin junamatka luvassa ja älypuhelin korjaamolla, mitä ihmettä keksin tekemiseksi?

Vierailija
08.03.2017 |

En jaksa lukea mitään kirjaa noin pitkää aikaa ja tablettia minulla ei ole. Mitä tekemistä keksin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota joku kaveri mukaan? Siinä rupatellessa 4 tuntia kuluu nopeasti.

Minulla on kaveri mukana, mutta hänen juttunsa ovat aina niin tylsiä ja pitkäpiimäisiä ettei niitä jaksa kauaa kuunnella...

ap

Kaverisi mahtaisi arvostaa seuraasi jos tietäisi tämän.

Onko nykynuoriso tosiaan niin uusavuttomia ja kärsimättömiä että ei voi hetkeäkään olla ilman sitä älypuhelinta? Ja että ei kyetä lukemaan edes kirjaa, jollei se ole ruudulla?

Vierailija
22/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin nuori, ettet ole elänyt aikaa ilman älypuhelinta? :) Silloin "ennen vanhaan" me luettiin lehtiä tai kirjoja, kuunneltiin musiikkia tai tehtiin jotain käsillä, ristikoita tai neulomista tai mistä nyt kukakin tykkää. Joskus voi myös ihan vain olla, miettiä asioita ja katsella ikkunasta ulos. Jos on yhtään stressiä tai uniongelmia, niin rauhallinen älypuheliton aika on enemmän kuin tarpeen. Kuuntelee kehoaan, jumppaa hartioita, venyttelee niskaa. Niin ja eväät ovat tietysti aina kiva juttu.

Minulla ei ole älypuhelinta eikä tabletti ja viihdyn vallan mainiosti. Olenko ainut? vm -78

Täällä toinen samanlainen ja samaa vuosimallia :) Tykkään matkustaa, ja hyvin harvoin tulee käytettyä puhelinta tai tablettia viihdykkeenä, lähinnä jos pitää tarkistaa joku olennainen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi